Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hva er din beste oppskrift? Anonymkode: 93d4e...d60
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg pleier å ha, mais, rød, grønn og gul paprika, rødløk, kylling, pastaskruer, en majones, en boks rømme, krydder med litt Aromat, eller pepper og hvitløkskrydder. Denne oppskriften har jeg tatt fra mamma, veldig 90 talls 😉🙂. Anonymkode: c6c60...45e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Blander sammen 1 boks rømme, 1 pose majones, et par finhakkede hvitløksfedd, salt, pepper og grillkrydder, setter til side og lar det godgjøre seg litt. Koker pastaskruer, heller av vannet, skyller i kaldt vann. Blander en salat med finhakkede grønnsaker. Bruker gjerne: -Rød løk -Purre -Papirka -Agurk -Mais Finhakker en boks skinke, eller kjøper ferdige skinketerninger. Blander alt sammen i en stor bolle. Anonymkode: 7487f...91d
Himmel og hav Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg tar en boks lettrømme og blander i et par fedd hvitløk, litt chiliflakes, salt, sukker, sitron og pepper og lar det stå en halvtimes tid. Så har jeg i pasta, kylling, stangselleri, paprika, agurk, mais, vårløk og små terninger grønt eple.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Blander sammen creme fraiche og tandoori krydder og har det over pastaskruer, salat, tomat, agurk, paprika, rødløk. Anonymkode: 21cae...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå