Gå til innhold

Noen som har gått både Besseggen og Romsdalseggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er verst for personer med høydeskrekk?

Anonymkode: 29af3...3e6

Skrevet

Romsdalseggen

Anonymkode: 24cc5...e34

Skrevet

Takk for svar! Flere?

Anonymkode: 29af3...3e6

Skrevet

Jeg har gått Besseggen, og etter hva jeg har sett av bilder fra Romsdalseggen, så er den heftigere.

Høydeskrekken min slo inn på Besseggen, men det gikk likevel greit å presse meg gjennom likevel. Vet ikke om jeg hadde klart det på Romsdalseggen.

Anonymkode: 09b58...61d

• 1 måned senere...
Skrevet

Romsdalseggen er mye verre.

Anonymkode: 0db4d...623

Skrevet

Ser innlegget er en mnd gammel, men har gått begge, har ikke spesielt høydeskrekk så begge gikk fint, men for personer med høydeskrekk er nok helt klart romsdalseggen verst. 

Skrevet

Stemmer i ang Romsdaleggen.  Kjente et øyeblikk med kvalme under turen. 

Skrevet

Definitivt Romsdalseggen! Hadde et øyeblikk der jeg vurdert å bare sette meg ned og dø stille og rolig😅 

Anonymkode: 4d390...84e

Skrevet

Ikke for å kuppe en tråd. Men, har noen her erfaring med Knutshøe ift disse to turene? 

Anonymkode: b649b...026

Skrevet

Knutshøe er kjempefin. Men det er bratte partier hvor man må klyve/klatre litt, og hvor det har vært en dødsulykke. Så passer best for folk som har kontroll på hva de gjør. Turen er dermed mindre egnet med barn enn Besseggen.

Anonymkode: b5639...f5c

Skrevet

Rettelse Knutshøe: Det har vært minst fire dødsulykker der. Stien er visstnok dårlig merket fordi det ikke er ønskelig med mye trafikk, pga. truede arter, bl.a kongeørn. Ellers en flott tur.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rettelse Knutshøe: Det har vært minst fire dødsulykker der. Stien er visstnok dårlig merket fordi det ikke er ønskelig med mye trafikk, pga. truede arter, bl.a kongeørn. Ellers en flott tur.

Har du gått denne turen og de to andre? I så tilfelle, hvordan er den ift Romadalseggen? Ut fra det jeg har lest så er det luftigere enn Besseggen men mindre ekstrem enn Romadalseggen. Selv syntes ikke jeg at verken Romadalseggen eller Besseggen var ille ift min høydeskrekk. Men, vil gjerne høre andres erfaring, ikke bare gå ut fra Google…

Anonymkode: b649b...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...