Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 det første som ryker er jo faen meg puppene. Og de var små nok fra før 🥴 Har gått ned fra 78 til 72, skal ned 10 til. Og nå kjenner jeg det på klær, dvs kun BH og kun cup, ikke rundt brystet. Hvorfor må det være slik😳😅 Det er jo nok å ta av andre steder på kroppen liksom🤣 Anonymkode: 8d525...61d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Du må gi det litt tid. Veldig sjelden fettet forsvinner helt jevnt fordelt på hele kroppen, det er gjerne noen områder som går først. Om puppene gikk først får du nok ikke gigapupper noen gang igjen om du holder deg slank da, men etterhvert som mage, hofter osv også går ned så vil totalen se bedre ut og bli mer riktig fordelt. Anonymkode: f66a2...aaf
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du må gi det litt tid. Veldig sjelden fettet forsvinner helt jevnt fordelt på hele kroppen, det er gjerne noen områder som går først. Om puppene gikk først får du nok ikke gigapupper noen gang igjen om du holder deg slank da, men etterhvert som mage, hofter osv også går ned så vil totalen se bedre ut og bli mer riktig fordelt. Anonymkode: f66a2...aaf Takk, ja jeg vet jo det😅 Men gleden av å gå ned blir liksom litt ødelagt når puppene er borte😝 Var liksom endelig fornøyd med dem og, etter å ha fått tre barn og gått litt opp så var de spretne, store (nok) og fine. Nå blir det vel vrengte lommer og strekklaken på magen etter hvert🤣 Men vekta må ned, så får jeg bli som jeg blir. Helt krise kan det vel ikke bli håper jeg 😆 Anonymkode: 8d525...61d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 Slapp av, de blir nok like store når du er ferdig med slankekuren og går opp igjen i vekt. Anonymkode: 7c75e...dfd
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Slapp av, de blir nok like store når du er ferdig med slankekuren og går opp igjen i vekt. Anonymkode: 7c75e...dfd Jeg har heldigvis en ok personlighet uansett hva vekta viser, det kan ikke du vise til skjønner jeg😉 Jeg går ikke på slankekur, jeg har bare gjort om litt på vaner og går ned etter svangerskap. Ikke vært noe problem å holde vekta når jeg har kommet ned de to forrige gangene, så tipper det går greit nå også, så sant jeg ikke blir gravid igjen😅 Anonymkode: 8d525...61d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Vi er så forskjellige, Hi, og i tillegg kan kroppen endre hva den foretrekker å gjøre i løpet av livet også. Jeg har gått ned 25 en gang før i livet, det absolutt siste som gikk ned (om noe i det hele tatt), det var puppene. Pga. sykdom la jeg på meg ti kg for et par år siden, som jeg tok av i fjor. Pga. inaktivitet ønsker jeg å gå ned 2-4 kg fettvekt i tillegg, men samtidig trenger jeg å trene på meg 2-4 kg muskelvekt. Så jeg skal i prinsipp nå mer eller mindre stå på stedet hvil, bare endre sammensetningen i kroppen. Puppene endret seg ikke et gram i hele fjor. Men nå som vekten har stått stille i tre måneder, da plutselig har puppene sluppet nesten en koppestørrelse. Ja, de sagger litt mer og flyter mer utover når jeg ligger. Men samtidig så er det deilig å ha mindre å bære på. Nå er det rumpe og lår som tviholder på det siste fettet som skal bort. Istedenfor å bli frustrert så velger jeg å le litt av hele greia. Kroppen har tydeligvis sin egen vilje og logikk som den følger. Jeg fortsetter å gjøre det jeg vet er bra for meg, spise sunt og riktig og samtidig ha tålmodighet i opptrening. Så regner jeg at jeg en dag er i mål. Det viktigste er egentlig å få opp muskelmasse og bedre funksjon Anonymkode: 6669f...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå