Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg snakket nettopp med ei som har kjent meg i mange år, og hun sa hun forsto hvorfor jeg fikk hele fire barn, siden jeg har hatt så enkle svangerskap. Hun syntes nemlig det var så tungt å gå gravid, fordi det var vanskelig å sove, hun ble så fort varm og beina hovnet opp. Jeg har aldri tenkt over dette før, og plagene hun nevnte er jo helt naturlig i et svangerskap. Her er mine svangerskap Nr 1: "normal" bekkenløsning og svangerskapsforgiftning med 14 dagers sykehusopphold Nr 2: vanlig morgenkvalme, invalidiserende bekkenløsning fra uke 16. Av den typen der man kan bruke 3 timer på å komme seg på toalettet. Nr 3: bekkenløsning, akutt operert inneklemt brokk, rier i uke 26, så langt sykehusopphold og delvis sengeleie fram til fødsel. Nr 4: bekkenløsning, mye vann i kroppen, urinveisinfeksjoner, noe de trodde holdt på å bli livmorruptur, så fødsel igangsatt uke 37. Har aldri syns dette har gjort noe, annet enn bekymring for barnas helse, men er dette spesielt enkle, og ikke vanlige svangerskap? Anonymkode: 0cc4d...6c8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144418355-hva-kjennetegner-et-vanskelig-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå