Gå til innhold

Pris briller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe briller til barnet mitt. Selve innfatningen kostet 450 kr. Men hele brillen kommer på nærmere 3000 kr. WHAT? Er det normalt? 

Anonymkode: c75fa...9c6

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Skulle kjøpe briller til barnet mitt. Selve innfatningen kostet 450 kr. Men hele brillen kommer på nærmere 3000 kr. WHAT? Er det normalt? 

Prisen er nok inkluderte både synsundersøkelsen og glass. Hadde du gått til specsaver hadde du fått med en brille til for samme pris. Suverent for barn som mister, ødelegger eller glemmer.

Anonymkode: 2427e...5ae

Skrevet

Banet mitt måtte ha briller i desember og vi fant en billig innfatning til halv pris. Mener selve innfatningen kom på 650 kr. Totalt kom brillene på 3700 kr og da valgte vi de billigste glassene siden dette var lesebriller. Vi synes også det var fryktelig dyrt. Det var inklusive undersøkelse til ca 600 kr. 

Anonymkode: 02fce...015

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Prisen er nok inkluderte både synsundersøkelsen og glass. Hadde du gått til specsaver hadde du fått med en brille til for samme pris. Suverent for barn som mister, ødelegger eller glemmer.

Gjelder barn med brilleseddel.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Banet mitt måtte ha briller i desember og vi fant en billig innfatning til halv pris. Mener selve innfatningen kom på 650 kr. Totalt kom brillene på 3700 kr og da valgte vi de billigste glassene siden dette var lesebriller. Vi synes også det var fryktelig dyrt. Det var inklusive undersøkelse til ca 600 kr. 

Anonymkode: 02fce...015

Helt ville priser.

Men godt å høre at det er normalt da

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Ja 

Anonymkode: 8ae9a...3df

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Gjelder barn med brilleseddel.

Brilleseddel har jeg ikke kjennskap til. Men, jeg var nettopp avgårde å fikk lesebriller til datteren min. Hun valgte så klart en infattning til ca 1300kr 🙄. Totalen kom da på rundt 3300kr. Fikk da med ett ekstra sett med briller med samme kvalitet på glassene inkl i prisen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Brilleseddel har jeg ikke kjennskap til. Men, jeg var nettopp avgårde å fikk lesebriller til datteren min. Hun valgte så klart en infattning til ca 1300kr 🙄. Totalen kom da på rundt 3300kr. Fikk da med ett ekstra sett med briller med samme kvalitet på glassene inkl i prisen. 

Hvor var det ?

Skrevet

Brillene til sønnen min kommer på ca 5000 per gang. Får dekket noe av nav, men ikke noe særlig

Anonymkode: b1483...138

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvor var det ?

Specsaver 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...