Gå til innhold

Nye satser, gjelder uføretrygd

Anbefalte innlegg

De som ikke liker temaet, eller ikke vet svaret, trenger ikke å bruke tid på dette innlegget 😊 

Er det noen som vet hva ny sats på (den minste) uføretrygd blir i fra juni , siden den ble oppjustert med virkning fra 1.5 og etterbetaling. Prøvde å beregne men litt usikker om det ble rett. 

Anonymkode: f2c65...84b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417860-nye-satser-gjelder-uf%C3%B8retrygd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, den øverste linken jeg ikke fant, for der er brutto årsbeløp alt ferdig utregnet 😉

Men likevel, hva cirka er det som blir etterbetalt? Utbetaling i mai var regnet fra fjorårets grunnbeløp,  så da blir det vel det det lille mellomlegget fra mai, som blir med på juni utbetaling da?Hvis jeg har forstått rett?  

Hi

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk, den øverste linken jeg ikke fant, for der er brutto årsbeløp alt ferdig utregnet 😉

Men likevel, hva cirka er det som blir etterbetalt? Utbetaling i mai var regnet fra fjorårets grunnbeløp,  så da blir det vel det det lille mellomlegget fra mai, som blir med på juni utbetaling da?Hvis jeg har forstått rett?  

Hi

Ja, mellomlegget mellom gammel og ny sats blir etterbetalt, pluss at junitrygden er skattefri.

Anonymkode: d887c...901

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...