Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Det er sjelden jeg kjøper reker og som regel kjøper jeg frosne eller pillede.Men idag fikk jeg tak i ferske reker, da er de spiseklare ikke sant? 🙈 Anonymkode: be085...c28
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Ukokte reker er grå, de blir rosa når man koker dem. Ferske reker er kokt ombord i båten og klare til å spises. Ingenting slår ferske reker - kos dere Anonymkode: c4076...74e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ukokte reker er grå, de blir rosa når man koker dem. Ferske reker er kokt ombord i båten og klare til å spises. Ingenting slår ferske reker - kos dere Anonymkode: c4076...74e Takk 😁 Anonymkode: be085...c28
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Vi bor ved sjøen så vi spiser bare ferske reker. De blir som sagt over kokt på båten etter at de er fanget og levert ferdig kokt på fiskemottakene. Bor dere lenger inn i landet blir de da kjørt inn til de lokale butikkene og de kan kalles ferske i 4 dager etter at de er fisket. Best er de samme dag som de er fisket, men det går helt fint å spise de i noen dager til Kos dere. Anonymkode: 06168...19d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi bor ved sjøen så vi spiser bare ferske reker. De blir som sagt over kokt på båten etter at de er fanget og levert ferdig kokt på fiskemottakene. Bor dere lenger inn i landet blir de da kjørt inn til de lokale butikkene og de kan kalles ferske i 4 dager etter at de er fisket. Best er de samme dag som de er fisket, men det går helt fint å spise de i noen dager til Kos dere. Anonymkode: 06168...19d Takk for info 😊 Det var knallgode reker 😍 Anonymkode: be085...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå