Gå til innhold

Naked Attraction, ehh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er samtlige glattbarbert? Ser jo helt dust ut. Ikke pent i det hele tatt. Jeg har også faktisk sett tre jenter med synlige kjønnsvorter også... Ja, jeg vet hvordan det ser ut. Lite pent. 

Anonymkode: a7fe6...472

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har ikke vært glattbarbert. Men jeg regner med de som er det er det fordi de vil. Jeg synes det er penere å være barbert enn å la alt gro. 

Anonymkode: 7d3b1...e94

Skrevet

Det ser virkelig rart ut så jeg er enig med deg HI. De har vel forskjellige preferanser tenker jeg.

Anonymkode: e7fa6...9ee

Skrevet

Jeg har ikke sett annet enn reklamen i forbifarten, og tenker bare at det må være det dummeste konseptet noensinne. Av alle komplett idiotiske wannabe-kjendis-program. 

Og å stille med vorter på Laura, som du sa lenger oppe?? Det er jo hinsides vemmelig!

Skrevet

Jeg ble så skuffet over Tuva Fellmann som selger seg så billig. For et fullstendig unyttig og hjernedødt konsept. 

Her prøver man å lære barna å se bak utseende, og så skal man velge partner fordi man liker fasongen på pikken! Jeg gremmes. 

Skrevet

Er dickpics blitt et datingprogram nå?

Anonymkode: fc75e...52b

Skrevet

Dette er den britiske versjonen jeg prater om nå. 

Skrevet

Veldig rart at både gutter og jenter er helt glatt  barbert. Merkelig. Det ser så rart ut. Hår kan man jo ha. Det er faktisk sexy med hår der nede. Hilsen kvinne. 

Anonymkode: a14c1...1e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Veldig rart at både gutter og jenter er helt glatt  barbert. Merkelig. Det ser så rart ut. Hår kan man jo ha. Det er faktisk sexy med hår der nede. Hilsen kvinne. 

Hver sin mening. Jeg syns det er stygt på både menn og damer med hår nedentil. Mister lysten om han har hår der.

Anonymkode: 39492...140

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hver sin mening. Jeg syns det er stygt på både menn og damer med hår nedentil. Mister lysten om han har hår der.

Så det naturlige og mest hygieniske er stygt? Javel, som du sier hver sin mening. Du høres veldig ung ut. Og samtidig veldig uvitende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så det naturlige og mest hygieniske er stygt? Javel, som du sier hver sin mening. Du høres veldig ung ut. Og samtidig veldig uvitende. 

Jeg liker det heller ikke, er hverken ung eller uvitende.

Anonymkode: 0a84c...2f1

Skrevet

Jeg synes helt glattbarbert er stygt, på både kvinner og menn. Liker at min mann har litt hår, synes det er sexy. Foretrekker selv å ha litt hår. Mannen min derimot liker det helt glattbarbert. Hver sin smak.

Anonymkode: a6d9a...6b1

Skrevet

Jeg syns også det er rart at alle er barberte. Jeg liker best hår. Det merkelige er at alle mine sexpartnere (rundt 10 stk) alle har hatt hår, muligens var en barbert. Litt usikker på akkurat han, jeg var mest opptatt av andre ting ved han 😅 Ved å lese her og andre steder skulle man jo tro det var helt ute å ikke barbere seg.

Anonymkode: 14cf9...40d

Skrevet

Er det både menn og kvinner som er glattbarberte der da? Synes personlig at barberte menn er tullete. Hadde en gang en kjæreste som drev og barberte seg, og det var så ekkelt når han klødde seg til stadighet. Tror han hadde sopp også, uten at vi skjønte det. Heslig! 

Utvokst hår som er mykt er så deilig synes jeg, også på meg selv. Steller busken min av og til og en sjelden gang raker jeg alt, men angrer hver gang. Det ER best med hår. Utseendemessig kan det vel se best ut uten, men jeg er mer opptatt av funksjon enn utseende. Har verdens deiligste kjæreste som er vanlig hårete og naturlig. Han foretrekker i utgangspunktet at jeg er barbert, men respekterer jeg ikke vil. Og han tenner på meg uansett. 

Anonymkode: 8d7d9...fff

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke ung nei. Å er ikke uvitende bare fordi jeg har en annen mening enn deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hilsen deg ja. Jeg synes det er penest UTEN hår, hilsen kvinne på 37 år. 

Jeg lar det gå en god stund mellom hver gang jeg shaver. Men jeg synes det lukter mye mere kjønn når jeg har hår. Håret nedentil er så stivt, orker ikke det når jeg har sex. Jeg shaver meg for min egen del. 

Jeg liker at mannen har tatt vekk endel går også. Ikke så godt med at det håret i munn. 

Anonymkode: a53ec...aeb

Skrevet

Jeg er 47 år og har egentlig tvunget meg selv til å se på et par programmer. Jeg fant ut av at jeg ikke har vondt av å se nakne mennesker. Jeg har aldri likt utseende på mitt eget underliv, men etter å ha sett noen episoder og sett at alle de kvinnelige underlivene er veldig forskjellige, så har jeg akseptert mitt eget. Han/hun med klær på er jo utrolig flinke til å gi komplimenter til alle kroppene og Tuva gjør en fantastisk jobb med å gjøre alt naturlig.

Anonymkode: 04d7d...b2e

Skrevet

Jeg må gå litt mot strømmen og si at jeg finner programmet ganske fasinerende 🙈 Hater at hun bruker ordet fitte, som er noe av det styggeste jeg kan høre. Ellers er programmet så kleint at det blir fasinerende 😁

Skrevet

Jeg må si meg enig i over her. Jeg likte mitt eget underliv enda bedre når jeg så mye utrolig forskjellig underliv. Siden alle var glatt barbert så du alt også. Fint program. Og ingen like underliv. Så bra. 

Skrevet
Kira skrev (1 time siden):

Jeg må gå litt mot strømmen og si at jeg finner programmet ganske fasinerende 🙈 Hater at hun bruker ordet fitte, som er noe av det styggeste jeg kan høre. Ellers er programmet så kleint at det blir fasinerende 😁

SÅ enig, fitte er et fryktelig stygt ord!!

Og, ja, det er et fascinerende program. Skjønner ikke det at alle absolutt skal ha glattbarberte underliv, men de får gjøre som de vil. 😉

Anonymkode: 4baec...93b

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hilsen deg ja. Jeg synes det er penest UTEN hår, hilsen kvinne på 37 år. 

Jeg lar det gå en god stund mellom hver gang jeg shaver. Men jeg synes det lukter mye mere kjønn når jeg har hår. Håret nedentil er så stivt, orker ikke det når jeg har sex. Jeg shaver meg for min egen del. 

Jeg liker at mannen har tatt vekk endel går også. Ikke så godt med at det håret i munn. 

Anonymkode: a53ec...aeb

Men…man får jo ikke hår i munnen av å gi BJ? Penis er jo ganske hårløs🤪

Anonymkode: 25882...7b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Man må ikke ha hår nei. Hilsen kvinne med kun 2x2 cm dusk på 24. året. 

Anonymkode: b0a2f...d9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men…man får jo ikke hår i munnen av å gi BJ? Penis er jo ganske hårløs🤪

Anonymkode: 25882...7b6

Du har aldri gjort det skjønner jeg... slikker du bare tuppen?

Anonymkode: 32759...7d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Du har aldri gjort det skjønner jeg... slikker du bare tuppen?

Anonymkode: 32759...7d1

Altså. Jeg er 50 år og har hatt atskillig nærkontakt med atskillige mannfolk. De har virkelig ikke pels helt ut langs pikken, altså. Du får ikke hår i munnen selv om de ikke er glattbarbert.

Anonymkode: 970bb...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...