Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Blitt sykt stressa for ALS, da jeg har helsangst, og går hele tiden rundt og tenker på når rykningene kommer. Om det kommer ett rykk, så stiger pulsen og jeg blir enda mer stresset. Spesielt før leggetid, når jeg er rolig, så kjennes dem, da jeg går rundt og tenker på dem. Er dette noe dere andre har anbefalt? Noe sammenheng tror dere? Anonymkode: 6498c...4cf
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Jeg hadde leamus på øyet tre dager på rad forrige uke. Så gikk det over, og jeg kan ikke si det bekymrer meg. Går du til behandling for helseangst? Anonymkode: 3144e...06e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde leamus på øyet tre dager på rad forrige uke. Så gikk det over, og jeg kan ikke si det bekymrer meg. Går du til behandling for helseangst? Anonymkode: 3144e...06e Gjorde. Hva kom leamusen din av da? Føler jeg får leamus/rykninger over hele kroppen så fort jeg går rundt og tenker på det/bekymrer meg.. Anonymkode: 6498c...4cf
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gjorde. Hva kom leamusen din av da? Føler jeg får leamus/rykninger over hele kroppen så fort jeg går rundt og tenker på det/bekymrer meg.. Anonymkode: 6498c...4cf Aner ikke hva den kom av, bryr meg heller ikke. Har hatt leamus med ujevne mellomrom siden jeg var barn, uten at det har føltes farlig. Hvis du leser på NHI står det: ALS har ingen sammenheng med leamus, og skillet mot leamus er enkelt. 😀 Anonymkode: 3144e...06e
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Aner ikke hva den kom av, bryr meg heller ikke. Har hatt leamus med ujevne mellomrom siden jeg var barn, uten at det har føltes farlig. Hvis du leser på NHI står det: ALS har ingen sammenheng med leamus, og skillet mot leamus er enkelt. 😀 Anonymkode: 3144e...06e Ja, vet det. Men tror du det at jeg får mye mer leamus nå skyldes at jeg har angst/går rundt og uroer meg og tenker på det? Anonymkode: 6498c...4cf
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Det kan nok ha noe å si, fra NHI igjen: Leamus krever ingen behandling. Tilstanden går over av seg selv. Hos noen kan det kanskje hjelpe å sove mer, stresse mindre eller drikke mindre kaffe. Anonymkode: 3144e...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå