Gå til innhold

Merket Marie Philippe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med merket og kan si noe om hvordan de er i størrelsene ? Sett en tunika jeg kunne tenkt meg ,men står ikke noe erfaringer på siden. De selger merket på match. Noen som har kjøpt noe fra det merket i det siste? 

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har hatt et par gensere, en bluse og en kjole fra M.F og opplevd plaggene som normale i størrelse. 

Anonymkode: f121e...592

Skrevet

Dumme i størrelsen 😀, type passer overalt unntatt ermeåpning, eller er merkelig korte i livet, osv.

Anonymkode: a5213...436

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så fin! 🤩

Anonymkode: a0e1e...206

Det synes jeg også😊

Annonse

Skrevet

Min erfaring er at de vanligvis er helt normale i størrelsen, men jeg kjøpte en bluse i min størrelse som var for liten.

Anonymkode: 45058...a1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Min erfaring er at de vanligvis er helt normale i størrelsen, men jeg kjøpte en bluse i min størrelse som var for liten.

Anonymkode: 45058...a1d

Ok ! Takk for svar. Lurer på om jeg bør gå for størrelsen over den jeg vanligvis ville valgt da. 

Skrevet

Jeg er liten og spe. Druknet i xs. Det er vanligvis den størrelsen jeg bruker. Anbefaler deg å være over 165 dersom du ikke vil se ut som du har tredd en vid hvit søplesekk rundt deg.

Anonymkode: 754a2...c8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er liten og spe. Druknet i xs. Det er vanligvis den størrelsen jeg bruker. Anbefaler deg å være over 165 dersom du ikke vil se ut som du har tredd en vid hvit søplesekk rundt deg.

Tror de fleste kommer til å se ut som en vid sekk i den der.

Anonymkode: d50fe...cda

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Denne er veldig vid og litt babydoll aktig. Hvis du derimot vil ha den litt mer normal hadde jeg gått ned en str.

Marie Phillippe er som regel normal i str, men kjolene kan være litt store. (Jobber i Match)

Anonymkode: fe10e...ec9

Takk for tips! Jeg vil gjerne ha den litt vid og løs. 😊

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er godt over 170😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...