Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Elsker det!! Da slipper vi å gå på samme smell som i fjor. Håper de forlenger enda lengre. 

Anonymkode: a10cd...9c4

Hater det. For oss som jobber i reiseliv og luftfart kan det bety spiker’n i kista. Da må jeg, som alenemor, flytte og finne meg en ny jobb. Det blir enkelt, du, når det er dette jeg har gjort i 15 år, er utdannet innen og kan. 
Fy faen. Idiotisk beslutning. Hva, liksom? Hva prøver de å oppnå? Null smitte?

Anonymkode: c0b97...212

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hater det. For oss som jobber i reiseliv og luftfart kan det bety spiker’n i kista. Da må jeg, som alenemor, flytte og finne meg en ny jobb. Det blir enkelt, du, når det er dette jeg har gjort i 15 år, er utdannet innen og kan. 
Fy faen. Idiotisk beslutning. Hva, liksom? Hva prøver de å oppnå? Null smitte?

Har du ikke fått det med deg enda? Regjeringen har nullvisjon. De vil fortsette med restriksjonene til viruset er helt borte.

Anonymkode: 5a1d3...94a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du ikke fått det med deg enda? Regjeringen har nullvisjon. De vil fortsette med restriksjonene til viruset er helt borte.

Fortsetter de lenger nå vil det ikke være reiseliv igjen.
Ikke flyselskaper, Norwegian, sas, Ryan Air, alle sammen, konk. Ikke reisebyråer. Ikke hoteller. Alle småbedrifter som lever av turisme. Konk alle sammen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fortsetter de lenger nå vil det ikke være reiseliv igjen.
Ikke flyselskaper, Norwegian, sas, Ryan Air, alle sammen, konk. Ikke reisebyråer. Ikke hoteller. Alle småbedrifter som lever av turisme. Konk alle sammen. 

Selvfølgelig. Men når man er blendet av makt, tenker man ikke så langt. Man tenker heller ikke at mange allerede er på bristepunktet når det gjelder isolasjon, være adskilt fra familien, ikke ha jobb osv, og at langvarig nedstengning vil dytte dem utfor kanten.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Norge, og EU, ble i går enige om å åpne opp for reise med felles eu-pass fra 1. juli. Hvis det ikke kommer nye mutanter, som vaksinene ikke hjelper mot

Anonymkode: 7d678...c73

Tenker nok det ligger mye her ja. At det legges opp til åpning rundt den 1 juli siden reglene skal gjelde fra da i eu . Sånn sett var det ganske ventet dette. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har du link til hvor de har uttalt dette? For det er vel ikke noe du "har hørt eller lest" et sted?

Anonymkode: b91da...b4f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har du link til hvor de har uttalt dette? For det er vel ikke noe du "har hørt eller lest" et sted?

Anonymkode: b91da...b4f

Har veldig lyst til å sende deg på lesekurs. Hvis man leser alt som har kommet fra den kanten, så ser man tydelig hva som menes. Selv om man er vaksinert, må man fortsatt følge tiltak. Har man hatt korona, må man følge tiltak. Med en gang man får et par smittetilfeller i en kommune, stenges alt ned. De har malt seg selv inn i et hjørne og vet ikke hvordan de kommer ut av det. Antall døde de siste månedene er så forsvinnende liten at man ikke lenger kan snakke om veldig dødelig virus. Likevel tilter man i taket med nedstengning og alt mulig bare det er et par positive prøver.

3 hours ago, Anonym bruker said:

Elsker det!! Da slipper vi å gå på samme smell som i fjor. Håper de forlenger enda lengre. 

Anonymkode: a10cd...9c4

blir i norge uansett i år :) men håper på hellas ,italia og Usa neste år

Anonymkode: 400d1...631

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det sa de i fjor også. 

At man gledet seg til neste sommer? Absolutt sa de det. Det er alltid greit og innafor å glede seg til neste sommer og man har jo tro på at det vil bli bedre . Nå med vaksiner så går verden definitivt mer fremover enn forrige sommer. Lever best i håpet😊

Jeg er kommet dithen at jeg nå gir begynner å gi f.... i hva som skjer. Vi har ikke en dritt vi skulle ha sagt alikevel og alle avgjørelser taes i OSLO!! Nei, det viruset er noe som vi må leve med og denne null visjonen kommer de ikke til å kjare. Aldri!!

Så for min del kunne alt ha åpnet opp og de sterkeste overlever.

Anonymkode: e9ddf...5e6

On 5/21/2021 at 6:12 PM, mamma til adhd gutt<3 said:

Høres ut som det blir en knall reiserute neste år da😊

Jepp :) men håper på en liten tur med kiel båten i alle fall. er fullvaksinert, så en liten tur, ellers på hytta i norge og venninnetur i norge

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jepp :) men håper på en liten tur med kiel båten i alle fall. er fullvaksinert, så en liten tur, ellers på hytta i norge og venninnetur i norge

Høres hyggelig ut! Godt å komme seg ut og ikke minst se noe annet . Heldigvis har flere forsikringsselskap sagt at man er dekket selv om reiseråd er som det er. 

3 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Høres hyggelig ut! Godt å komme seg ut og ikke minst se noe annet . Heldigvis har flere forsikringsselskap sagt at man er dekket selv om reiseråd er som det er. 

Helt klart :) men kommer ikke ta noen sjans uansett, og når vi er i Kiel blir jeg på båten :) men godt og komme litt vekk :) Har aldri vert i Ålesund, så det gleder jeg meg mye til :)

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Helt klart :) men kommer ikke ta noen sjans uansett, og når vi er i Kiel blir jeg på båten :) men godt og komme litt vekk :) Har aldri vert i Ålesund, så det gleder jeg meg mye til :)

Håper dere får en super tur😊😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Jeg tror de fleste av oss har fått med oss at du regner med å kunne reise til Hellas i juli siden dere begge to er kronisk syke og jobber 120% +++, sammen med uvaksinerte tenåringer, på tross av at don hovedprioritering er å besøke din bestemor i Frankrike. Det holder at du minner oss på det en gang i uka.

Anonymkode: 7df2b...be7

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror de fleste av oss har fått med oss at du regner med å kunne reise til Hellas i juli siden dere begge to er kronisk syke og jobber 120% +++, sammen med uvaksinerte tenåringer, på tross av at don hovedprioritering er å besøke din bestemor i Frankrike. Det holder at du minner oss på det en gang i uka.

Anonymkode: 7df2b...be7

👏🏻😂😂 Viktig å få dyttet opp gamle tråder med reisevaksinelinker. Godt operasjonsentralen følger med😘

Anonymkode: 629f6...e77

• Opprett ny...