Gå til innhold

Så det er det vi ser på bildene her, andre kommuner må gi fra seg vaksiner for

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten at jeg skal påstå så mye , men nå har vi hatt en slikt fantastisk vær over 1 uke og ingen økt smitte hittil. Det samme skjedde i fjor hvorpå smitten falt i mai / juni. Så ro ned nerva di! Verden stopper ikke opp!

Anonymkode: be4d0...ad9

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Uten at jeg skal påstå så mye , men nå har vi hatt en slikt fantastisk vær over 1 uke og ingen økt smitte hittil. Det samme skjedde i fjor hvorpå smitten falt i mai / juni. Så ro ned nerva di! Verden stopper ikke opp!

Nå er det jo flere kommuner, inkludert Hammerfest og Trondheim, der smitten har blusset opp, selv om det er varmt og sommer. Så i år er det verre enn i fjor, da det var nesten ikke noe smitte fra slutten av mai til begynnelsen av september.

Anonymkode: b6605...d1c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Gratuelerer med å misse poenget totalt.

Hi

Anonymkode: 1675b...777

Jeg bor i en kommune som har hatt det største utbruddet nå siden pandemien startet. Vi har 3-5 ganger så mange smittede pr innbygger som Oslo nå. 

Jeg unner Oslo å kunne lette på tiltakene, men som en av de kommunene med størst smitte nå, blir jeg rimelig oppgitt over at vi skal gi fra oss 35 %. Både ordfører og kommuneoverlege har sendt inn klage på dette uten noe respons. Nabobyene er nullkommuner og flere av de kan åpne opp nå, mens vi fremdeles må forlenge høyt tiltaksnivå. Ingen logikk i dette. 

Anonymkode: 04f80...3b3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg bor i en kommune som har hatt det største utbruddet nå siden pandemien startet. Vi har 3-5 ganger så mange smittede pr innbygger som Oslo nå. 

Jeg unner Oslo å kunne lette på tiltakene, men som en av de kommunene med størst smitte nå, blir jeg rimelig oppgitt over at vi skal gi fra oss 35 %. Både ordfører og kommuneoverlege har sendt inn klage på dette uten noe respons. Nabobyene er nullkommuner og flere av de kan åpne opp nå, mens vi fremdeles må forlenge høyt tiltaksnivå. Ingen logikk i dette. 

Anonymkode: 04f80...3b3

Hammerfest?

Anonymkode: b6605...d1c

Annonse

Gratulerer med top fem mest smålige pist noen sinne, HI. 👏 Mens resten av landet kun har hatt små perioder med nedstenging har Oslo hatt full nedstenging siden november i fjor! Ta å tenk bittelitt på det... 

Restaurabter og barer sliter Max med å klare å holde driften i gang. Så når det endelig åpnet opp, så bestilte folk bord og støttet opp om den næringen så godt de kunne. Jeg beklager at det gjorde vindt i misunnelsen din. Uten at jeg overhodet skjønner en dritt av hvorfor. 

og jeg har vært på (svært) nødvendige besøk to ganger i nord-Norge. Det fantes ikke fnugg av smittevern, munnbind, holde avstand eller noe som helst som tilsier at vi faktisk er i en pandemi akkurat må. Så kom ikke her å belær folk som har levd med strenge og inngripende tiltak i over et halvt år! 

Anonymkode: 766db...03b

• Opprett ny...