Gå til innhold

Daniel eller Mathias?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 hours ago, Anonym bruker said:

Hva syns dere og hvorfor? 

Anonymkode: c0b49...863

Synes begge er utrolig fine :) så blir bra uansett, er 2 navn jeg liker veldig godt, så klarer ikke velge mellom de :)

Men Daniel er kanskje litt mer uvanlig blant dagens barn enn Mathias hvis dere tenker på slikt :)

Anonymkode: 55c60...25f

3 hours ago, Anonym bruker said:

Synes begge er utrolig fine :) så blir bra uansett, er 2 navn jeg liker veldig godt, så klarer ikke velge mellom de :)

Men Daniel er kanskje litt mer uvanlig blant dagens barn enn Mathias hvis dere tenker på slikt :)

Anonymkode: 55c60...25f

Tusen takk for svar! 😊

Anonymkode: c0b49...863

• 1 måned senere...

Mathias er et bajasnavn, på samme linje som Mateo. Her er det sånn at jeg tenker på den ungen som skaper uro og kaos i en klasse. Mange synes nok det er et fint navn, men jeg tenker bajas, dessverre. 

Daniel er en fyr med karisma og sjarm. Husker vi hadde en Daniel på skolen som alle var forelsket i, han gikk i min eldre søsters klasse, og både hun (som gikk i femten) og jeg (som gikk i andre) synes han var søt. Så er alltid han jeg tenker på når jeg hører dette navnet. Han hadde mørkt hår, brune øyne og hadde alltid en antydning til brunfarge. 

Jeg hadde gått for Daniel. Men mulig jeg er forutinntatt på grunn av assosiasjoner. "Navnet skjemmer ingen" sies det. Tror nok at han han (Daniel fra skoletiden) hadde vært like sjarmerende hvis han het Mathias, men han passet bare til å hete Daniel, om du skjønner.

Lykke til med navnevalg ❤️ 

Anonymkode: 9da3a...dc1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...