Gå til innhold

Angst for å bli trett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for å bli trett igjen. Mange år siden, men når jeg var i tenårene og litt inn i 20-årene var jeg veldig trett. Var liksom aldri uthvilt selv om jeg sov. Men hadde veldig uregelmessig søvn da. Jobbet også en del turnus. Kunne ofte sovne midt på dagen eller ettermiddag uten problemer men det var alltid et problem å sovne når jeg faktisk måtte. Selv om jeg ikke hadde sovet på dagen da. Dette var så irriterende. 
Jeg er så redd for å få tilbake denne tretthetsfølelsen. Er det noen som vet årsaken til at det blir slik? 

Anonymkode: 0b592...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøffemor? Er det deg?

Anonymkode: 1df71...560

Skrevet

Jeg hadde heller bekymret meg for kreft, korona og hiv. 

Anonymkode: 50270...833

Skrevet

Sånn var jeg i tenårene også, kunne sove 16 timer i døgnet og være trett. Sov jeg 6 timer var jeg trett.

Sov jeg 10 timer var jeg trett.

Men det gikk over av seg selv, og har ikke vært sånn siden. Jeg har egentlig alltid bare tenkt at det var sånn det var da, og det er ikke sånn lenger. Ikke noe jeg er redd for å få tilbake.

Anonymkode: 518f4...d6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sånn var jeg i tenårene også, kunne sove 16 timer i døgnet og være trett. Sov jeg 6 timer var jeg trett.

Sov jeg 10 timer var jeg trett.

Men det gikk over av seg selv, og har ikke vært sånn siden. Jeg har egentlig alltid bare tenkt at det var sånn det var da, og det er ikke sånn lenger. Ikke noe jeg er redd for å få tilbake.

Anonymkode: 518f4...d6f

Er det en greie med at tenåringer sover mye? Kattunger sover isåfall ekstremt mye. Men hvorfor skal vi ha slik hardkjør mer tidlig skole og lekser og alt prestige tull i oppveksten da? For å gi oss fatige? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det en greie med at tenåringer sover mye? Kattunger sover isåfall ekstremt mye. Men hvorfor skal vi ha slik hardkjør mer tidlig skole og lekser og alt prestige tull i oppveksten da? For å gi oss fatige? 

Ja, det er en del av regjeringens onde plan. I tillegg til korona og magnetiske vaksiner. 

Anonymkode: 50270...833

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nøffemor? Er det deg?

Kanskje hun ser halve ansikter fortsatt..der den ene delen er trett?

Anonymkode: f12da...caa

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kanskje hun ser halve ansikter fortsatt..der den ene delen er trett?

Anonymkode: f12da...caa

Og den andre delen nesten kaster opp? Og har hestehale, mener jeg?

Skrevet

Jeg tror de fleste har perioder der søvnen ikke er helt i vater. Kroppen er i endring når vi er ungdommer, det gir ofte utslag i søvn. Turnus gir endringer og dermed kan gi utslag på søvnen. Småbarn i hus gir endringer. Ny jobb, ovrgangsalder, sykdom, nye medisiner og lista er lang over ting som kan gi endringer på søvnen og vi må lære oss nye vaner eller bare lære å leve med det. 

Anonymkode: 4dff5...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...