Gå til innhold

De som mener karantene er uproblematisk, her har vi bildet av hva som kan skje (Hammerfest)

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden):

Dette!! Så utrolig vanskelig kan det ikke være!

Vi har skjønt det,  sånn virkelig skjønt det, før du kommenterte. Vi trenger ikke 14 like kommentarer. Det holder lenge å trykke liker. Faktisk. ❤

Anonymkode: 366ce...211

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 26.5.2021 den 20.38):

Alle trenger ikke kjenne hverandre, men du trenger bare kjenne en annen av de 8000 som ikke er i karantene, en nabo, et familiemedlem, en kolega eller en venn. Det burde de fleste ha.

Anonymkode: 8f118...6a3

Men alikevel, så er det noe endel mennesker ikke har.

Anonymkode: dbcfd...359

Anonym bruker skrev (På 26.5.2021 den 12.22):

Hammerfest kommune har ca 11 000 innbyggere. De har stort, pågående smitteutbrudd, og resultatet er at 211 mennesker er smittet, mens 2 500 regnes som nærkontakter, altså sitter i karantene. Det tilsvarer nesten hver fjerde innbygger. Så da lurer man på hvordan de skal løse situasjonen med å får handlet nødvendige varer, som mat og medisiner? Når hver fjerde innbygger er i karantene, og butikkene har bestemt at folk som er i karantene, ikke skal inn i butikken. Det er heller ingen tjenester som leverer mat hjem, som for eksempel Adams matkasse, Godt levert osv. Jeg har ingen tro på at butikker har nok kapasitet til å kjøre rundt med mat hjem til folk. 

Anonymkode: 332e5...4a6

Jeg er litt nysgjerrig på hvor lenge du skal gnage på dette beinet med at man trolig kommer til å sulte i hjel hvis man kommer i karantene,  og hvor mange flere tråder du skal lage om det?

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er litt nysgjerrig på hvor lenge du skal gnage på dette beinet med at man trolig kommer til å sulte i hjel hvis man kommer i karantene,  og hvor mange flere tråder du skal lage om det?

Jeg er litt nysgjerrig på hvor lenge du skal gnage på at jeg gnager på noe jeg ikke gnager på, og hvor mange svar du skal skrive om det? Bare nysgjerrig altså :) 

Anonymkode: 332e5...4a6

• Opprett ny...