Gå til innhold

Morra di har sagt at størrelsen ikke teller, det er jug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Fordi dette ikke bare rammer russen, den treffer trolig mange unge usikre gutter som ikke kunne drømt om å lage en slik låt. Og når godt voksne damer driver slik blir det bare pinlig. De burde vite bedre. 

Anonymkode: f1fc2...3c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Fordi dette ikke bare rammer russen, den treffer trolig mange unge usikre gutter som ikke kunne drømt om å lage en slik låt. Og når godt voksne damer driver slik blir det bare pinlig. De burde vite bedre. 

De gir unge jenter selvtilliten tilbake. Det er ikke pinlig.

Anonymkode: 2cbe8...c17

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å svare på mobbing med mobbing er ikke ok når det rammer uskyldige. 

Skrevet

Tusvik og Tønne er til å spy av rett å slett, ingen burde gi de noe som helst spalteplas..

Anonymkode: 88dbd...d18

Skrevet

Fæle halvgamle kvinnfolk som tror de er relevante og edgy.

Skrevet

Det er skivebom, det er ikke morsomt, som kommentar er det ubrukelig og jeg kan ikke fordra Tusvik og Tønne. De er grunne og platte og lite sympatiske og absolutt ikke morsomme.

Skrevet

Nei. Dårlige russelåter som er laget av idioter blir ikke mindre dårlige eller mindre pinlige av at det lages flere dårlige russelåter av idioter.

De to der er ikke, og har aldri vært, morsomme på noe vis.

Det hele er bare flaut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skulle den gi noen som helst selvtillit?

Skrevet

De prøver så altfor hardt og er bare som en flau vind. Jeg blir oppriktig flau på deres vegne, kan de virkelig ikke bedre?

Skrevet

At to så godt voksne damer koser seg med å synge om små guttepeniser gjør meg flau på deres vegne.

Men det er feminismen på sitt beste!

Anonymkode: defe4...1e8

Skrevet

Det var i grunnen nytt for meg at mødre sier at størrelsen ikke teller. Er det virkelig ett tema man tar med ungene sine? Jeg har liksom holdt meg til samtykke, du må ønske det selv blablabla. 

Anonymkode: 159f8...7e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

At to så godt voksne damer koser seg med å synge om små guttepeniser gjør meg flau på deres vegne.

Men det er feminismen på sitt beste!

Nei, dette kan ikke kalles feminisme.

Anonymkode: 3b728...117

Skrevet

Uff, det er så pinlig, skikkelig "pute-tv".

At damer på 40 pluss tar til motmæle på denne måten fordi tenåringsgutter synger om hører osv er intet annet enn pinlig.

Om de vil ha en annen sangtekskultur så får de ihvertfall lage en tekst de mener er riktig da. At noen andre har slått gjør det ikke riktig å slå altså.

Anonymkode: 87601...be8

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Nei, dette kan ikke kalles feminisme.

Anonymkode: 3b728...117

De er jo norsk feminisme! 

Det er ingen som er mer feminister enn de i Norge. Alt de gjør, sier og nå synger kommer jo fra feminismen!

At 40-50 år gamle damer synger om små guttepeniser er ikke vanlig, men at slik shaming faller inn under kategorien misandri er det ingen tvil om. Alle som ikke sover under en stein vet at det er en voksende del av feminismen.

Skrevet

Hørte (dessverre) et kort intervju med dem på radio for få dager siden og sangen etterpå. Forferdelig pinlig av noen over 18 år. For noen som skal leve av tekst er det uprofesjonelt, flaut og forsterker bare tydelig at det disse holder på med er krampaktig.

Det de holder på med har ingenting med likestilling, kjempe en kamp mot uakseptable russelåter å gjøre.

Det de holder på med har én eneste agenda - og det er at de selv skal tjene mer penger. Og de velger å gjøre det på bekostning av ungdom. Det er bare kvalmt.

Og nei, det har ikke noe med å ikke forstå deres "humor" å gjøre, for det å tråkke på unge på denne måten har ikke noe med humor å gjøre. De får ikke bukt med russelåter som stempler jenter som horer med å synke ned på russelåtenes nivå. Men det var jo heller ikke målet deres - de ønsket å lage like ille låter for jentene. Merkelig, manglende logikk i det der - de påstår at låtene som stempler jenter er horrible, men synes tydeligvis det er helt greit at de som middelaldrende kvinner gjør det samme mot gutter.

Og en gang for alle - nei, størrelsen er definitivt ikke det viktigste når man har sex! Jeg har hatt min del, også med menn som nok har hatt godt over gjennomsnittet størrelse. De jeg har hatt desidert best sex med er de som har ligget på gjennomsnittet eller litt under. Størrelsen alene er ikke nok til å gi god sex. Det å være genuint interessert i den andre og at begge skal ha det godt, og at man er oppmerksom på hverandre og kommuniserer og har litt god humor sammen - da blir det virkelig god sex, og teknikk og personlige preferanser, det finner man ut av om resten er på plass.

Men de to middelaldrende damene som kaller seg komikere, de burde finne seg noen ordentlige jobber hvor de kan gjøre en positiv forskjell i verden. Nå er de bare pinlig og ødeleggende og bidrar ikke med noe positivt, hverken til jevnaldrende eller unge. Noen lærer av erfaringene de gjør og blir bedre av dem, andre gjør det ikke. Disse viser nå at de ikke blir bedre av erfaringer.

Anonymkode: 275bb...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det er ingen som er mer feminister enn de i Norge. Alt de gjør, sier og nå synger kommer jo fra feminismen!

At 40-50 år gamle damer synger om små guttepeniser er ikke vanlig, men at slik shaming faller inn under kategorien misandri er det ingen tvil om. Alle som ikke sover under en stein vet at det er en voksende del av feminismen.

Nei, dette har ikke noe med feminisme å gjøre, uansett hvor påståelig du liker å være på temaet.

De disse to holder på med er helt uakseptabelt. Om de ev. kaller seg feminister så viser de bare kunnskapsløshet og at de ikke egentlig vet hva det er. Men det er jo mange som har lite fornuftig å fare med som liker å sette seg selv i båser de selv tror stiller dem i et bedre lys, selv om de ikke en gang har forstått "båsen".

Anonymkode: 275bb...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

De er ikke feminister, de er mobbere.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De er ikke feminister, de er mobbere.

Enig, men det som er spesielt er at de alltid mobber gutter/menn. Denne gangen altså gutter med liten penis!

Er det Kari Jaquesson som spiller banjo i låta og er det Kvinnegruppa Ottar som korer? 

Å si at dette ikke henger sammen med misandri og feministgeriljan blir bare dumt!

Skrevet

De er jo bare patetiske. 

Skrevet

Jeg tror mange ikke helt skjønner hva de prøver å få til. Det er satire. Problemet er bare at det er gjort bedre før (Piateed) og at det ikke er tydelig nok.

Anonymkode: 96862...462

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror mange ikke helt skjønner hva de prøver å få til. Det er satire. Problemet er bare at det er gjort bedre før (Piateed) og at det ikke er tydelig nok.

Jeg skjønner godt hva de prøver på, de er ikke noen mindre patetiske av den grunn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Enig, men det som er spesielt er at de alltid mobber gutter/menn. Denne gangen altså gutter med liten penis!

Det stemmer jo ikke i det hele tatt da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

De fleste skjønner vel at de prøver på satire, men de mislykkes totalt, de er jo mer eller mindre stemplet som mobberefra før da er det ingen som kan redde de fra dumskap som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...