Gå til innhold

Koronapass … en app?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Men da har man like rettigheter. Når en gruppe tildeles rettigheter som andre ikke kan oppnå fordi det enten ikke er testkapasitet eller ikke tilbud om vaksine, er det diskriminering. 

Anonymkode: ccb0b...c1e

Men skal man tenke slikt må man ta ifra folk rettighetene til å bruke bil o.l. også, for det er jo grådig urettferdig for de som ikke har lappen.

Anonymkode: eafab...c77

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Men skal man tenke slikt må man ta ifra folk rettighetene til å bruke bil o.l. også, for det er jo grådig urettferdig for de som ikke har lappen.

Anonymkode: eafab...c77

Hehe, du mener lappen til bil og vaksine mot corona virkelig kan sammenlignes? Wow, da er du enkelt skrudd sammen. 

Anonymkode: c7d56...b1b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, du mener lappen til bil og vaksine mot corona virkelig kan sammenlignes? Wow, da er du enkelt skrudd sammen. 

Det handler om at vi noen ganger må godta at andre får goder før oss selv .

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sa den vaksinerte 

Anonymkode: ccb0b...c1e

Ja… eller den som hverken er beskyttet eller fullvaksinert .. enda. Til og med ungene som ikke er vaksinert forstår det . 

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Det handler om at vi noen ganger må godta at andre får goder før oss selv .

Ikke i det eksempelet nei. Jeg blir h e l t matt av de som påberoper seg å vite og kunne alt når det gjelder corona. Eller de som ikke klarer å tenke seg til svar.  Eller de som bare må diskutere bare for å diskutere.  

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke i det eksempelet nei. Jeg blir h e l t matt av de som påberoper seg å vite og kunne alt når det gjelder corona. Eller de som ikke klarer å tenke seg til svar.  Eller de som bare må diskutere bare for å diskutere.  

Ingen av oss vet alt om corona og ingen hevder heller at de gjør det. 

Det skal være under helsenorge, så der vil jeg nok tippe det blir som resepter og prøvesvar er nå, barna er under foreldre frem til 16 år. Etter det må de logge inn selv. Sikkert lurt å skaffe bankid til ungene hvis de er rundt den alderen, slik at de kommer inn på siden sin. 

Anonymkode: 404b1...e6b

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det skal være under helsenorge, så der vil jeg nok tippe det blir som resepter og prøvesvar er nå, barna er under foreldre frem til 16 år. Etter det må de logge inn selv. Sikkert lurt å skaffe bankid til ungene hvis de er rundt den alderen, slik at de kommer inn på siden sin. 

Ble nysgjerrig og logget inn på appen, du finner koronasertifikat samme sted som innboks, resepter, prøvesvar. Kun tilgang til de under 16. 

• Opprett ny...