Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 Har dere mye ulik sminke eller har dere lite utvalg men fast sminke som dere bruker hver dag? og kjøper dere dyr sminke eller billigvarianter? Anonymkode: d7582...17b
tante grusom master of law Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har mye sminke. I hverdagen bruker jeg kun basesminke som stor sett er de samme produktene, noe til huden og noe til øynene. Bruker litt mer øyeskygge ol når jeg skal ut på kvelden. Har alt fra dyre merker til makeup mekka.
Spanskeflua Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har ikke sminke, det eneste jeg har som kan nærme seg sjangeren sminke er ansiktskrem fra Normal. Kjøpt for 39 kr.
It's all about me Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Har nok for mange år fremover. Liker å variere og legger sjeldent den samme sminken to dager på rad. Spesielt øyeskygge varierer jeg etter anntrekk , humør og vær. Men kjøper kun sminke på Makeup Mekka og aldri til full pris. Mye hamstrer jeg når det selges til 30,-
Elizabeth Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har nesten ingenting. Bruker nesten aldri sminke. Skal jeg flotte meg, tar jeg på litt mascara. Har med hånda på hjertet aldri eid en leppestift eller "klissgloss"
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Veldig lite. Bruker kun eyeliner,mascara,dekk-krem og av og til litt leppestift. Å alt er av det billigste du får taki av sminke,type HM sminke. Anonymkode: 83beb...9ae
prekæs Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 Har akkurat så jeg klarer meg. En øyeskygge med 10 (tror jeg) forskjellige farger i godt merke, 2 mascara hvor en er vannfast, et par blyanter og min faste fargede dagkrem. Et par leppestifter jeg nesten aldri bruker. Dekkstift. Kun mascara daglig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 Har mineralfoundati Anonymkode: c6dab...38f
amandine Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har en krem med litt farge, heter vel tinted moisturizer, øyenskygge ( en med skimmer og en uten) eyeliner, rouge og mascara. Eyeliner og mascara er rimelig, det andre dyrere. Har mine favoritter som jeg har brukt i mange år og kjøper likt når det er tomt.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Har masse, men det varer og varer og varer. Har tidligere kjøpt dyrere merker på taxfree (da man reiste i jobbsammenheng, noen som husker Utlandet?) Siden det er så holdbart trenger jeg sjelden nytt. Skifter maskara fordi den tørker ut. Bruker sminke hver dag, men ikke mye. Litt skygge, maskara og lett farge til øyenbrynene. Noen ganger litt lett foundation om jeg føler for det. Anonymkode: a02a0...7a0
Stridsmøy Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 (endret) Har mascara. Og til fint tar jeg på øyeskygge og en sjelden gang lipgloss. Merkene er L'oreal, MaxFactor, Isadora og lignende og de er helt greie i pris til mitt bruk. Endret 10. juni 2021 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 Har en uttørket mascara. Ikke noe mer. Anonymkode: f265c...f01
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #13 Skrevet 10. juni 2021 Har en cc-cream og bb-cream som jeg bytter på å bruke, og en maskara som sikkert skulle vært byttet ut for lenge siden. Hadde mye før, men gitt alt til eldste dattera. Bruker aldri sminke, utenom cc-og bb-creamen da. Mascara bruker jeg en svært sjelden gang. Anonymkode: c0a6e...f85
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #14 Skrevet 10. juni 2021 Har en mascara et eller annet sted. Bruker nær sagt aldri sminke. Gidder ikke å bruke tid på slike unødvendigheter. Bortkasta tid og penger. Anonymkode: 16d0f...ce7
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #15 Skrevet 11. juni 2021 Bruker mineralpudder, litt øyeskygge, maskara og fyller på øyenbryn. Innimellom en lipbalm med litt farge. Jeg er veldig blek i huden og har en del skader fra år med akne, går mer på å jevne ut og nok farge til å slippe spørsmål om jeg er syk, enn nødvendigvis for å se sminket ut. Anonymkode: 99057...c38
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #16 Skrevet 11. juni 2021 veldig lite,bruker stort sett bare mascara, litt øyeskygge og eyeliner på fest. Farger øyebryna. Anonymkode: 1d343...715
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #17 Skrevet 11. juni 2021 Ja. Mye fra Urban decay, Mac, Anastasia, Hudabeauty osv. Nok sminke til ett helt liv. Elsker det. Har ett eget lite rom innredet til "sminkerom" 😍 Anonymkode: 6a871...256
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #18 Skrevet 11. juni 2021 Er 40 år, og bruker kun en dagkrem med litt farge i (typ BB?) for å jevne ut rødhet. Litt bronsepudder fra BodyShop, Mascara fra MaxFactor, eyeliner fra L’Oréal, litt lett lysbrun øyeskygge langs kanten av øynene for å duse ut eyeliner og en tørr mascara til brynene for å børste litt farge på de. Og en lypsyl fra ForeverLiving. Så bunn og grunn lite og billig sminke Men i tillegg har jeg en magisk tryllepenn fra Guerlain, Presious Light❤️ Sykt dyr, men for en penn!! Som bare tryller bort blå ringer, dype rynker og arr😲 Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: bf486...88b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #19 Skrevet 11. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er 40 år, og bruker kun en dagkrem med litt farge i (typ BB?) for å jevne ut rødhet. Litt bronsepudder fra BodyShop, Mascara fra MaxFactor, eyeliner fra L’Oréal, litt lett lysbrun øyeskygge langs kanten av øynene for å duse ut eyeliner og en tørr mascara til brynene for å børste litt farge på de. Og en lypsyl fra ForeverLiving. Så bunn og grunn lite og billig sminke Men i tillegg har jeg en magisk tryllepenn fra Guerlain, Presious Light❤️ Sykt dyr, men for en penn!! Som bare tryller bort blå ringer, dype rynker og arr😲 Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: bf486...88b Den pennen høres ut som den er verdt å sjekke ut 😵😍 Anonymkode: 6a871...256
MarshOfDecay Skrevet 11. juni 2021 #20 Skrevet 11. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja. Mye fra Urban decay, Mac, Anastasia, Hudabeauty osv. Nok sminke til ett helt liv. Elsker det. Har ett eget lite rom innredet til "sminkerom" 😍 Anonymkode: 6a871...256 Sånn har jeg det, også! Brukte ikke særlig med sminke før jeg var i 30-årene, men nå storkoser jeg meg med det
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #21 Skrevet 11. juni 2021 Jeg tror det fortsatt logger en maskara i en skuff fra jeg giftet meg. Det er 17 år siden så jeg regner med at den er ganske tør. Siden har jeg ikke kjøåt noe. Anonymkode: 8d780...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå