Gå til innhold

Naked Attraction, ehh...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Altså. Jeg er 50 år og har hatt atskillig nærkontakt med atskillige mannfolk. De har virkelig ikke pels helt ut langs pikken, altså. Du får ikke hår i munnen selv om de ikke er glattbarbert.

Anonymkode: 970bb...c96

Men en blow job er ikke bare å sutte på tuppen? Det har du ikke lært på 50 år?? Blir faktisk sjokka. Man slikker jo hele utstyret, og man glemmer ikke ballene. Der er det hår, og også litt utover skaftet. 

Anonymkode: 32759...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har aldri gjort det skjønner jeg... slikker du bare tuppen?

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men en blow job er ikke bare å sutte på tuppen? Det har du ikke lært på 50 år?? Blir faktisk sjokka. Man slikker jo hele utstyret, og man glemmer ikke ballene. Der er det hår, og også litt utover skaftet. 

Sutte på tuppen? Håret vokser jo ved roten, det er ganske mange cm hårløs penis over der. Jeg tror du hadde hatt godt av litt mer erfaring selv før du uttaler deg om andres. 

Anonymkode: 25882...7b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Sutte på tuppen? Håret vokser jo ved roten, det er ganske mange cm hårløs penis over der. Jeg tror du hadde hatt godt av litt mer erfaring selv før du uttaler deg om andres. 

Enda en? Er du også 50? Har dere virkelig aldri lært det der? Du tror seriøst man bare skal ha penis inn i munnen og suge ytterst thats it? Du slikker ikke og beføler ikke hele skaftet, området rundt og ballene?? Seriøst? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.6.2021 den 22.07):

Enda en? Er du også 50? Har dere virkelig aldri lært det der? Du tror seriøst man bare skal ha penis inn i munnen og suge ytterst thats it? Du slikker ikke og beføler ikke hele skaftet, området rundt og ballene?? Seriøst? 

MÅ man det da??? Blir du provosert fordi noen har sex/gir bj`s på en annen måte enn DU gjør det?? Hva gjør det deg??

Anonymkode: 4baec...93b

Skrevet

Jeg har også sett min andel peniser, og har til gode å se en med hår som vokser oppover på selve skaftet altså. Ikke at det hadde gjort meg noe, jeg foretrekker hår fremfor skjeggstubb.

Anonymkode: b081f...cfc

Skrevet

MÅ man det da??? Blir du provosert fordi noen har sex/gir bj`s på en annen måte enn DU gjør det?? Hva gjør det deg??

Anonymkode: 4baec...93b

Nei, for all del, jeg bryr meg ikke om hva de gjør. Men blir jo oppgitt når de ikke skjønner at man nødvendigvis kommer borti områder det vokser hår på når man utfører bj. Og påstår jeg er uerfaren osv når det tydelig er de som ikke er helt inne i det. Tror mannen hadde blitt rimelig skuffa om man bare gjorde slik de beskriver. 

Skrevet

Jeg har også sett min andel peniser, og har til gode å se en med hår som vokser oppover på selve skaftet altså. Ikke at det hadde gjort meg noe, jeg foretrekker hår fremfor skjeggstubb.

Men kjære vene, sliter du med leseforståelsen? Poenget er jo ikke at penis er dekket av hår, men at man jo bør vie områdene rundt penis som har hårvekst endel oppmerksomhet også når man utfører bj. Og da er det jo kjekt at det ikke gror fritt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men kjære vene, sliter du med leseforståelsen? Poenget er jo ikke at penis er dekket av hår, men at man jo bør vie områdene rundt penis som har hårvekst endel oppmerksomhet også når man utfører bj. Og da er det jo kjekt at det ikke gror fritt. 

Det er faktisk ikke noe problem med hår i munnen selv om mannen har hår på ballene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Tror du ikke oralsex ble utført med like stor glede og innlevelse lenge før noen fant ut at ribba marsvin var moderne for begge kjønn? Det er forøvrig kustygt å ikke ha kjønnshår. Og enda verre om det er menn, uæh.

Skrevet
amandine skrev (29 minutter siden):

Det er faktisk ikke noe problem med hår i munnen selv om mannen har hår på ballene. 

Det er vel snarere slik at enhver mann med baller har hår.

Skrevet

Lært hva? At man ikke kan unngå å tygge hår selv om mannen ikke er snaubarbert? Skaftet har ikke hår og man kan jo beføle uten å slikke?

Det var da svært så provosert du ble av dette? 

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

Poenget var jo smak og behag på det området da. Jeg liker ikke å ha hår i munnen. 

Skrevet
sug lut skrev (44 minutter siden):

Tror du ikke oralsex ble utført med like stor glede og innlevelse lenge før noen fant ut at ribba marsvin var moderne for begge kjønn? Det er forøvrig kustygt å ikke ha kjønnshår. Og enda verre om det er menn, uæh.

Det er din mening. Jeg synes ikke det er godt å ha hår i munnen, og jeg synes det er pent uten hår. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Lært hva? At man ikke kan unngå å tygge hår selv om mannen ikke er snaubarbert? Skaftet har ikke hår og man kan jo beføle uten å slikke?

Det var da svært så provosert du ble av dette? 

Hjelpes. Det påstås jo at man ikke merker om det er hår når man utfører bj fordi det ikke vokser hår på penis. Blir jo litt fascinert av at folk tror bj handler kun om penishodet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Poenget var jo smak og behag på det området da. Jeg liker ikke å ha hår i munnen. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hjelpes. Det påstås jo at man ikke merker om det er hår når man utfører bj fordi det ikke vokser hår på penis. Blir jo litt fascinert av at folk tror bj handler kun om penishodet.

Poenget var at man ikke nødvendigvis tygger hår selv om mannen ikke er glattbarbert. Rett og slett. Personlige preferanser er det ikke sagt noe om av meg.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det var du som skrev kommentaren under eller?

Anonym bruker skrev (På 10.6.2021 den 20.22):
Anonym bruker skrev (På 10.6.2021 den 13.55):

Men…man får jo ikke hår i munnen av å gi BJ? Penis er jo ganske hårløs🤪

Du har aldri gjort det skjønner jeg... slikker du bare tuppen?

Det er ingen andre her som har skrevet at blow jobs handler om å slikke på tuppen eller hodet. Det er du som skriver det, igjen og igjen. Da er det lett å anta at du tror penisskaftet er behåret. Om du derimot ikke mener det er hår på penis, foreslår jeg at du omformulerer deg bittelitt. For eksempel kunne du, i eksempelet over (for å unngå misforståelser og slippe å fornærme folk ved å være spydig) skrevet "Du har aldri gjort det skjønner jeg... tar du bare hele penis inn i munnen?"

Okei, jeg ser at det ikke funker like bra. Du ser det sikkert også. Jeg tror det er du som må jobbe med skriveferdighetene dine, faktisk. Mine leseferdigheter er det ingenting i veien med.

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det var du som skrev kommentaren under eller?

Det er ingen andre her som har skrevet at blow jobs handler om å slikke på tuppen eller hodet. Det er du som skriver det, igjen og igjen. Da er det lett å anta at du tror penisskaftet er behåret. Om du derimot ikke mener det er hår på penis, foreslår jeg at du omformulerer deg bittelitt. For eksempel kunne du, i eksempelet over (for å unngå misforståelser og slippe å fornærme folk ved å være spydig) skrevet "Du har aldri gjort det skjønner jeg... tar du bare hele penis inn i munnen?"

Okei, jeg ser at det ikke funker like bra. Du ser det sikkert også. Jeg tror det er du som må jobbe med skriveferdighetene dine, faktisk. Mine leseferdigheter er det ingenting i veien med.

Jo, det er det tydeligvis. Har jo gitt deg det med teskje.

Skrevet

Jøss, dere har faktisk brukt over en side på å diskuterer blow jobs. Er dere tenåringer hele gjengen?

Anonymkode: 0a84c...2f1

Skrevet

Jeg har alltid syntes det ser mer attraktivt ut med hår nedentil. Kanskje fordi jeg ikke er vokst opp med den idéen at hår er ekkelt og at man skal være glattbarbert. For meg er det naturlig og fint med hår. 

Jeg leste en artikkel i Dagbladet i går, hvor 6 av de kvinnelige deltakerne stilte opp nakne. Kun en av de hadde hår og jeg tok meg i å tenke hvor MYE penere jeg synes det ser ut å ha hår nedentil. Så det var litt morsomt å komme over denne diskusjonen nå! 

Anonymkode: 2207d...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...