Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #26 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Drodle rundt om en mann er skyldig eller ikke, det er å synse. Men du mener kanskje du vet bedre enn de som jobber med både etterforskning og jus daglig, fordi du har lest ett par avisartikler? Anonymkode: e2ddf...d86 Hvor har jeg drodlet? Jeg forholder meg til at han får saken gjenopptatt. Anonymkode: 6f9e9...e11
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #27 Skrevet 1. juni 2021 Uskyldig, helt klart... Anonymkode: 49b50...3b0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #30 Skrevet 1. juni 2021 Skyldig!! Sånne avskum burde ikke hatt livets rett! Han har innrømmet overgrep mot en 7 åring. En gang pedo, alltid pedo. Får vel en klekkelig erstatning av staten og reiser til Thailand og misbruker små barn der. Anonymkode: 98737...63f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #31 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå har han innrømmet overgrep mot en 7åring og frem til hun var 10år. Han måtte også betale erstatning til broren til jenta. Han var 5år. Så helt uskyldig er han uansett ikke Anonymkode: 9b353...d55 Nå snakket jeg om skyld i Baneheiasaken. Med tanke på hvor lenge han har sittet i fengsel, så har han gjort kraftig opp for seg for det han har innrømmet skyld. For alt du vet bor det domfelte pedofile der du bor. De blir ikke satt i gapestokk her tim lands. Alle Kristiansens naboer vil vite hvem han er, så har utgjør en mindre fare enn de du ikke vet om. Anonymkode: 69616...24e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #32 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): If it looks like a duck, walks like a duck, and talks like a duck - it probably is a duck.. Jeg tror ikke han har vært urettmessig dømt. Anonymkode: b09dd...2f7 Selv om han skulle være skyldig, så er han urettmessig dømt. Ingen skal dømmes fordi vi mener at noen er skyldige. Da hadde tallet på justismord vært langt høyere. Anonymkode: 69616...24e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #33 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Skyldig!! Sånne avskum burde ikke hatt livets rett! Han har innrømmet overgrep mot en 7 åring. En gang pedo, alltid pedo. Får vel en klekkelig erstatning av staten og reiser til Thailand og misbruker små barn der. Anonymkode: 98737...63f I Thailand ville han nok fått strengere straff enn i Norge om han ble tatt. Anonymkode: 193b4...186
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #34 Skrevet 2. juni 2021 Jeg vet ikke om han er skyldig eller ikke, men man har rett på og dømmes for bevis som foreligger. Om han er skyldig og politiet ikke gjorde en god nok jobb er det synd, men er han urettmessig dømt er det også ille. Dessuten, alle vet hvem han er, så han vil dømmes for resten av hans levetid, skyldig eller ikke. Han er nok mer utsatt for noe kriminelt enn hva ofrenes familier trenger bekymre seg for per i dag ift hans løslatelse. Ofrenes familier vil aldri få tilbake sine, og det er forferdelig alt sammen, men man skal fortsatt ikke dømmes for noe om man faktisk ikke har gjort det. Anonymkode: 0fe19...b40
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #35 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvor har jeg drodlet? Jeg forholder meg til at han får saken gjenopptatt. Anonymkode: 6f9e9...e11 «Tror du V K er skyldig eller uskyldig. Det handler tråden om og det har jeg svart hva jeg mener om. Hvis ikke det gjelder deg, hvorfor tar du det da personlig? Anonymkode: e2ddf...d86
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #36 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): «Tror du V K er skyldig eller uskyldig. Det handler tråden om og det har jeg svart hva jeg mener om. Hvis ikke det gjelder deg, hvorfor tar du det da personlig? Anonymkode: e2ddf...d86 Du påstår ting om andre og så, når det viser seg å ikke være sant, så forsøker du deg på at jeg tar ting personlig Lykke til i livet! Anonymkode: 6f9e9...e11
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #37 Skrevet 2. juni 2021 Jeg håper jo at han er skyldig. For det første er det ille å sitte fengslet for noe han ikke har gjort og for det andre er det da en skyldig som har gått fri alle disse årene. Jeg velger å stole på rettssystemet og anser han som skyldig. Men nå har han sonet ferdig og høyesterett anser det som trygt å løslate han så da får man forholde seg til det. Anonymkode: 50ab2...53d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #38 Skrevet 2. juni 2021 Skyldig. Han innrømmet jo å ha voldtatt ei 7 åring i 3 år.. Jeg tror han er skyldig i drapene. Anonymkode: 48a3b...8f5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #39 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Du påstår ting om andre og så, når det viser seg å ikke være sant, så forsøker du deg på at jeg tar ting personlig Lykke til i livet! Anonymkode: 6f9e9...e11 Ditto! Anonymkode: e2ddf...d86
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #40 Skrevet 2. juni 2021 Han er dømt og han har sonet. Det er ikke opp til oss å spekulere. Jeg synes likevel at det er rart at de tør slippe ham fri. Han må jo være en av landets mest forhatte nålevende menn? Det er jo overhengende fare for at noen vil forsøke å ta ham. Anonymkode: 263a6...3a6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #41 Skrevet 2. juni 2021 Med tanke på at det ikke finnes ett eneste bevis på at han var der, heller tvert imot, så tror jeg nok han er uskyldig. Anonymkode: 49b50...3b0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #42 Skrevet 2. juni 2021 Det har keg ingen forutsettning for å mene noe om. Jeg forholder meg derfor til det retten kommer til. Anonymkode: 7f2af...b0d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #43 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Han er dømt og han har sonet. Det er ikke opp til oss å spekulere. Jeg synes likevel at det er rart at de tør slippe ham fri. Han må jo være en av landets mest forhatte nålevende menn? Det er jo overhengende fare for at noen vil forsøke å ta ham. Anonymkode: 263a6...3a6 De kan jo ikke holde han fengslet på det grunnlaget? Anonymkode: 50ab2...53d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #45 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ditto! Anonymkode: e2ddf...d86 Nice try. Anonymkode: 6f9e9...e11
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #46 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg regner med at alle dere som mener han er uskyldig ønsker han hjertelig velkommen inn i deres nabolag!!!! Anonymkode: b9564...d7f Nei, det er det mange som ikke vil. Men det er nok mest sannsynlig fordi han definitivt er skyldig i de to andre sakene som kom opp samtidig. Men at han har voldtatt to andre barn, og er en pervers og ekkel fyr betyr ikke at han er skyldig. Når det kommer til om jeg tror han er skyldig eller ikke, så vet jeg faktisk ikke. Jeg mener at bevisene mot han er svake, men det betyr hverken skyld eller uskyld Anonymkode: bd7d1...d7e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #47 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Nei, det er det mange som ikke vil. Men det er nok mest sannsynlig fordi han definitivt er skyldig i de to andre sakene som kom opp samtidig. Men at han har voldtatt to andre barn, og er en pervers og ekkel fyr betyr ikke at han er skyldig. Når det kommer til om jeg tror han er skyldig eller ikke, så vet jeg faktisk ikke. Jeg mener at bevisene mot han er svake, men det betyr hverken skyld eller uskyld Anonymkode: bd7d1...d7e Enig i dette. Det han har innrømmet å ha gjort er mer enn nok til at man ikke ønsker en slik person i nærheten av barn. Om han er skyldig eller ikke i baneheiadrapene, det tviler jeg på om vi får et sikkert svar på. En del av det som i dag kunne blitt bevist ang. hans skyld/uskyld var teknisk sett ikke mulig den gangen. Og derfor vil det trolig alltid henge igjen noen spørsmål som aldri kan bli besvart i denne saken. Og det er forferdelig tragisk for familiene til jentene, først og fremst. Hvis VK faktisk er uskyldig i drapene på jentene, da er det like tragisk for ham, selv om han har begått voldtatt andre barn. Dessverre har denne saken fått en forferdelig følge, nemlig at den som har innrømmet å ha drept, det er den som har fått minst straff, tross at han tydelig har løyet om saken. Han vil heller aldri ønske at sannheten skal frem, hvis det er slik at VK faktisk er uskyldig, for da vil han selv stilles i et enda verre lys, og han kan da også mulig straffeforfølges for både løgner til retten og for drapet på den andre jenta. Så han kommer trolig aldri til å fortelle sannheten. Dette er en sak som er en tragedie hele veien. Anonymkode: dcdb7...41f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #48 Skrevet 2. juni 2021 Skyldig. Det at han lyger hele verden opp i ansiktet fortsatt gjør at han deler hedersplassen med Breivik på å være Norges farligste mann. Hadde hann tatt på seg ugjerningen og sagt unnskyld, kunne vi snakket om å legge dette bak oss. Det dom nå skjer, inkludert erstatningskrav er et like stort overgrep for de etterlatte som drapene. Anonymkode: 01a65...7e3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #49 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg håper jo at han er skyldig. For det første er det ille å sitte fengslet for noe han ikke har gjort og for det andre er det da en skyldig som har gått fri alle disse årene. Jeg velger å stole på rettssystemet og anser han som skyldig. Men nå har han sonet ferdig og høyesterett anser det som trygt å løslate han så da får man forholde seg til det. Anonymkode: 50ab2...53d Jan Helge, mener du? Anonymkode: cc2d1...0ae
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2021 #50 Skrevet 2. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jan Helge, mener du? Anonymkode: cc2d1...0ae Jeg er ikke på fornavn med dem. Anonymkode: 50ab2...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå