Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #76 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg hører forsatt på Marilyn Manson og har ingen problemer med det. Det blir umulig å dømme musikken til en person ut i fra hva han har gjort. Dette begynner å minne om en kristen internatskole som holdt til hvor jeg bodde. De hadde fått for seg at djevelen snakket til de om de spilte musikken baklengs... Så da gikk kassetter og plater opp i røyk. Ta dere en titt på Haik... Der synger Pikekoret de værste setningene i Sjeiken. Jeg håper Andreas vinner ESC og i år skal jeg faktisk gidde å se på. Anonymkode: 6cff2...5a1 Men da har vi forskjellige verdier. Jeg klarer ikke å høre på musikken til en person som har mishandlet flere kvinner på det groveste. Anonymkode: 88447...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #77 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Men da har vi forskjellige verdier. Jeg klarer ikke å høre på musikken til en person som har mishandlet flere kvinner på det groveste. Anonymkode: 88447...f2f Hva musikk jeg hører på har ingenting med mine verdier å gjøre. Men her har du en liste over flere du bør boikotte: https://rateyourmusic.com/list/iSmileBack/list-with-music-artists-exposed-of-committing-abuse-harassment-and_or-violent_sexual-offences-assault-r_pe-murder/ Anonymkode: 6cff2...5a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #78 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva musikk jeg hører på har ingenting med mine verdier å gjøre. Men her har du en liste over flere du bør boikotte: https://rateyourmusic.com/list/iSmileBack/list-with-music-artists-exposed-of-committing-abuse-harassment-and_or-violent_sexual-offences-assault-r_pe-murder/ Anonymkode: 6cff2...5a1 Hører ikke på noen av dem. Anonymkode: 88447...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #79 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 19.5.2021 den 1.27): Ja, det er flaut å se hvor dårlig musikksmak mange her til lands har... Anonymkode: d2dce...ae7 Så du mener din musikksmak er representativ for resten av befolkingen?. Snakk om å ha høye tanker om seg selv Anonymkode: d9081...a44
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #80 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Hører ikke på noen av dem. Anonymkode: 88447...f2f Nesten uansett hvem du hører på har de nok noen svin på skogen. Få mennes ker går gjennom livet uten å gjøre feil. Anonymkode: c65dd...4f8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #81 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nesten uansett hvem du hører på har de nok noen svin på skogen. Få mennes ker går gjennom livet uten å gjøre feil. Anonymkode: c65dd...4f8 Det er forskjell på svin på skogen og alvorlige overgrep som Marilyn Manson. Alt er relativt. At man har slåss med noen på en bar eller tatt narkotika et par ganger, kan ikke sammenlignes med kvinnehat eller alvorlige seksuelle overgrep. Anonymkode: 88447...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #82 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er forskjell på svin på skogen og alvorlige overgrep som Marilyn Manson. Alt er relativt. At man har slåss med noen på en bar eller tatt narkotika et par ganger, kan ikke sammenlignes med kvinnehat eller alvorlige seksuelle overgrep. Anonymkode: 88447...f2f Men han er ikke dømt for noe enda. For all del har han gjort noe galt så fortjener han straff, men det betyr ikke at jeg kommer til å hate musikken hans. Ville jeg gått på date med han? Nei. Ville jeg gått på en konsert med han? Ja. Skal vi snakke om moral, så hva med støtten du mottar fra Oljefondet? De har også sine svin på skogen. Anonymkode: 6cff2...5a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #83 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men han er ikke dømt for noe enda. For all del har han gjort noe galt så fortjener han straff, men det betyr ikke at jeg kommer til å hate musikken hans. Ville jeg gått på date med han? Nei. Ville jeg gått på en konsert med han? Ja. Skal vi snakke om moral, så hva med støtten du mottar fra Oljefondet? De har også sine svin på skogen. Anonymkode: 6cff2...5a1 Oljefondet er ikke en person. Jeg snakker om personer som bevisst gjør onde handlinger mot utsatte grupper. Anonymkode: 88447...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #84 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Oljefondet er ikke en person. Jeg snakker om personer som bevisst gjør onde handlinger mot utsatte grupper. Anonymkode: 88447...f2f Så hvilke onde handlinger har TIX utført? Det sitter personer som har styrt hva oljefondet skulle investere i, men så klart så lenge ordet "hore" er verre dette https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/BRox8w/oljefondet-oeker-investeringer-i-omstridte-vaapenselskap så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Er det bare musikere du boikotter? Hva med skuespillere? Forfattere? Kunstnere? Anonymkode: 6cff2...5a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #85 Skrevet 20. mai 2021 https://www.dagbladet.no/kultur/faket-tix-ticsene/73787252 Anonymkode: 8a632...c10
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #86 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): https://www.dagbladet.no/kultur/faket-tix-ticsene/73787252 Anonymkode: 8a632...c10 Dum overskrift. Det viktige er jo dette: "Ovenfor NRK svarer Haukeland på Sagens spørsmål om han faket ticsene: - Nei, overhodet ikke, jeg prøvde å dempe det så mye jeg kunne. På prøvene ticset jeg så mye at jeg slet med å synge. Til dette svarer Sagen til statskanalen: - Jeg er veldig glad for at vi nå har feid all tvil av banen, og jeg skjønner at det sikkert er den mest stressende situasjonen han noensinne har vært i." Anonymkode: 67ede...ce5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #87 Skrevet 21. mai 2021 Man må ikke glemme at artisten Tix er en kunstner, men også en forretningsmann. Han visste veldig godt hva han gjorde da han stilte på Lindmo og fortalte om diagnosen, mobbingen og utfordringene sine. Han valgte å satse på å bli kjent på å skrive upassende russelåter, og nå når han er et kjent navn får han vist at han har flere strenger å spille på. Han er fremdeles populær hos det yngste publikummet, samtidig som han blir mer stueren blant de voksne. En dyktig, smart og flink artist som, om han er smart, klarer å skape seg en livslang karriere innen musikken. Anonymkode: 19016...940
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #88 Skrevet 23. mai 2021 Han gjorde det ikke særlig godt, tydeligvis. Nå ble jeg veldig sjokkert. Nei så sjokkert jeg ble! Anonymkode: 4647d...759
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #89 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han gjorde det ikke særlig godt, tydeligvis. Nå ble jeg veldig sjokkert. Nei så sjokkert jeg ble! Anonymkode: 4647d...759 Mest glad, føler jeg. Skadefryd er sjelden sjarmerende. Anonymkode: 19016...940
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #90 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Han gjorde det ikke særlig godt, tydeligvis. Nå ble jeg veldig sjokkert. Nei så sjokkert jeg ble! Anonymkode: 4647d...759 Bedre enn for eksempel Finn Kalvik, Jan Teigen, Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnhovd for eksempel og de regnes jo som ganske bra musikkere. Anonymkode: c65dd...4f8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #91 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Bedre enn for eksempel Finn Kalvik, Jan Teigen, Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnhovd for eksempel og de regnes jo som ganske bra musikkere. Anonymkode: c65dd...4f8 Jahn Teigen fikk 0 poeng. Hvis det er riktig, som du hevder, at alle som fått flere poeng enn Jahn Teigen fikk i MGP, altså flere enn 0 poeng, er gode musikere, så er det jaggu mange musikere du mener er gode. Mannen som laget noen heslige russelåter klarte seg ikke særlig godt i MGP. Sånn er det bare. Anonymkode: 4647d...759
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #92 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jahn Teigen fikk 0 poeng. Hvis det er riktig, som du hevder, at alle som fått flere poeng enn Jahn Teigen fikk i MGP, altså flere enn 0 poeng, er gode musikere, så er det jaggu mange musikere du mener er gode. Mannen som laget noen heslige russelåter klarte seg ikke særlig godt i MGP. Sånn er det bare. Anonymkode: 4647d...759 De regnes som gode musikere. I ettertid. Kanskje du skulle lese innlegget du svarer på en gang til? Litt sakte? For ditt svar samstemmer ikke med det som står der i det hele tatt. Anonymkode: 19016...940
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #93 Skrevet 23. mai 2021 MGP er sterkt preget av at de har fått et mye større østeuropeisk publikum, og Tix sin låt ble nok faktisk for tam for dem. Anonymkode: 19016...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå