Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter i karantene for tredje gang etter påske... På privaten har jeg ingen nærkontakter utenom de tre i familien min, som jeg da også bor med. Jeg blir satt i karantene grunnet jobb. De stadige karantene får så store konsekvenser! Skulle så ønske at jeg snart hadde fått vaksine, men er dessverre sist i køen. Jeg håper bare jeg har fått den før skolen starter opp igjen i august..!

Anonymkode: 266b6...7d1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417749-jeg-er-s%C3%A5-lei-av-karantene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sitter i karantene for tredje gang etter påske... På privaten har jeg ingen nærkontakter utenom de tre i familien min, som jeg da også bor med. Jeg blir satt i karantene grunnet jobb. De stadige karantene får så store konsekvenser! Skulle så ønske at jeg snart hadde fått vaksine, men er dessverre sist i køen. Jeg håper bare jeg har fått den før skolen starter opp igjen i august..!

Det er jo dette som er galskapen. Man kan ikke sette friske mennesker isolert flere ganger i måneden. Det funker ikke.

Anonymkode: 5b7a7...d9e

2 hours ago, Anonym bruker said:

Ok. stakkars deg da... Har sittet 10 ganger siden jul jeg, gidder virkelig ikke sutre over det

Anonymkode: 2368a...5dd

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er jo dette som er galskapen. Man kan ikke sette friske mennesker isolert flere ganger i måneden. Det funker ikke.

Anonymkode: 5b7a7...d9e

Igjen klarer du ikke å se nyansene. Det er en stor forskjell på karantene og isolasjon. Når tid skal det gå inn?

Anonymkode: 78574...805

• Opprett ny...