Gå til innhold

Kunne dere se positivt svar før smitte teamet ringte?

Anbefalte innlegg

Vi venter på testsvar. Mitt svar kom tidlig i dag. Guttungen sitt lar vente på seg. Da begynner tankene å spinne. 

Hvordan var det for dere, kunne dere se svaret på helsenorge før smitte teamet ringte dere?

Anonymkode: 130fa...be6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi venter på testsvar. Mitt svar kom tidlig i dag. Guttungen sitt lar vente på seg. Da begynner tankene å spinne. 

Hvordan var det for dere, kunne dere se svaret på helsenorge før smitte teamet ringte dere?

Vi har aldri testet positivt, men jeg tror ikke tid til svaret er noen indikasjon på svaret. Tipper svaret legges inn nå prøvene er analysert og at beskjed samtidig går ut til smittesporerne. 
På grunn av krav om negativ test i enkelte sammenhenger har flere i familien testet seg samtidig. Tiltross for at testene er tatt samme sted til samme tid og ingen av testene har vært prioriterte har det variert når resultatene har kommet.  Ved et tilfelle fikk den ene svar på kvelden og de andre svar neste formiddag. Alle testene var negative. 

Anonymkode: 4a749...61a

Anonym bruker skrev (På 11.6.2021 den 8.14):

Vet om en mor som testet seg og sønnen din samtidig. Begge to var negative, men hans svar kom samme kveld, hennes etter nesten to dager. 

Anonymkode: 898da...da6

• Opprett ny...