Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #51 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva slags mønster har en kverulant? Å dra inn sebra og tiger i en allerede utvannet diskusjon om det typisk nordiske design, blir rett og slett...jeg vet ikke. Jeg gidder ikke. Anonymkode: 5ba18...6c1 Nei, vær så snill. Ikke gidd. Du tilfører ikke tråden noen ting! Anonymkode: 0cb21...7f7
Mamsemums Skrevet 8. juni 2021 #52 Skrevet 8. juni 2021 Hvor utenfor er jeg interiørmessig når jeg ikke vet hva dette er?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #53 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg tror vi er der allerede 😆 Anonymkode: 2914a...977 Den skjønte jeg ikke. Er enig i deg med at det å like noe og det å mislike noe henger sammen. Er bare ikke enig i at Hammershøi-vasen har blitt hypet opp på samme viset. Ei heller tror jeg den kunne blitt det, nettopp pga av at den er mer klassisk i stilen. Anonymkode: 5ba18...6c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #54 Skrevet 8. juni 2021 Mamsemums skrev (2 timer siden): Hvor utenfor er jeg interiørmessig når jeg ikke vet hva dette er? Ta det som et sunnhetstegn Anonymkode: 5ba18...6c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #55 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Den skjønte jeg ikke. Er enig i deg med at det å like noe og det å mislike noe henger sammen. Er bare ikke enig i at Hammershøi-vasen har blitt hypet opp på samme viset. Ei heller tror jeg den kunne blitt det, nettopp pga av at den er mer klassisk i stilen. Anonymkode: 5ba18...6c1 Vel, jeg tror altså Hammerhøi-vasen er i ferd med å få samme trendstatus som Omaggio. Bermen er ikke så opptatt av hva som er klassisk stil og ikke (og mange er nok uenige i at Hammerhøi er mer klassisk enn Omaggio) - de blir opptatt av hva de ser ofte. Og nå er jo Hammerhøi «overalt» - du ser ikke et bilde i et interiørblad snart hvor det ikke står en Hammerhøi. På samme måte som Omaggio var på ethvert interiørbilde før. Anonymkode: 2914a...977
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #56 Skrevet 8. juni 2021 Mamsemums skrev (4 timer siden): Hvor utenfor er jeg interiørmessig når jeg ikke vet hva dette er? Gjør som meg, bruk google 😁 Anonymkode: f227c...7d5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #57 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Vel, jeg tror altså Hammerhøi-vasen er i ferd med å få samme trendstatus som Omaggio. Bermen er ikke så opptatt av hva som er klassisk stil og ikke (og mange er nok uenige i at Hammerhøi er mer klassisk enn Omaggio) - de blir opptatt av hva de ser ofte. Og nå er jo Hammerhøi «overalt» - du ser ikke et bilde i et interiørblad snart hvor det ikke står en Hammerhøi. På samme måte som Omaggio var på ethvert interiørbilde før. Anonymkode: 2914a...977 Aha! Takk for forklaring! Jeg skal ikke påstå at du ikke har rett. Men det var derfor jeg sa at man må gi det litt tid, se hva som skjer. Grunnen til at jeg ikke tror det vil være like ille er at har lest at når det gjelder Omaggio så var dette med limited editions, en bevisst markedsstrategi, og at Kähler ga seg med hyping etter dette. Hammershøi-designet er i tillegg over 100 år, slik at det allerede er en klassiker. Så selv om jeg er helt enig med deg i at det kan få et oppsving og deretter et nedsving, så tror jeg ikke det blir like voldsomt. Anonymkode: 5ba18...6c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #58 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Gjør som meg, bruk google 😁 Anonymkode: f227c...7d5 Google is your friend Anonymkode: 5ba18...6c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #59 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Aha! Takk for forklaring! Jeg skal ikke påstå at du ikke har rett. Men det var derfor jeg sa at man må gi det litt tid, se hva som skjer. Grunnen til at jeg ikke tror det vil være like ille er at har lest at når det gjelder Omaggio så var dette med limited editions, en bevisst markedsstrategi, og at Kähler ga seg med hyping etter dette. Hammershøi-designet er i tillegg over 100 år, slik at det allerede er en klassiker. Så selv om jeg er helt enig med deg i at det kan få et oppsving og deretter et nedsving, så tror jeg ikke det blir like voldsomt. Anonymkode: 5ba18...6c1 Oi, jeg visste ikke at det er så gammelt? Trodde det var nytt, at det liksom var designet som fulgte etter Omaggio 🙈 Da skal jeg ikke være så skråsikker! Anonymkode: 2914a...977
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #60 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Oi, jeg visste ikke at det er så gammelt? Trodde det var nytt, at det liksom var designet som fulgte etter Omaggio 🙈 Da skal jeg ikke være så skråsikker! Anonymkode: 2914a...977 «It has now been fully 175 years since the first Kähler vase was turned at the little pottery workshop in Næstved. It was the beginning of an unique design adventure that would leave its mark on the world. Kähler's ceramics made an impression at the 1889 World Exhibition in Paris - at which the Eiffel Tower was inaugurated.» Kanskje du kjenner igjen designet? https://kahlerdesign.com/inspiration/the-history-of-kaehler/history/ Hammershøi-serien er inspirert av arbeidet til Svend Hammershøi (1873-1948). https://kahlerdesign.com/inspiration/the-history-of-kaehler/the-story-about-svend-hammershoei/ Anonymkode: 5ba18...6c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #61 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): «It has now been fully 175 years since the first Kähler vase was turned at the little pottery workshop in Næstved. It was the beginning of an unique design adventure that would leave its mark on the world. Kähler's ceramics made an impression at the 1889 World Exhibition in Paris - at which the Eiffel Tower was inaugurated.» Kanskje du kjenner igjen designet? https://kahlerdesign.com/inspiration/the-history-of-kaehler/history/ Hammershøi-serien er inspirert av arbeidet til Svend Hammershøi (1873-1948). https://kahlerdesign.com/inspiration/the-history-of-kaehler/the-story-about-svend-hammershoei/ Anonymkode: 5ba18...6c1 Jeg vil ha den som er en meter høy! Anonymkode: 2914a...977
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2021 #62 Skrevet 8. juni 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil ha den som er en meter høy! Anonymkode: 2914a...977 Anonymkode: 5ba18...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå