Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og OL-utøvere. Veldig viktig, selvfølgelig. Mye viktigere enn tannleger, lærere og barnehageansatte. 

Anonymkode: 88d40...bd8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og OL-utøvere. Veldig viktig, selvfølgelig. Mye viktigere enn tannleger, lærere og barnehageansatte. 

Det er klart de må ha det nå som vaksinepass kommer, jeg gremmes.

Hi

Anonymkode: 884cd...987

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er klart de må ha det nå som vaksinepass kommer, jeg gremmes.

Hi

Helt utrolig! At noen fortsatt har tillitt til at politikerne handler utfra å verne ut fra et helseperspektiv er latterlig. Dette handler kun om å åpne og om å få reise. Helse, beskyttelse og sikkerhet er ikke lengre interessant. Det er hver mann for seg selv nå! 
De står på tv og maner om solidaritet, ‘hold dere hjemme i ferien for å få vaksine’, dugnad og piss. Men selv bevilger de seg goder. Jeg blir kvalm

Anonymkode: b4ddc...fef

Jeg synes faktisk det er fornuftig. Noen mennesker må reise for å kunne gjøre jobben sin. Så lenge det e en jobb som er til godefor mange andre synes jeg det er bra at de prioroteres. Da kan heller friske folk som kan jobbe fra hjemmekontor vente litt lenger.

Anonymkode: 6ae7b...ead

Annonse

Jeg synes faktisk det er fornuftig. Noen mennesker må reise for å kunne gjøre jobben sin. Så lenge det e en jobb som er til godefor mange andre synes jeg det er bra at de prioroteres. Da kan heller friske folk som kan jobbe fra hjemmekontor vente litt lenger.

Politikere kan også jobbe fra hjemmekontor slik alle andre må. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Politikere kan også jobbe fra hjemmekontor slik alle andre må. 

Bare delevis. For at de skal kunne ta gode besluttninger ar de avhengige av å ha gode samtaler med mange mennesker og å se mye i virkeligheten. Mye kan gjøres fra hjemmekontor, men over tid gir det politikkerene er dårligere besluttningsgrunnlag som går ut over oss alle sammen.

Jeg synes forøvrig at lærere, veiarbeidere, butikkarbeidere og andre som ikke kan jobbe fra hjemmekontor også burde prioroteres fremfor den under 65 som kan jobbe hjemmefra eller er uten arbeid.

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Bare delevis. For at de skal kunne ta gode besluttninger ar de avhengige av å ha gode samtaler med mange mennesker og å se mye i virkeligheten. Mye kan gjøres fra hjemmekontor, men over tid gir det politikkerene er dårligere besluttningsgrunnlag som går ut over oss alle sammen.

Jeg synes forøvrig at lærere, veiarbeidere, butikkarbeidere og andre som ikke kan jobbe fra hjemmekontor også burde prioroteres fremfor den under 65 som kan jobbe hjemmefra eller er uten arbeid.

Det gir det også for oss andre som er tvunget til hjemmekontor. Vi har også dårligere diskusjonsmiljø, problemer med å treffe folk og næringer digitalt, da systemer ikke bestandig er helt optimale. 

Syns jeg er helt greit. Har ingen tillit til politikerne våre lengre. Virker som de er unntaket når det kommer til "dugnaden".. Gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør-opplegg.

Vi kommer ikke til å ta vaksinen før vi må, men de klarer vel å innføre tvang av vaksinen til slutt 😳 

Anonymkode: 5545c...c10

Kanskje de burde gå foran som et godt eksempel og ta Johnson & Johnson vaksinen, siden de tross alt mener den ikke er farlig.

Hi

Helt enig! Så mye mas om frivillig inntak av denne vaksinen - ta den sjæl da vel? :D 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje de burde gå foran som et godt eksempel og ta Johnson & Johnson vaksinen, siden de tross alt mener den ikke er farlig.

Hi

Hvorfor det når de ikke anbefaler den?

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette synes jeg var et stygt angrep på politikerne våre! 😡

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jBROww/lege-etter-vaksinering-av-stortingspolitikere-ordentlig-sint

Anonymkode: 5d552...7ee

Nei, det var helt innafor!

Anonymkode: 8eff5...b19

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er renholder på en skole. Vi hører hele tiden at vi er viktige. At hvis vi blir syke, så må skolen stenge. Men det er bare ord..ikke noe annet. Alle er viktigere enn oss..

Anonymkode: b1dfb...04b

Du er lengst unna alt av elever. Slutt å syte. Sprit og munnbind, og du kan faktisk Hilde avstand og likevel gjøre jobben din, i motsetning til læreren.

Anonymkode: 87723...aa8

Jeg forstår ikke helt denne prioriteringen. FHI mente at å prioritere ansatte i bhg og skole ikke ville ha noe for seg, siden det snart er ferie, og de fleste vil uansett få tilbud om vaksine i løpet av sommeren. For det første gjelder denne ferien stort sett lærere i skolen, og ikke ansatte i bhg og SFO, og for det andre er det vel ingen som har lengre sommerferie enn politikerne på Stortinget?

Anonymkode: 37a18...eec

Ut fra ordtaket om "kvinner og barn først!" må kvinner fullvaksineres før de starter med menn!

I løpet av april var det over 200000 flere kvinner enn menn som var vaksinerte, men det er allikevel mange egoistiske menn som har fått "sneket" seg til en dose. Snakk om toxic masculinity!

Om politikere skal prioriteres må de starte med venstresiden og da de rødeste partiene.

Anonymkode: 1d53e...962

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ut fra ordtaket om "kvinner og barn først!" må kvinner fullvaksineres før de starter med menn!

I løpet av april var det over 200000 flere kvinner enn menn som var vaksinerte, men det er allikevel mange egoistiske menn som har fått "sneket" seg til en dose. Snakk om toxic masculinity!

Om politikere skal prioriteres må de starte med venstresiden og da de rødeste partiene.

Anonymkode: 1d53e...962

Det et overhodet ikke rart at det er flere kvinner enn menn som er vaksinerte, all den tid det er flere kronisk syke kvinner, og flere kvinner blant de eldste og svakeste og blant helsearbeidere. Resten av den omvendte psykologien din kan du ta med deg til et høyreekstremt incelforum. 

Anonymkode: 37a18...eec

13 hours ago, Anonym bruker said:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jBROww/lege-etter-vaksinering-av-stortingspolitikere-ordentlig-sint

100% enig med deg. HELT forkastlig

Anonymkode: bfb8e...e95

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Nei, det var helt på sin plass! 

Anonymkode: d8442...621

• Opprett ny...