Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #26 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er MIN tråd og den handler ikke om vektnedgang i det hele tatt. Hi Anonymkode: c94cb...a35 Selvfølgelig er det din tråd. Men er ikke det rart å diskutere noe du overhode ikke har peiling på uten å lese seg opp litt en gang før man diskuterer? Du har jo ikke forutsetninger til å diskutere stoffskifte eller påstå noe når du ikke har kontroll på de grunnleggende tingene om stoffskifte. Anonymkode: 4efb1...0bc
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #27 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig er det din tråd. Men er ikke det rart å diskutere noe du overhode ikke har peiling på uten å lese seg opp litt en gang før man diskuterer? Du har jo ikke forutsetninger til å diskutere stoffskifte eller påstå noe når du ikke har kontroll på de grunnleggende tingene om stoffskifte. Anonymkode: 4efb1...0bc Herregud da. Hun har lov å spørre, det er bare å la være å svare hvis du ikke har noe svar. Du kastet deg f.eks. over meg med en hel masse som jeg ikke skjønte bæret av, da jeg spurte Hvitt Hus om noe. Du ødelegger jo bare med dette forsøket på å være ordstyrer. Gå i deg selv. Anonymkode: f4cf9...53c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #28 Skrevet 29. mai 2021 HvittHus skrev (56 minutter siden): Problemet med fastlegene er at de ser utelukkende ser på blodprøvene. De lytter ikke til pasienten og hva pasienten forteller. Så når pasienten sier at nå føler jeg meg fin, og hverdagen og jobben glir som normalt, ser legen på blodprøvene og sier at du er overmedisinert fordi TSH er for lav, eller Ft4 ligger utenfor referanseområdet. Dermed får man den kræsjen som gjør at mange tyr til det private. Ja, dette er jo en kjent sak for svært mange pasientgrupper (og også for de som har diverse andre ting på sidelinjen av legekontoret, som hjelpemidler og den slags). Dessverre er det sånn. Dette er også en av de faktorene som skaper forskjeller mellom mennesker, ved at noen har fordelene ved å bo i større byer, nærhet til private klinikker, bedre råd, ha venner som er leger, etc. om man forsøker å utjevne forskjellene aldri så mye. Anonymkode: f4cf9...53c
Takk bare bra Skrevet 29. mai 2021 #29 Skrevet 29. mai 2021 Hvitt hus vet hva hun snakker om. For meg betyr tilskudd av liothyronin at jeg har fått frosten ut av kroppen, hjernen fungerer, og jeg har energi til å leve et normalt liv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #30 Skrevet 29. mai 2021 Hva med økt inntak av mat? Sikkert et tåpelig spørsmål, men de gangene jeg vil få fart på hele meg, så spiser jeg jo mer mat. Anonymkode: f4cf9...53c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #31 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva med økt inntak av mat? Sikkert et tåpelig spørsmål, men de gangene jeg vil få fart på hele meg, så spiser jeg jo mer mat. Anonymkode: f4cf9...53c Da går jeg opp i vekt. Anonymkode: 4efb1...0bc
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #32 Skrevet 29. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da går jeg opp i vekt. Anonymkode: 4efb1...0bc Tenkte for å komme i gang med forbrenning. Uansett, jeg tror du og jeg skal unngå å havne i videre diskusjon. Orker ikke noen flere uprovoserte utbrudd. Anonymkode: f4cf9...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå