Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sosial i det hele tatt akkurat nå. Trodde de fleste var det. Men så traff jeg ei venninne. Hun fortalte at på onsdag var hun ute på restaurant med 3 venner. På fredag var 4 par samlet hjemme hos de. Lørdag var de inviterte bort til ett vennepar. Alle disse dagene ble det drukket alkohol, så 1 meter ble vel ikke så viktig. Så hun hadde ca 13 nærkontakter på disse dagene. Pluss noen barn av vennene som også var der den ene kvelden. Er det ikke sånn vi skal unngå akkurat nå?

Anonymkode: 8ade9...21b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417612-hvor-sosial-er-du-i-disse-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er ikke sosial i det hele tatt akkurat nå. Trodde de fleste var det. Men så traff jeg ei venninne. Hun fortalte at på onsdag var hun ute på restaurant med 3 venner. På fredag var 4 par samlet hjemme hos de. Lørdag var de inviterte bort til ett vennepar. Alle disse dagene ble det drukket alkohol, så 1 meter ble vel ikke så viktig. Så hun hadde ca 13 nærkontakter på disse dagene. Pluss noen barn av vennene som også var der den ene kvelden. Er det ikke sånn vi skal unngå akkurat nå?

Jo, det er sånt vi bør unngå. Forhåpentlig vis var dette en uke utenom det vanlige.

Anonymkode: c9361...58f

1 hour ago, Anonym bruker said:

har vert anti sosial siden  1 år nå og hater det, har kun kontakt med 4 stk nærkontakter, men nå er jeg fullvaksinert og orker ikke og være så anti lengre, kommer til og møte venner,men kommer fortsatt og følge abefalingene

Anonymkode: a6ca8...b8e

Er i risikogruppen, så er så godt som totalt usosial. Har barn på skolen, og all kommunikasjon der går digitalt.

Har flere venner som lever som om alt er normalt, mens jeg ikke tør å sosialisere meg ked andre enn nærmeste familie.

Grenser til depresjon enkelte ganger og tanker om at jeg sikkert ikke har en eneste nær venninne når dette er over, men forhåpentligvis så er jeg i live i det minste. 

Anonymkode: 462e0...4c4

Annonse

På jobb er jeg jo veldig sosial (lærer vgs) og har godt over 100 nærkontakter, men på fritiden blir det mindre. Har noen kollegaer, som også har blitt gode venner og som jeg deler arbeidsrom med, som jeg er litt med av og til utenom jobb. Siden disse allerede er nærkontakter fra før, har jeg ikke dårlig samvittighet for å være med disse. I tillegg har vi av og til besøk av foreldrene våre og mannens søsken med deres familier. 

Anonymkode: 8b0a3...53c

• Opprett ny...