Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prioritert og prioritert.... nå har man vaksinert siden Januar og  alle innen helse, eldre og de med sykdommer er foran i løypa.  dette må jo være de av politikerne som ikke har noen sykdom, som er yngre  enn de neste på listen... da er det nok ikke så mange igjen før dem... kanskje i Oslo men ikke her i byen. vi er igang  med de såkalt friske... så om politikerne kommer 2-3 uker før i køen?  i det store og hele er det ingenting.... hadde de fått den i januar hadde jeg skjønt  styret... so what? de gjør ialefall en jobb jeg ikke vil utsette meg for..dere andre kan jo bli politikere...

Anonymkode: 71af8...b98

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Prioritert og prioritert.... nå har man vaksinert siden Januar og  alle innen helse, eldre og de med sykdommer er foran i løypa.  dette må jo være de av politikerne som ikke har noen sykdom, som er yngre  enn de neste på listen... da er det nok ikke så mange igjen før dem... kanskje i Oslo men ikke her i byen. vi er igang  med de såkalt friske... så om politikerne kommer 2-3 uker før i køen?  i det store og hele er det ingenting.... hadde de fått den i januar hadde jeg skjønt  styret... so what? de gjør ialefall en jobb jeg ikke vil utsette meg for..dere andre kan jo bli politikere...

Kjenner jeg ikke gidder å engasjere meg enormt i dette, men en liten tanke slår inn når jeg hører argumentet. Hvis de bør prioriteres pga viktigheten i arbeidet de gjør, er det jo egentlig meningsløst at det først skjer nå. Da burde de jo tatt vaksinen med en gang den kom, ikke i det Norge åpner opp igjen. Nesten litt komisk. 

De har jammen meg klart å sette seg i litt av en situasjon nå, blir feil uansett hva de gjør. Tar de vaksinen får de kjeft, sier de nei og venter på sin tur får de kjeft 😂 For ett sirkus over «bare» 500 vaksiner eller hva det utgjorde.

Anonymkode: d8442...621

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Mens blandt annet i Hammerfest er det fortsatt 200 ansatte på sykehuset som fortsatt ikke er vaksinert. Og i min kommune holder de enda på med mennesker i risiko mellom 60 og 70 år 

Anonymkode: b4ddc...fef

• Opprett ny...