Gå til innhold

e konsultasjon lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg startet i går en e konsultasjon med legen,  så slettet jeg den fordi jeg tenkte at det er bedre å bestille en legetime for å få raskere svar . Men vil legen fortsatt få den da, så må jeg betale for begge 🙈

Anonymkode: 9914b...4d3

Skrevet

Ingen som vet? 🙈

Anonymkode: 9914b...4d3

Skrevet

En e konsultasjon er vel at du snakker med legen på nett med enten lyd eller lyd og bilde. Du kan ikke starte en sånn uten time, eller uten at legen får den med seg.

Du mener du avbestille den timen? Hvis det var 24/48 timer før timen trenger du vanligvis ikke å betale.

Anonymkode: d45b3...504

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En e konsultasjon er vel at du snakker med legen på nett med enten lyd eller lyd og bilde. Du kan ikke starte en sånn uten time, eller uten at legen får den med seg.

Du mener du avbestille den timen? Hvis det var 24/48 timer før timen trenger du vanligvis ikke å betale.

Anonymkode: d45b3...504

Nei, man må ikke snakke med lyd eller lyd og bilde. Jeg sender ofte e-konsultasjon til min legen. Da skriver vi til hverandre inne på helsenorge og jeg slipper å måtte møte fysisk hos legen. Eneste med e-konsultasjon er at legen har 5 virkedager på seg til å svare, så hvis det er noe som haster så bør man få akuttime hos legen.

Hi, hvis du har slettet meldingen så ser ikke legen den og du vil ikke bli fakturert 

Anonymkode: b6513...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...