Gå til innhold

Morra di har sagt at størrelsen ikke teller, det er jug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ? Er det virkelig så ille å si en eneste ting om gutter? Hvor mange ganger har vi ikke hørt at feite jenter er stygge, at jenter med små rumper ikke duger, at jenter med små/store pupper. Jenter generelt blonde , brunetter osv. kunne fortsette i evigheten. Her sitter dere damer og klikker i vinkel pga en setning om at størrelse har noe å si. Dette blir bare dumt altså! For virkelig gutter dårlig selvtillit av at to halvgamle kjerringer sier en kommentar om en størrelse, da har vi virkelig ett problem og det er ikke denne sangen her altså. 
Snøflak som disse påståtte guttene er smelter jo tydeligvis bare det blir litt lunk i luften! 

Anonymkode: fa71c...e48

Skrevet

Dette har Piateed gjort før i 2017, men til forskjell fra Tussvik og Tønne, gjorde hun det bra!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Er det virkelig så ille å si en eneste ting om gutter?

Jeg har fortsatt heldigvis tilgode å høre sanger fra 40-50 år gamle menn som pussy-shamer unge jenter for trange fitter, og om hva fedrene deres sier til de om det.

Det er faktisk akkurat det samme om vi bare snur om på kjønnene.

Helt forkastelig!

Anonymkode: defe4...1e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De er jo norsk feminisme! 

Det er ingen som er mer feminister enn de i Norge. Alt de gjør, sier og nå synger kommer jo fra feminismen!

At 40-50 år gamle damer synger om små guttepeniser er ikke vanlig, men at slik shaming faller inn under kategorien misandri er det ingen tvil om. Alle som ikke sover under en stein vet at det er en voksende del av feminismen.

Det blir ikke mer sant uansett hvor mange ganger du skriver det. Dette er ikke feminisme. Det er platt, pinlig og fullstendig unødvendig. Det har ingenting med å være sterke kvinner å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg tror mange ikke helt skjønner hva de prøver å få til. Det er satire. Problemet er bare at det er gjort bedre før (Piateed) og at det ikke er tydelig nok.

Anonymkode: 96862...462

Selvsagt skjønner vi hva de prøver på. De mislykkes bare så til de grader. 

Anonymkode: df2ea...ed0

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hæ? Er det virkelig så ille å si en eneste ting om gutter? Hvor mange ganger har vi ikke hørt at feite jenter er stygge, at jenter med små rumper ikke duger, at jenter med små/store pupper. Jenter generelt blonde , brunetter osv. kunne fortsette i evigheten. Her sitter dere damer og klikker i vinkel pga en setning om at størrelse har noe å si. Dette blir bare dumt altså! For virkelig gutter dårlig selvtillit av at to halvgamle kjerringer sier en kommentar om en størrelse, da har vi virkelig ett problem og det er ikke denne sangen her altså. 
Snøflak som disse påståtte guttene er smelter jo tydeligvis bare det blir litt lunk i luften! 

Du har jo ikke skjønt noen ting av kritikken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

De gir unge jenter selvtilliten tilbake. Det er ikke pinlig.

Anonymkode: 2cbe8...c17

Hvorfor skal man bygge selvtillit på å rakke ned på andre? Syns det er noe dritt

Anonymkode: b1067...aa8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har fortsatt heldigvis tilgode å høre sanger fra 40-50 år gamle menn som pussy-shamer unge jenter for trange fitter, og om hva fedrene deres sier til de om det.

Det er faktisk akkurat det samme om vi bare snur om på kjønnene.

Helt forkastelig!

👆🏻

Det er ikke kult, tøft, satire eller morsomt, uansett hvilken vei det går. 

Anonymkode: 159f8...7e7

Skrevet

Jeg skjønner tanken bak, og synes at dagens russelåter har et forkastelig budskap og holdninger. De blir likevel ikke bedre av at det lages like stygge låter om gutter.

Skrevet

Gøy! Gøy! Gøy! Etter å ha hørt Tix sine låter er det deilig med et comeback fra oss kvinner. Let them burn! 🔥🔥 

PS. Husk at disse kvinnene er komikere. Deres humor treffer åpenbart ikke alle.. Men really.. Må den det da?? 

Anonymkode: a979e...bdd

Skrevet

PS. Husk at disse kvinnene er komikere. Deres humor treffer åpenbart ikke alle.. Men really.. Må den det da?? 

Anonymkode: a979e...bdd

Nettopp! Jeg synes hun er morsom samtidig som hun har en del gode poeng.

Menn som sutrer er det mest usexy som finnes

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Og en gang for alle - nei, størrelsen er definitivt ikke det viktigste når man har sex! Jeg har hatt min del, også med menn som nok har hatt godt over gjennomsnittet størrelse. De jeg har hatt desidert best sex med er de som har ligget på gjennomsnittet eller litt under. Størrelsen alene er ikke nok til å gi god sex. Det å være genuint interessert i den andre og at begge skal ha det godt, og at man er oppmerksom på hverandre og kommuniserer og har litt god humor sammen - da blir det virkelig god sex, og teknikk og personlige preferanser, det finner man ut av om resten er på plass.

Anonymkode: 275bb...e20

Jada, og det finnes menn som setter pris på slappe vaginaer, dvaske pupper og hengerumper også. Hvor stram vaginaen er og formen på pupper og rumpe har iiiiingen betydning.

Anonymkode: dfeba...acb

Skrevet

Jada, og det finnes menn som setter pris på slappe vaginaer, dvaske pupper og hengerumper også. Hvor stram vaginaen er og formen på pupper og rumpe har iiiiingen betydning.

?

Skjønner ikke hva du skal frem til?

Skrevet (endret)
amandine skrev (7 timer siden):

Det er skivebom, det er ikke morsomt, som kommentar er det ubrukelig og jeg kan ikke fordra Tusvik og Tønne. De er grunne og platte og lite sympatiske og absolutt ikke morsomme.

Helt enig. Har heller aldri kunnet fordra dem. De har jo mindre empati og sosiale antenner enn et kjøkkenbord!

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

?

Skjønner ikke hva du skal frem til?

Poenget mitt er vel det at det er opplest og vedtatt at menn har preferanser når det gjelder en kvinnes kropp (stram vagina og faste pupper er bedre enn slapp vagina og dvaske pupper), og også kvinner synes å akseptere disse preferansene (det er jo bare sånn det er). De samme kvinnene blir likevel blodig fornærmede på menns og gutters vegne om andre kvinner uttrykker at de foretrekker store peniser fremfor små. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir ansett som nærmest ondskapsfullt å si at man foretrekker store peniser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Poenget mitt er vel det at det er opplest og vedtatt at menn har preferanser når det gjelder en kvinnes kropp (stram vagina og faste pupper er bedre enn slapp vagina og dvaske pupper), og også kvinner synes å akseptere disse preferansene (det er jo bare sånn det er). De samme kvinnene blir likevel blodig fornærmede på menns og gutters vegne om andre kvinner uttrykker at de foretrekker store peniser fremfor små. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir ansett som nærmest ondskapsfullt å si at man foretrekker store peniser.

Det er jo ikke ondskapsfullt? Det som er ufint er å snakke ned andres kropper, enten det gjelder penis, vagina, pupper, rumpe eller (manglende) muskler. At to godt voksne damer tror at det er morsomt å lage en greie av små peniser er bare ultra teit. 

Skrevet

Det har lite å si hvis man er voksen, moden og bryr seg om den man har sex med.

Hjelper ikke å ha den største og fineste bilden eller motorsagen eller hva som helst av utstyr, hvis du ikke kan å bruke det, hvis du har valgt å ikke bli god på å bruke det, hvis du har valgt å ikke bry deg om hva andre mener om det du gjør, hvis du har valgt å ikke bry deg om at andre også skal ha det godt. På samme måte har en stor penis lite å si hvis eieren av den tror størrelsen i seg selv gir partneren god sex...

Skrevet

Det har lite å si hvis man er voksen, moden og bryr seg om den man har sex med.

Hjelper ikke å ha den største og fineste bilden eller motorsagen eller hva som helst av utstyr, hvis du ikke kan å bruke det, hvis du har valgt å ikke bli god på å bruke det, hvis du har valgt å ikke bry deg om hva andre mener om det du gjør, hvis du har valgt å ikke bry deg om at andre også skal ha det godt. På samme måte har en stor penis lite å si hvis eieren av den tror størrelsen i seg selv gir partneren god sex...

Nei, så hvis man er voksen og moden og bryr seg om den man har sex med så har ikke vid og slapp vagina noe å si heller?

Skrevet

Wow. Jeg blir seriøst overrasket over å høre at så mange misliker Tusvik og Tønne så sterkt. Jeg elsker dem, og de fleste jeg kjenner har skikkelig sansen for dem. Ønsker meg flere komikere som tar samfunnet på kornet sånn som dem. 

Anonymkode: b69e1...282

Skrevet

Det er jo litt fascinerende hvordan kvinner alltid får høre at de ikke skal være så hårsåre, ta det med litt humor, ikke vær så lettkrenket - og så når to kvinner gjør akkurat det, lager et humoristisk tilsvar som helt overtydelig er en parodi, så er det skrekkelig også? 

Anonymkode: 5cf10...cdc

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo litt fascinerende hvordan kvinner alltid får høre at de ikke skal være så hårsåre, ta det med litt humor, ikke vær så lettkrenket - og så når to kvinner gjør akkurat det, lager et humoristisk tilsvar som helt overtydelig er en parodi, så er det skrekkelig også? 

Anonymkode: 5cf10...cdc

Det er tydeligvis viktig å tenke på menns følelser så menn ikke blir såret. Dakals de unge mennene og følelsene deres.

Helt i orden at unge og usikre kvinner blir tråkket på derimot bare ikke følelsene til mennene såres.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Helt Okey. stort sett er det mye stygt om jenter... Men størrelsen teller ja

Anonymkode: 0a3cf...a42

Deg om det! 

Anonymkode: f3aae...627

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Helt Okey. stort sett er det mye stygt om jenter... Men størrelsen teller ja

Anonymkode: 0a3cf...a42

Deg om det! 

Anonymkode: f3aae...627

Skrevet

ELSKER Tusvik og Tønne, og ELSKER russelåta! ❤️ Tydeligvis i mindretall her inne, men det går helt fint altså! Humor er en smakssak selvfølgelig. Og alle kan ikke like alt. 
#Phung 🧡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...