Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (41 minutter siden):

Forkastelig at folk har dratt med ungene sine i dette toget i alle fall. At Svein deltar er ille nok , men at barna blir dratt med... jeg har ikke ord

Helt enig. Tenk å gå i skammens tog gjennom gatene, og attpåtil bli stoppet av politiet på 17. mai. De kan ha ødelagt dagen for barna for all fremtid.

Det minner om de kristne familiene i Justin Theroux sine dokumentarer om «Amerikas mest forhatte familie» som drar med seg barna ut i gatene for å propagandere.. 

Anonymkode: 6d50c...3d1

Annonse

17. mai er en dag for å feire grunnloven og selvstendigheten. I disse dager hvor Erna tråkker på den og driter i hva den står for, har jeg fått en ny respekt for ham. Syns det var råtøft av han å stille opp. Han er en mann som står for hva han tror på og som driter i dere mobberne. 
Respekt! 💪

Anonymkode: 65dee...d8f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

17. mai er en dag for å feire grunnloven og selvstendigheten. I disse dager hvor Erna tråkker på den og driter i hva den står for, har jeg fått en ny respekt for ham. Syns det var råtøft av han å stille opp. Han er en mann som står for hva han tror på og som driter i dere mobberne. 
Respekt! 💪

At en voksen mann tar valg på vegne av seg selv er som sagt en ting ... hva tenker du om folk som tok med seg barna sine i dette toget? Barn som opplever at politiet kommer å stenger toget de går i fordi de gjør noe ulovlig ? 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Respekt! 💪

Kjøss meg i ræva.

Anonymkode: 0d352...5db

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

At en voksen mann tar valg på vegne av seg selv er som sagt en ting ... hva tenker du om folk som tok med seg barna sine i dette toget? Barn som opplever at politiet kommer å stenger toget de går i fordi de gjør noe ulovlig ? 

Hva tenker du om folk som vurderer å gi vaksiner som ikke er anbefalt av fagfolk til barna sine da? Sikter til JJ og AZ. 

Anonymkode: 3b3f6...a43

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva tenker du om folk som vurderer å gi vaksiner som ikke er anbefalt av fagfolk til barna sine da? Sikter til JJ og AZ. 

Det har ingenting med tråden å gjøre. Altså vaksiner til barn 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det er to sider av samme sak. Hvis du mener at det er helt greit å ha grunnlovsstridige koronatiltak, har du ingen rett til å feire grunnlovsdagen. 

Anonymkode: 2d832...31c

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er to sider av samme sak. Hvis du mener at det er helt greit å ha grunnlovsstridige koronatiltak, har du ingen rett til å feire grunnlovsdagen. 

Anonymkode: 2d832...31c

Jeg diskuterer det ulovlige toget . Det er det toget denne tråden handler om. Hvis du vil diskutere koronatiltak og hvorvidt tiltakene er grunnlovsstridige så gjør gjerne det , men i denne tråden blir det avsporing. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (39 minutter siden):

Jeg tenker det er trist. De går i tog for å feire grunnloven og friheten, men blir nektet. Politiet understreket poenget deres. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Helt riktig. Det er i tråd med «hva synes du om folk som tok med seg barna sine». Ikke jeg som startet spørsmål rundt foreldres valg i en tråd om charter-Svein. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker det er trist. De går i tog for å feire grunnloven og friheten, men blir nektet. Politiet understreket poenget deres. 

Da ser vi det utrolig ulikt . Det går utover barna at foreldrene bryter loven . 

Anonym bruker skrev (På 17.5.2021 den 20.25):

Da har du nok ikke fulgt helt med i nyhetene, toget ble ikke stoppet fordi det var ett tog, det ble stoppet fordi det skulle til slottsplassen hvor det allerede foregikk et arrangement. De kunne helt fint toget rundt i andre deler av Oslo, så lenge de ikke avbrøt arrangementer som var innenfor smittevernsloven.

Anonymkode: cc05c...9cb

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da har du nok ikke fulgt helt med i nyhetene, toget ble ikke stoppet fordi det var ett tog, det ble stoppet fordi det skulle til slottsplassen hvor det allerede foregikk et arrangement. De kunne helt fint toget rundt i andre deler av Oslo, så lenge de ikke avbrøt arrangementer som var innenfor smittevernsloven.

Anonymkode: cc05c...9cb

Javel. Så hvorfor var det pinlig av Svein da? Var det det at han gikk i tog? 

• Opprett ny...