Gå til innhold

Håndballjentene må på karantenehotell - hvorfor så overrasket og sutrete?

Anbefalte innlegg

Vipers-heltene må på karantenehotell: – Helt meningsløst – VG

Alle andre må jo også det? Alt fra fattige studenter som returnerer hjem etter endte studier, gravide, småbarnsforeldre med babyer, eldre mennesker osv. Hva er det med idrettsfolk som sutrer så jævlig nå for tiden? Reglene skal jo være like for alle. De har råd til å sitte på dette hotellet. Eller "sone karantenen", som det fint heter i artikkelen. Eller er det jeg som ikke har forståelse for profesjonelle idrettsutøvere?

Anonymkode: 6a01d...9a4

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt i at de må i karantene, men jeg forstår at de er overasket over å måtte på hptell. Tidligere har idrettstopper stort sett fått bruke hjemmekarantene. De reglene endret seg nå nylig.

Anonymkode: cf0f9...c1a

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke noe galt i at de må i karantene, men jeg forstår at de er overasket over å måtte på hptell. Tidligere har idrettstopper stort sett fått bruke hjemmekarantene. De reglene endret seg nå nylig.

Men hvorfor skal idrettstopper behandles annerledes enn alle andre? Det er jo mange som ble overrasket over karantenehotell da regelen ble innført. Hvorfor så stor sak ut av at det er akkurat håndballspillere?

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Men hvorfor skal idrettstopper behandles annerledes enn alle andre? Det er jo mange som ble overrasket over karantenehotell da regelen ble innført. Hvorfor så stor sak ut av at det er akkurat håndballspillere?

Jeg synes det blir gjort en stor sak av både den ene og den andre gruppen. Det har vært oppsag om både studenter, pensjonister, han som "bare" skulle hente en ny hund osv.

Slike oppslag selger. Derfor gjøres det en stor sak av det.

7 hours ago, Anonym bruker said:

Vipers-heltene må på karantenehotell: – Helt meningsløst – VG

Alle andre må jo også det? Alt fra fattige studenter som returnerer hjem etter endte studier, gravide, småbarnsforeldre med babyer, eldre mennesker osv. Hva er det med idrettsfolk som sutrer så jævlig nå for tiden? Reglene skal jo være like for alle. De har råd til å sitte på dette hotellet. Eller "sone karantenen", som det fint heter i artikkelen. Eller er det jeg som ikke har forståelse for profesjonelle idrettsutøvere?

er så enig.. at folk klager over det, er så tragisk, uansett hvem du er . ( hvis du ikke besøker barn eller nødvendige reiser ) Håndball kamp er ikke nødvendig ,den kan utsettes

Anonymkode: 8b5da...228

Går fullstendig inflasjon å mase om alle som sutrer om dagen. Har du lest artikkelen? Avisa vil skrive om en sak, de svarer naturlig nok at reglene er vanskelig å forstå og praksisen forskjellig (fordi det er det den er) «men vi klager ikke, det er mange som har hatt det verre» 

Altså, de svarer da bare ærlig på tingenes tilstand. Hvordan ble det idrettsfolk som sutrer så jævlig? Skal man lyve for å verne folk som deg fra å la seg irritere over alt som ikke presenteres med regnbuer? 

Anonymkode: 57d6f...e8b

Annonse

sug lut skrev (9 timer siden):

Det er en god del mennesker som kunne vurdere å demonstrere litt ryggrad og ikke la seg intervjue om piss.

Det vil alltid være noen som ytrer seg, uenig eller ikke. Tenker det mest fornuftige er å selv sile ut hva man gidder å bruke tiden sin på. 

Jeg finner det ganske artig at folk ikke bare leser det som irriterer så, men i tillegg velger å både dele og kommentere hvor irriterende man finner det 😂

For det første synes jeg karantenehotell er litt på kanten av hva som er greit. For det andre er det ganske rart at brødrene Ingebrigtsen og fotballproffene slipper karantenehotell, men ikke håndballjentene. Sånn sett forstår jeg at man føler litt på forskjellsbehandling.

Anonymkode: f3493...b6e

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

For det første synes jeg karantenehotell er litt på kanten av hva som er greit. For det andre er det ganske rart at brødrene Ingebrigtsen og fotballproffene slipper karantenehotell, men ikke håndballjentene. Sånn sett forstår jeg at man føler litt på forskjellsbehandling.

Anonymkode: f3493...b6e

Nettopp. Så da ble det en sak i avisen og de svarte ærlig hva de synes om det. Jeg ser virkelig ikke problemet 🤷🏼‍♀️

• Opprett ny...