Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Var på en kafé ved siden av den lokale butikken i dag. Butikkene stenger 16.00 i dag, og 16.00 kommer det en masse folk som kverulerer og diskuterer på hvorfor de bare MÅ få komme inn. Hvis ikke har de ikke mat i helgen! Og dessuten pleier de å ha åpent til 21.00 på lørdager, og forresten- pinse er noe forbanna tull! Klarer ikke enkelte folk å forholde seg til åpningstider? Anonymkode: eb20d...531
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Tja, jeg hadde faktisk glemt det. Kom på det rundt kl 14 og rakk det med god margin - heldigvis. Tror kanskje det hat noe å gjøre med st mange sitte på hjemmekontor, dagene går i ett og det er liten forskjell mellom jobb og fritid. Man er mindre obs på fridager. Anonymkode: 676be...712
the amazing spidermamma Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Jeg husket det såvidt, enda jeg jobber i butikk selv, så jeg burde jo ha oversikten. Men jeg hadde ALDRI prøvd å krangle meg inn i en butikk etter stengetid. Da hadde det heller blitt bensinstasjonhandel.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Vi glemte det, og gikk i baret. Tynt i kjøleskapet her til pinse, gitt. Anonymkode: 28e3a...cf8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vi glemte det, og gikk i baret. Tynt i kjøleskapet her til pinse, gitt. Anonymkode: 28e3a...cf8 Det finnes alltid en Brustad-bu et sted. De har som regel ikke gourmetmat, men mat får man alltids tak i. Og så kan man benytte sjansen til å støtte opp om lokale restauranter. 🎉 Anonymkode: 7faed...5c5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det finnes alltid en Brustad-bu et sted. De har som regel ikke gourmetmat, men mat får man alltids tak i. Og så kan man benytte sjansen til å støtte opp om lokale restauranter. 🎉 Anonymkode: 7faed...5c5 Lokale restauranter er nedstengt. Men det er en søndagsåpen butikk i nabobygda, stikker dit en tur i morgen. Og nei, det blir ikke så voldsomt til gourmetmat i dag, men noe middagsmat har vi i fryseren. Vi sulter ikke. Anonymkode: 28e3a...cf8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Husker det i år. I fjor viste vi at butikkene stengte kl 16, men viste ikke at ølsalg stengte kl 15🙈 Anonymkode: 6f398...e1e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Husker det i år. I fjor viste vi at butikkene stengte kl 16, men viste ikke at ølsalg stengte kl 15🙈 Anonymkode: 6f398...e1e Øl, ja, ops, viste det var noe jeg glemte i butikken i dag. Bra det var noe så unødvendig som bare øl når jeg først skulle glemme noe Anonymkode: c31fe...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Husker det i år. I fjor viste vi at butikkene stengte kl 16, men viste ikke at ølsalg stengte kl 15🙈 Anonymkode: 6f398...e1e Jeg lurte litt på det... Om ølsalget stengte tidligere. Men jeg kjøpte øl i butikken etter kl 15 i dag. Anonymkode: b1fdc...8f1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 Dette er noe tull. La nå butikkene ha åpne når de vil. Anonymkode: 7ae72...506
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette er noe tull. La nå butikkene ha åpne når de vil. Anonymkode: 7ae72...506 Kanskje de som jobber i butikk trenger fri på lik linje som mange andre arbeidstakere. Anonymkode: c361e...952
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 Virker ikke sånn. Vi hadde glemt å kjøpe én ting så mannen beinet på butikken klokken 15.30. Da var fire kasser åpne (noe det svært sjeldent er), og det stod kø av folk med fulle handlevogner forbi to reoler på alle kassene. Spenstig tidspunkt å velge helgehandlingen på. Anonymkode: 36b5b...712
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 For to år siden gikk jeg lykkelig uvitende rundt på Strømmen storsenter og ble overrasket når klesbutikken rullet ned gitteret kl 15.55! 🙈 Hadde gjort 2 av 10 ting på to-do lista, ikke handlet mat. Ble meg og ungene på søndagsåpen Kiwi på Kjeller. Tok 1 time å gå i kø gjennom butikken og handle det viktigste, var ikke alene for å si det sånn! 😅 Så fort gjort å glemme slikt en pinseaften... Anonymkode: 9c175...e01
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): For to år siden gikk jeg lykkelig uvitende rundt på Strømmen storsenter og ble overrasket når klesbutikken rullet ned gitteret kl 15.55! 🙈 Hadde gjort 2 av 10 ting på to-do lista, ikke handlet mat. Ble meg og ungene på søndagsåpen Kiwi på Kjeller. Tok 1 time å gå i kø gjennom butikken og handle det viktigste, var ikke alene for å si det sånn! 😅 Så fort gjort å glemme slikt en pinseaften... Anonymkode: 9c175...e01 Bra du ikke gjorde det i år for den søndagsåpne Kiwi på Kjeller er der ikke lenger Anonymkode: c31fe...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bra du ikke gjorde det i år for den søndagsåpne Kiwi på Kjeller er der ikke lenger Anonymkode: c31fe...7f6 I know, hadde blitt kjip pinse om det var i år. Klok av skade ble det helgehandel fredag kveld! 😂 Anonymkode: 9c175...e01
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Lokale restauranter er nedstengt. Men det er en søndagsåpen butikk i nabobygda, stikker dit en tur i morgen. Og nei, det blir ikke så voldsomt til gourmetmat i dag, men noe middagsmat har vi i fryseren. Vi sulter ikke. Anonymkode: 28e3a...cf8 Jeg mente selvsagt take away. Alle restauranter har lov å tilby take away selv om de må holde stengt, og det bør man støtte opp om dersom man ønsker å ga dem der når de endelig kan åpnee igjen. Anonymkode: 7faed...5c5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg mente selvsagt take away. Alle restauranter har lov å tilby take away selv om de må holde stengt, og det bør man støtte opp om dersom man ønsker å ga dem der når de endelig kan åpnee igjen. Anonymkode: 7faed...5c5 👍 Det ble fra fryseren i dag. Men ellers svært enig! Anonymkode: 28e3a...cf8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): I know, hadde blitt kjip pinse om det var i år. Klok av skade ble det helgehandel fredag kveld! 😂 Anonymkode: 9c175...e01 Ellers så kunne du ha dratt til Coop Prix på Brånåsen (Holt/Vestvollen), eller Kiwi på Kløfta Anonymkode: c31fe...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): 👍 Det ble fra fryseren i dag. Men ellers svært enig! Anonymkode: 28e3a...cf8 Det er jo en ting som er en vinn-vinn-situasjon, spør du meg. Man slipper matlaging og oppvask, alle i familien kan spise forskjellige ting om man ønsker det, og man kan ha god samvittighet i tillegg, for lan har jo gjort en god gjerning og støtter opp om lokalt næringsliv. 🎉😇😎 Anonymkode: 7faed...5c5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ellers så kunne du ha dratt til Coop Prix på Brånåsen (Holt/Vestvollen), eller Kiwi på Kløfta Anonymkode: c31fe...7f6 Takk for tips, ikke handlet på de to tidligere. Anonymkode: 9c175...e01
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #21 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Takk for tips, ikke handlet på de to tidligere. Anonymkode: 9c175...e01 Sorry, ikke Coop Prix, men Coop Extra... Anonymkode: c31fe...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #22 Skrevet 22. mai 2021 Jobber i butikk og burde egentlig ikke bli overrasket lengre. Når jeg var ferdig på jobb idag kl 15 startet køen med hissige kunder som ikke fikk kjøpt øl. Selv med skilt på ytterdøra, inngangsparti og mage ved ølet så klarte de ikke å rekke det. Det stenger på sekundet, så hjelper ikke å ha stilt seg i kø. De måtte sette to dørvakter når de skulle stenge idag. Folk ble sinte som vanlig for at de ikke fikk handle. Dette er en av de få godene vi har som jobber i butikk, slutte litt tidligere pinseaften. Så null sympati for de som ikke klarer å handle før kl fire. De fleste som hisser seg opp jobber ikke helger helle (når jeg bor i nærmiljøet og har barn som har gått i barnehage, barneskole, ungdomskole og videregående kjenner jeg mange og tenker mitt når disse klager og kjefter når de kommer for sent) Anonymkode: 92978...031
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #23 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jobber i butikk og burde egentlig ikke bli overrasket lengre. Når jeg var ferdig på jobb idag kl 15 startet køen med hissige kunder som ikke fikk kjøpt øl. Selv med skilt på ytterdøra, inngangsparti og mage ved ølet så klarte de ikke å rekke det. Det stenger på sekundet, så hjelper ikke å ha stilt seg i kø. De måtte sette to dørvakter når de skulle stenge idag. Folk ble sinte som vanlig for at de ikke fikk handle. Dette er en av de få godene vi har som jobber i butikk, slutte litt tidligere pinseaften. Så null sympati for de som ikke klarer å handle før kl fire. De fleste som hisser seg opp jobber ikke helger helle (når jeg bor i nærmiljøet og har barn som har gått i barnehage, barneskole, ungdomskole og videregående kjenner jeg mange og tenker mitt når disse klager og kjefter når de kommer for sent) Anonymkode: 92978...031 Hvorfor stenger butikken kl 16 og ølsalg kl 15? Merkelig Anonymkode: 6f398...e1e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #24 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Det er jo en ting som er en vinn-vinn-situasjon, spør du meg. Man slipper matlaging og oppvask, alle i familien kan spise forskjellige ting om man ønsker det, og man kan ha god samvittighet i tillegg, for lan har jo gjort en god gjerning og støtter opp om lokalt næringsliv. 🎉😇😎 Anonymkode: 7faed...5c5 Hvem er Ian? Fint at han har gjort en god gjerning, da. 🙂 Anonymkode: 6ab4d...6b3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #25 Skrevet 22. mai 2021 det stod at de stengte 18 noen steder. Jeg tenkte ikke over det for jeg er deprimert som faen og har brukt hele dagen på å distrahere meg og så kom jeg på at jeg har ikke kaffe nok for 2 dager. men jeg fant et sted da . men første stedet jeg gikk så fikk vi beskjed om å gå, han før meg begynte å kverulere men jeg bare gikk. tenker at det er ikke deres feil at vi er noen idioter som utsetter alt til siste tiden Anonymkode: 54d03...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå