Gå til innhold

Dere som sleit med kvalme i graviditeten

Anbefalte innlegg

Gjest Ambivalent
Skrevet

Bare lurer på. Dere som sleit med kvalme i graviditeten. Når gikk det over til deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk over når gutten var født.

Anonymkode: d2d99...0ee

Skrevet

Når jeg var 4 mnder så gikk det over i noen månender hvertfall. Men i slutten av svangerskapet kastet jeg opp så mye at jeg ble innlagt i en uke.

Anonymkode: a6134...b20

Skrevet
Ambivalent skrev (48 minutter siden):

Bare lurer på. Dere som sleit med kvalme i graviditeten. Når gikk det over til deg?

Et par dager etter fødslene (ks).

Anonymkode: 7aa6f...4b5

Skrevet

Etter ca 3 måneder. Men de 3 månedene var jævli. Ble innlagt på sykehuset flere ganger 

Anonymkode: 6a11f...0e5

Skrevet

Etter uke 13, kvalmen var på sitt verste i uke 9-10, deretter avtok den gradvis til den var helt borte i uke 13 . 

Anonymkode: ff794...177

Skrevet

Starter uke 12 med første. Ga seg etter fødsel. Med nr to startet det i uke 4 og ga seg ikke før fødsel. Med nr 3 startet det i uke 10-12 og ga seg et par uker før fødsel

Anonymkode: 9b70f...ac4

Skrevet

Med første brakk jeg meg første 12-14 ukene, men kvalmen satt hele svangerskapet. 

Med andre brakk jeg meg ikke i det hele tatt, var bare kvalm, og det gav seg etter 13-14 uker 

Anonymkode: f7653...393

Skrevet

Med første var jeg kvalm og kastet opp omtrent hele svangerskapet, hadde noen ukers opphold midt i et sted. Med de tre andre har det gitt seg rundt uke 15-16.

Anonymkode: 167ab...78b

Skrevet

Med første gikk det over i uke 10, med andre rundt uke 16, og med tredje rundt uke 25. 

Skrevet

Første ga det seg i uke 24. da hadde jeg kastet opp så mye at jeg gått ned 11% av kroppsvekten. 

andre ga det seg etter fødsel. Gikk opp ca 2 kg. 

Skrevet

1: Litt morgenkvalm fra uke 6-12/13.

2: Kvalm på ettermiddagen/kveld av og på fra uke 6-7 til 20-ish.

3: Veldig morgenkvalm fra uke 4-5 til 15/16.

4: Litt småkvalm i uke 7-8.

Anonymkode: 6124a...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...