Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg dobbeltsjekket at jeg har gitt riktig adresse og det har jeg. Fikk melding i dag om at varen er levert, jeg gikk ut med en gang og sjekket postkassen i tillegg men den var ingen steder. Har meldt det til de men ikke fått svar enda. Det har tatt 9 dager å levere pakken og. Men hva er forklaringen på at de sender melding om at den er levert hos meg men så er den ingensteds? Anonymkode: cbdc4...faf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Det har skjedd med meg og. Jeg ringte de, de stilte meg noen spørsmål, og enden på visa ble at jeg måtte merke postkassa mi bedre. Vil tro de sender melding automatisk når de kjører forbi, uten at jeg vet hvordan det fungerer. Fikk melding litt senere om at de ikke hadde funnet postkassa. Pakken kom to dager senere. Anonymkode: 5a144...d28
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det har skjedd med meg og. Jeg ringte de, de stilte meg noen spørsmål, og enden på visa ble at jeg måtte merke postkassa mi bedre. Vil tro de sender melding automatisk når de kjører forbi, uten at jeg vet hvordan det fungerer. Fikk melding litt senere om at de ikke hadde funnet postkassa. Pakken kom to dager senere. Anonymkode: 5a144...d28 Mitt navn står på kassa. De må da lage et felt da der vi kan skrive hvor kassa er! Min henger ved døren og jeg bor i Oslo. Vet byen har hatt et problem med stjeling av pakker i det siste, at noen følger etter budet men jeg hørte ingen skritt utenfor da den ble «levert»... Anonymkode: cbdc4...faf
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har fått beskjed et par ganger om at pakker har vært "forsøkt levert". Selv om jeg har vært hjemme og ville både hørt og sett dem om de kom på trappa eller ringte på. Tror de tar en snarvei noen ganger når de har mye å gjøre og dropper utkjøringer der de har få pakker og sender siden melding om at du må komme og hente den. Tok en fra et annet budfirma på fersken i å klikke "forsøkt utlevert". Han ringte på døra, "ding", og var på vei til å gå innen "dang". Jeg åpnet døra og ropte etter han og da skvatt han og sa at det var flaks for meg at jeg var så kjapp, ellers måtte jeg ha hentet pakka selv. Under fem sekunder sto han på trappa mi. Håper pakka di dukker opp. Noen frekke faener finnes det dessverre. Anonymkode: c624c...84f
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har opplevd det samme. Ringte de og de skulle snakke med budet. Fikk så tilbakemelding senere om at budet stod på sitt at pakken var levert riktig. Senere kom naboen min med pakken som hadde blitt levert på deres dør i stedet. Jeg synes det er en skandale at de ikke klarer å levere riktig eller innrømme feil. Heldigvis har jeg en ærlig nabo, ellers hadde jeg risikert å miste 2500 kr pga sløvhet fra dem. Ble veldig skeptisk til dem etterpå. Anonymkode: a3230...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Skjedde her også. Pakken skulle vært levert i min postkasse. Der lå det ingenting. sjekket alle 30 postkassene til naboene, ingenting der heller. Har fått beskjed om at pakken er å anse som tapt. Noen dager senere kom der oppslag i oppgangen her fra en nabo som også savnet en pakke fra Helthjem. Hvis det selskapet overlever lenge, blir jeg overrasket. Bare tull, og tydeligvis noen «utro tjenere» blant de ansatte. Anonymkode: 5a581...2f0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Skjedde her også. Pakken skulle vært levert i min postkasse. Der lå det ingenting. sjekket alle 30 postkassene til naboene, ingenting der heller. Har fått beskjed om at pakken er å anse som tapt. Noen dager senere kom der oppslag i oppgangen her fra en nabo som også savnet en pakke fra Helthjem. Hvis det selskapet overlever lenge, blir jeg overrasket. Bare tull, og tydeligvis noen «utro tjenere» blant de ansatte. Anonymkode: 5a581...2f0 Er det sånn at man MÅ bruke dem? Kan man ikke velge Posten eller Postnord? Anonymkode: 1b553...ea0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Min datter opplevde at pakken lå i leieboerens postkasse. Samme adresse selvfølgelig, men begge har navn på postkassene, så de har nok hatt det travelt. Anonymkode: 860d7...e32
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Her så har de fleste pakker fra helt hjem ikke kommet. Og en ble lagt på plenen i pøsende regnvær, hadde de gått 3 m, så kunne de lagt den under tak. Var bøker i pakka, så de var ødelagt. Og en gang kasta de pakka i snøen på fellesarealet, og de snødde mye, så den var helt nedsnødd etter 2 timer. Så bestiller aldri noe, som blir levert av helt hjem. Vi bestiller mye og det er aldri tull med PostNord eller posten. Anonymkode: a732f...7d2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 De leverer jo aldri riktig. Så mye feilleveranser og pakker som forsvinner. Jeg tror ærlig talt at det er de som jobber der som stjeler mange av pakkene. Aldri mer helt hjem Anonymkode: 2c01c...209
Simply Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 Ofte kommer melding om at pakke er levert en stund etter at de faktisk har levert, så noen kan ha hatt god tid på seg til å stjele pakken i mellomtiden. Jeg har aldri hatt problemer med Helt hjem. Krysser fingrene for at det fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 Simply skrev (1 time siden): Ofte kommer melding om at pakke er levert en stund etter at de faktisk har levert, så noen kan ha hatt god tid på seg til å stjele pakken i mellomtiden. Jeg har aldri hatt problemer med Helt hjem. Krysser fingrene for at det fortsetter. Jeg har gått ut og inn flere ganger om dagene og jeg hører når noen går utenfor også... Anonymkode: cbdc4...faf
Bondejenta&lillegutt Skrevet 10. juni 2021 #13 Skrevet 10. juni 2021 Den har ikke blitt levert til post i butikk da?? Her får jeg aldri pakken min hjem, eller i postkassen, ikke levert til nærmeste post i butikk engang.. må kjøre i nesten en time til og fra for å få hentet den jævla pakken..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #14 Skrevet 10. juni 2021 Bondejenta&lillegutt skrev (1 time siden): Den har ikke blitt levert til post i butikk da?? Her får jeg aldri pakken min hjem, eller i postkassen, ikke levert til nærmeste post i butikk engang.. må kjøre i nesten en time til og fra for å få hentet den jævla pakken.. har meldt saken til dem og de bekrefter at det ble lagt på min dørmatte men jeg hørte ingen skrit utenfor da jeg fikk mld. Jeg har åpent vindu hele tiden og hører alltid om noen går utenfor hos meg da det er stein Anonymkode: cbdc4...faf
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #15 Skrevet 10. juni 2021 Jeg har flere ganger opplevd at de sier pakken er levert men den er ikke i min postkasse. Noen ganger er den havnet i husverten sin postkasse og noen ganger kommer den neste dag. Har aldri opplevd at pakken faktisk ikke har kommet frem. Anonymkode: b6ab9...e04
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #16 Skrevet 10. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): har meldt saken til dem og de bekrefter at det ble lagt på min dørmatte men jeg hørte ingen skrit utenfor da jeg fikk mld. Jeg har åpent vindu hele tiden og hører alltid om noen går utenfor hos meg da det er stein Anonymkode: cbdc4...faf Helt hjem sine meldinger kommer rundt klokken 7 om morgenen, selv om pakken f.eks. leveres klokken fire om natten. Anonymkode: 3cf41...81a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2021 #17 Skrevet 10. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): har meldt saken til dem og de bekrefter at det ble lagt på min dørmatte men jeg hørte ingen skrit utenfor da jeg fikk mld. Jeg har åpent vindu hele tiden og hører alltid om noen går utenfor hos meg da det er stein Anonymkode: cbdc4...faf De sender jo ikke melding nøyaktig når de er utenfor. Meldingene kommer, som hun over sier, alltid i 7-tiden. Pakkene leveres og hentes med avisbudene oftest tidligere på natten. Anonymkode: 22b5d...449
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 10.6.2021 den 20.22): De sender jo ikke melding nøyaktig når de er utenfor. Meldingene kommer, som hun over sier, alltid i 7-tiden. Pakkene leveres og hentes med avisbudene oftest tidligere på natten. Anonymkode: 22b5d...449 Jeg fikk beskjed om det. Det er egentlig dumt. Men er det noen annen forklaring enn at den er stjålet da? «Det er registrert klage på at du ikke finne pakken din, noe som liggende i statistikken for pakkelevraser i ditt område. Dersom det kommer mange klager på "ikke funnet" pakker etter levering, da går distribusjonen nærmere inn på saken, og undersøker dette internt.» Betyr at det skjer ofte her da? Jævla forbanna drittmenneske som tar ting da. Noen som vet eller mistenker hvem som holder på? Fattige jævliger som skal selge videre? Har lyst til å legge opp felle. Gjøre en bestilling til, så skal jeg stå ute hele natten. Så skal jeg se at vedkommende tar pakken, så skal jeg slå vedkommende så jævla hardt på låret med et balltre! Anonymkode: cbdc4...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå