Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det flere som har sett intervjuet med Michael Yeadon? Han er tidligere Vice President og Chief Science Officer for Pfizer. Det han formidler om digitale vaksinepass, er skremmende. Jeg har ikke hørt en slik vinkling tidligere. Digitale vaksinepass vil uten tvil kunne brukes til å overvåke absolutt alt vi foretar oss. 

Anonymkode: 43e2b...656

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417624-michael-yeadon-og-vaksinepass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googlet litt nå, det er noe som er pussig. I begynnelsen av pandemien var han for vaksiner og helt på linje med det forskere til da visste. Så snur han helt. Ikke alt han har uttalt stemmer, bl.a. mente han at det ikke ville bli bølge nr. to fordi verdens befolkning enten var immune fra før eller ville bli det. Nå har han visstnok blitt helt taus, har slettet konto, og på linkedin har han skrevet at han har pensjonert seg.

Det som er interessant er hvorfor han har endret så totalt syn, uten å vite det er det vanskelig å si noe mer om uttalelsene hans.

Koronapass, derimot, det er jeg enig i er skremmende, om man tenker følgene av det på sikt. Det kan bringe oss inn i et overvåkingssamfunn som vi ellers tenker oss fra Kina eller litteratur eller filmer.

Anonymkode: 8948e...22f

Storebror har da sett på oss i mange år. Tenk på alt du legger igjen av info overalt. De fleste av oss har et eller annet på telefonen som overvåker bevegelsene våre, vi handler med kort stort sett overalt. Gud alene vet hvor mange overvåkningskameraer som ser deg hver eneste dag.

Koronapasset skremmer meg ikke engang sånn måtelig.

gale damen skrev (3 minutter siden):

Storebror har da sett på oss i mange år. Tenk på alt du legger igjen av info overalt. De fleste av oss har et eller annet på telefonen som overvåker bevegelsene våre, vi handler med kort stort sett overalt. Gud alene vet hvor mange overvåkningskameraer som ser deg hver eneste dag.

Koronapasset skremmer meg ikke engang sånn måtelig.

Dette!

Hver du aksepterer alle cookies når du går inn på en nettside, det å ha alle mulige slags apper på smart-phonen din, alt du godtar når du lager konto på Facebook, Insta, Snapchat og alle andre typer SoMe. FitBit og andre aktivitetsplikter/enheter med GPS osv. Vaksinepass er da ikke noe verre enn dette. 

Anonymkode: 0f59b...ce3

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Googlet litt nå, det er noe som er pussig. I begynnelsen av pandemien var han for vaksiner og helt på linje med det forskere til da visste. Så snur han helt. Ikke alt han har uttalt stemmer, bl.a. mente han at det ikke ville bli bølge nr. to fordi verdens befolkning enten var immune fra før eller ville bli det. Nå har han visstnok blitt helt taus, har slettet konto, og på linkedin har han skrevet at han har pensjonert seg.

Det som er interessant er hvorfor han har endret så totalt syn, uten å vite det er det vanskelig å si noe mer om uttalelsene hans.

Koronapass, derimot, det er jeg enig i er skremmende, om man tenker følgene av det på sikt. Det kan bringe oss inn i et overvåkingssamfunn som vi ellers tenker oss fra Kina eller litteratur eller filmer.

Anonymkode: 8948e...22f

Hvis du er redd for å bli overvåket, må du ikke finne på å google! De er jo de verste.

I det du godtar vilkårene deres, godtar du samtidig at de får tilgang til alt du sier og gjør i nærheten av telefonen. Du har akseptert at de kan avlytte mikrofonen på telefonen din. 

Jeg er ikke skremt av at myndighetene vet pm vi er vaksinert ol, men jeg er redd for utviklingen der store selskaper vet alt om oss, hvor vi jobber, hva vi engasjerer oss i, hva vi leser og mer eller mindre hva vi tenker. Vi selger sjelen vår for "gratis" underholdning.

Anonymkode: 7a36a...94e

• Opprett ny...