Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Skal kjøpe en trampoline med korte ben slik at den kan graves ned. Ser de aller fleste nedgravbare trampolinene skal plasseres oppå bakken, slik at den bare delvis er felt ned i grunnen. Kan jeg forøvrig lage et slags platå som er lavere enn plenen, slik at trampolinen da går i flukt med den? Anonymkode: 833eb...aec
Superdolly Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Du kan selvsagt grave den ned, slik at den går i flukt med plenen. Jeg ville vært oppmerksom på spensten i trampolinen hvis den har korte ben, slik at den som hopper ikke går i bakken fordi bena er for korte og duken for myk. En kollega av meg skadet seg skikkelig på dette.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Grave den skikkelig ned er den beste løsningen i lengden, mye jobb, men det beste. Og husk drenering. De fleste trampoliner kan graves ned i bakken med korte stenger, men da er det ulikge regler for hvor tung den som hopper kan være. Skal du ha en trampoline ungene kan vokse med er det best å grave den ned med lange ben. Fort å glemme at en må gjøre endringer i takt med at ungene vokser og du må ta fatt på gravejobben igjen. Mulig nyplanting igjen også. Anonymkode: 39bc8...fc3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Så da kan jeg plassere bena "nedi" hullet altså? Har noen barn under 10 og to tenåringer, så bør uansett sørge for dypt nok hull allerede nå. Bare tenkte på om det var mulig å plassere bena under bakkenivå når ALLE bilder og videoer av "InGround"-trampoliner er plassert oppå. Skjønner liksom ikke hvorfor, så tenkte noen her hadde peiling 😁 Anonymkode: 833eb...aec
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Mulig jeg er dum, men hvorfor ikke kjøpe en trampoline som er beregnet på å graves ned? Anonymkode: b9eb7...62f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mulig jeg er dum, men hvorfor ikke kjøpe en trampoline som er beregnet på å graves ned? Anonymkode: b9eb7...62f Det står jo at det er meningen å grave de ned. Derfor jeg vil kjøpe en slik. Men på alle bilder er de plassert med sine korte ben oppå plenen. Med et hull under. Jeg vil ha trampolinen i flukt med bakken. Hi Anonymkode: 833eb...aec
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Det står jo at det er meningen å grave de ned. Derfor jeg vil kjøpe en slik. Men på alle bilder er de plassert med sine korte ben oppå plenen. Med et hull under. Jeg vil ha trampolinen i flukt med bakken. Hi Anonymkode: 833eb...aec Det er jo for at det skal gå ann å bruke den. Beina oppå bakken med hull under. Setter du hele greia nedi vil dere ikke kunne hoppe på den da, da vil de jo ta nedi bakken under. Skal du sette hele greia nedi må du kjøpe en vanlig med lange nok bein. Anonymkode: b83d4...a3f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det står jo at det er meningen å grave de ned. Derfor jeg vil kjøpe en slik. Men på alle bilder er de plassert med sine korte ben oppå plenen. Med et hull under. Jeg vil ha trampolinen i flukt med bakken. Hi Anonymkode: 833eb...aec Jeg har ikke nedgravd trampoline selv, men for meg ser det ut til at en rekke modeller krever utlufting mellom bakken og rammen. Noen få modeller har integrerte løsninger. Anonymkode: 09c24...2ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 Vil du virkelig ha den jobben for bare noen få år? Dere bør fortsatt ga nett, dere får vann i hullet hvis dere ikke drenerer skikkelig, plenen kommer til å være stygg i mange år det bare for maks 5 år. Anonymkode: 48416...941
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 Kan ikke se at denne har bein? https://treningspartner.no/jumpmaster/jumpmaster-inground-3-65m-gronn-trampoline?gclid=EAIaIQobChMI753D7abW8AIVFmEYCh3rFwr_EAQYAyABEgJS8fD_BwE Anonymkode: 44860...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå