Gå til innhold

Du som har ADD.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var selve utredningen. Opplevdes den belastende?

Har du fått medisiner? Hvilke? Føler du at livet er blitt lettere?

Anonymkode: 538f7...80b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en ungdom. Tror ikke han syns utredningen var slitsom. Han fikk medisin og fungerer bedre. 

Det er en helt ok utredning. Ikke grue deg 

Anonymkode: b9bcf...2af

Skrevet

Ikke belastende. En masse spørsmål og undersøkelser for å utelukke. Får ikke medisiner. Jeg klarer meg fint uten, men får tilbudet om jeg vil. Er nå 3 år siden jeg fikk diagnosen. Før det trodde vi alle at det bare var ptsd

Anonymkode: edacb...efb

Skrevet

En vennine av meg fikk diagnosen å hun syns det var krevende utredning. Hun får medisin å hun har det nå mye bedre. Hun har mer orden i livet,klarer å ha det ryddig og har en mer organisert hverdag

Anonymkode: 0361b...606

Skrevet

Tok bare et par mnd å få diagnose. Fikk medisin og jeg har siden hatt fast døgnrytme og holdt det ryddig/fått orden i sakene. 
Dessverre kan bivirkninger av medisinene også komme etter hvert, som feks en slags uro. Jeg gikk over til Aduvanz fra Ritalin og den fungerer mye bedre, men matlysten blir kraftig redusert og tiden går ekstremt fort. :) ikke krevende og medisin er verdt forsøket.

Anonymkode: a36b7...603

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Tok bare et par mnd å få diagnose. Fikk medisin og jeg har siden hatt fast døgnrytme og holdt det ryddig/fått orden i sakene. 
Dessverre kan bivirkninger av medisinene også komme etter hvert, som feks en slags uro. Jeg gikk over til Aduvanz fra Ritalin og den fungerer mye bedre, men matlysten blir kraftig redusert og tiden går ekstremt fort. :) ikke krevende og medisin er verdt forsøket.

Anonymkode: a36b7...603

Jeg sliter bare mer og mer med å holde fokus på jobb. Byttet stilling og langt mer møtevirksomhet. Dette gjør at jeg strever ekstremt med å holde tråden og jeg utslitt. Har diskutert denne mulige diagnosen med legen men jeg har fungert greit nok i gammel jobb og jeg har vært redd for å begynne med medisiner. Men nå fungerer det ikke lengre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg sliter bare mer og mer med å holde fokus på jobb. Byttet stilling og langt mer møtevirksomhet. Dette gjør at jeg strever ekstremt med å holde tråden og jeg utslitt. Har diskutert denne mulige diagnosen med legen men jeg har fungert greit nok i gammel jobb og jeg har vært redd for å begynne med medisiner. Men nå fungerer det ikke lengre. 

Kan det tenkes at det kan ha andre årsaker? Jeg tenker på lavt stoffskifte, de tingene er ganske vanlige tegn på det.

Anonymkode: 9e9fa...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...