Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Plutselig fått masse rødt utslett oppe på foten, spesielt rødt rundt tærne. Noen tips på hva det kan være? Varmt i sko nå om sommeren? Aldri hatt noe lignende tidligere. Anonymkode: 92d5b...bcb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Har du hatt korona?? Google korona føtter. Anonymkode: 8dcb9...792
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Jeg har ikke hatt korona men har googlet det og synes det utslettet ser helt annerledes ut, mer blått, oppblåst og vablete på et vis. HI Anonymkode: 92d5b...bcb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Klør det? Ser ikke ut som fotsopp egentlig, men et slags eksem? Ville kjøpt Mildison, mild reseptfri kortison på apoteket og smurt på for å se om det hjalp. Om ikke er det legen tenker jeg. Anonymkode: 4ac71...96c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg har ikke hatt korona men har googlet det og synes det utslettet ser helt annerledes ut, mer blått, oppblåst og vablete på et vis. HI Anonymkode: 92d5b...bcb Det er etter en stund. Først får man utslett som ser ut som meslinger. Venninna mi hadde slike bein etter korona. Veldig likt dine da de brøt ut. Etter fem dager kom vablene. Ville konsultert lege i disse dager. Anonymkode: 8dcb9...792
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Syntes det ser ut som soleksem jeg. Prøv hydrokortison-salve. Og smør føttene godt med solkrem når du går barbent:-) Anonymkode: 90185...405
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Ligner litt på utslettet jeg får hver sommer når jeg går barbeint i gresset. Men jeg får mye mindre og det kommer hvert år. Det starter med små prikker som etterhvert «løsner» og huden flasser (Sorry ekle detaljer) Støtter forøvrig de andre her at du bør sjekke med legen, i og med dette kom plutselig. Anonymkode: b3190...e42
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Klør det? Ser ikke ut som fotsopp egentlig, men et slags eksem? Ville kjøpt Mildison, mild reseptfri kortison på apoteket og smurt på for å se om det hjalp. Om ikke er det legen tenker jeg. Anonymkode: 4ac71...96c Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Syntes det ser ut som soleksem jeg. Prøv hydrokortison-salve. Og smør føttene godt med solkrem når du går barbent:-) Anonymkode: 90185...405 Takk for tips! Tenker også at det kan være noe sol- eller varmeeksem. Har hydrokortisonsalve hjemme, ellers kjøpe inn Mildison. Klør ingenting men ser ikke særlig pent ut... HI Anonymkode: 92d5b...bcb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Jeg får slike utslett på føttene om sommeren dersom jeg blir varm/klam. F.eks tette sko uten å bruke sokker, eller akkurat under reimen på sandalene. Tar gjerne imot tips dersom du finner en salve som fungerer, for med meg tar det veldig lang tid før utslettene blir borte. Anonymkode: 8d111...6aa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Skabb? Anonymkode: 7343d...d2a Da hadde det nok klødd og vært ubehagelig. Kjenner som sagt ingenting til det, men ser jo ikke bra ut. Går med sko på jobb så får prøve å smøre og lufte mest mulig i helgen og fridager. HI Anonymkode: 92d5b...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå