Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Bare fordi man ikke føler det samme som andre, betyr ikke at de overdriver. Jeg har astma, og er avhengig av å ha frie luftveier når jeg går - for da trenger jeg større oksygenopptak enn når jeg sitter, står eller ligger. Så jeg får anfall, kvelningsfornemmelser og lignende når jeg går med munnbind på. Folk uten astma og med god lungekapasitet derimot, vil ikke ha noe særlig utfordringer med å puste gjennom munnbindet.

Anonymkode: 04876...61d

Men, da gjelder ikke munnbindpåbudet for deg. Samtidig som du bør være glad for at vi andre bruker det så vi begrenser risikoen for eventuelt smitter deg. 

Anonymkode: 23165...965

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

aldri vert et påbud,men en abefalling,men bruker ikke det lengre nå som jeg er fullvaksinert

Anonymkode: b2fda...86b

Mange av kommunene på Romerike har hatt det som påbud i mange måneder. Så kanskje ikke der du bor, men mange steder har hatt påbud. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Mange av kommunene på Romerike har hatt det som påbud i mange måneder. Så kanskje ikke der du bor, men mange steder har hatt påbud. 

Alle bor ikke på Romerike. Alle bor ikke på steder det har vært påbud. 

Anonymkode: 20060...521

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Alle bor ikke på Romerike. Alle bor ikke på steder det har vært påbud. 

Anonymkode: 20060...521

Det har du helt rett i. Men, det er heller ikke riktig å skrive at det aldri har vært påbud om munnbind uten å spesifisere hvor. 

• Opprett ny...