Gå til innhold

Skal alle vaksinerte til utlandet?

Anbefalte innlegg

Jeg er fullvaksinert til ferien, har absolutt ikke tenkt meg utenlands. Tar fortsatt en rolig ferie der jeg vil se virkningen av vaksinering generelt før jeg tørr.

Føler alle tenker at da er det over og bare å reise og dra på konserter. 

Anonymkode: 316dd...200

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417889-skal-alle-vaksinerte-til-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blop skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ihvertfall ikke derfor jeg tar vaksinen. Den tar jeg for å unngå å dø av covid. For å kunne gi familiemedlemmer og venner en klem eller fem. Utlandet kommer langt ned på lista mi ihvertfall. 

Dette 👆

Jeg gleder meg til jeg er vaksinert og venter veldig på det . Hjemmet der min bestemor bor ønsker veldig gjerne at besøkende er vaksinert ( hvis det ikke er besøk hos en døende). Blir veldig fint å kunne besøke henne . Det står øverst på ønskelisten akkurat nå

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er så langt nede på listen at er nok ikke vaksinert før til høsten. Vaksinepasset burde de om de skal innføre idiotien innføre når ALLE har fått tilbud om dose to. 

Anonymkode: 5ac64...861

Hvorfor det? Fordi det ikke skal bli urettferdig ??

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (26 minutter siden):

Ved neste pandemi kommer jeg ikke til å la meg lure av "eldre og risikogrupper." Ikke pokker om jeg kommer til å la de få vaksine først når det også er de alle godene tilfaller. Her har jeg lydig gjort alt jeg er blitt bedt om, for hva? Å bli straffet ved å bli fratatt goder jeg hadde fått hvis jeg hadde gitt f...? Glem det. 

Anonymkode: 90281...672

mamma til adhd gutt<3 skrev (35 minutter siden):

Nei. Fordi vår tur til familie er viktigere enn din heisatur til Hellas, som du har mast så jævlig om hver dag i ett år nå.

Anonymkode: b3654...e0d

Jeg er fullvaksinert om 4 uker, men kommer ikke til å reise utenlands i år. Tar ikke sjansen på å risikere at mine barn skal bli smittet i utlandet eller at vi skal dra med oss smitten til/fra. Jeg har familie i utlandet som jeg gjerne skulle ha møtt, men det er en pandemi så da får vi holde oss hjemme slik vi ikke sprer smitten. Det er faktisk ikke så vanskelig altså. 

Anonymkode: 46543...688

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Bare fordi. Og for at det faktisk skal være likt for alle. Derfor. 

Anonymkode: 2b4cf...957

Ellers blir det urettferdig og det er feigt! Hvis Kari får lov skal jeg også. Bare fordi!!!

Anonymkode: 3ef36...c7d

Vi drar hvis de åpner opp, har flybilletter til Paris i midten av juli, barne drar på negativ test og vi er fullvaksinerte. Dette er det EU har blitt enige om og det skal, etter planen, gjelde fra 1. juli. 

Anonymkode: 39279...577

Mine foreldre blir i Norge, selv om de er vaksinert. Heldigvis, ville ikke følt meg trygg om de reiste nå. Ingen av oss andre vil få vaksine før sommeren, skulle noe skje har vi ingen mulighet til å reise til de. 

Folk får ta egne valg, men jeg kommer ikke til å stille ta siste plass i køen ved en senere anledning om vi nå får en sommer med en strøm av frivillige fritidsreiser for vaksinerte til utlandet samtidig som en annen her hjemme ikke får lov til å reise på jobb eller skole. Da er dugnadsånden og solidariteten over for min del. 

Anonymkode: 2444e...ac0

• Opprett ny...