Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #26 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Dere er klar over at rompa blir helt delt og vablete? Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. Anonymkode: a9101...33f Bryr meg da virkelig ikke at rumpa blir delt. Går ikke med tights for å få en rumpe som du kan like å se på. Anonymkode: 6714f...5c0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #27 Skrevet 17. mai 2021 Heller delt rumpe enn string. Det er så ekkelt og trashy! Anonymkode: 05388...287
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #28 Skrevet 17. mai 2021 😂😂😂 Vil du at andre damer skal velge undertøy av hensyn til hva du skal se på? Snakk om å leve i sin egen boble... Anonymkode: 6957f...7d8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #29 Skrevet 17. mai 2021 Menn liker det. Jeg liker at menn liker det. 😊 Anonymkode: 878c7...83c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #30 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Menn liker det. Jeg liker at menn liker det. 😊 Anonymkode: 878c7...83c Menn liker mange ting, men stikk i strid med hva du muligens måtte tro, så liker de aller fleste menn enda bedre at kvinner tør å drite i hva menn liker. Menn har et konkurranseinstinkt som svært mange kvinner ikke forstår. Kvinner er altfor ofte vant med å være føyelig og snille, noe kvinner liker, og så er de det mot menn også, og så skjønner de ikke hvorfor menn går lei. Det er altså derfor. Så husk det, hver gang du gjør en ting for å føye din mann, så får du et nytt hakk i kjedelig dørmatte-kolonnen. Anonymkode: 76258...ff1
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #31 Skrevet 17. mai 2021 Dobbeltrumpe eller dobbeltpupp... who cares? For noen trivielle problemstillinger enkelte henger seg opp i. Anonymkode: d7144...7ce
Cherries Skrevet 17. mai 2021 #32 Skrevet 17. mai 2021 Å guri meg, ja, jeg må virkelig skjerpe meg, og passe på at folk jeg ikke aaaner hvem er, skal slippe å irritere seg over rumpa mi! 🙄
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #34 Skrevet 17. mai 2021 String synes jeg bare er ekkelt, det bruker jeg aldri. Når jeg trener trenger jeg ordentlige truser som sitter godt, bryr meg lite om hvordan du synes det ser ut. Anonymkode: 529bb...d8f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #35 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): String synes jeg bare er ekkelt, det bruker jeg aldri. Når jeg trener trenger jeg ordentlige truser som sitter godt, bryr meg lite om hvordan du synes det ser ut. Anonymkode: 529bb...d8f Hi er nok en som er på treningssenter for å bli sett. Det er nok av de som sprader rundt for å vise frem hvor fine de er. Anonymkode: 2ef1f...b6a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #36 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 16.5.2021 den 18.20): Dere er klar over at rompa blir helt delt og vablete? Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. Anonymkode: a9101...33f Herlighet, glo på noe annet da vel. Anonymkode: cfe12...5f9
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #37 Skrevet 17. mai 2021 Måtte faktisk gå å sjekke, og rumpa mi ser heilt strålande ut med vanleg truse under bara thigtsen. Har det slått deg at dei som har truser som ikkje deler rumpa og ser heilt vablete ut framleis kan vere truse, berre du som ikkje ser det? Men uansett, du lyt nok berre tåle nokre delte rumper rundtomkring. Anonymkode: 8fae3...492
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #38 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 16.5.2021 den 18.20): Dere er klar over at rompa blir helt delt og vablete? Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. Anonymkode: a9101...33f Går selvfølgelig ikke med tights. For DET er til å gremmes av. Anonymkode: c0650...6bf
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #39 Skrevet 18. mai 2021 Det bryr jeg meg virkelig ikke om. Og har aldri hengt meg opp i dette hos andre heller. Men kanskje jeg gjør det nå?!🤔 Da ser jeg heller en tights med skjolder i en rumpe som jeg vet har det behagelig under tightsen, enn en med en stringtruse som gnager inn i rumpehull/fitte😣 Anonymkode: c9581...b1f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #40 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Går selvfølgelig ikke med tights. For DET er til å gremmes av. Anonymkode: c0650...6bf Hva trener du i? Ballkjole? Anonymkode: 3c6af...c9f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #41 Skrevet 18. mai 2021 Altså... Tights er vel noe man bruker når man trener? Spiller det virkelig noen rolle hvordan rumpa ser ut da? Nei, overhodet ikke. Kjære HI, bry deg om ting som betyr noe. Anonymkode: 573b4...524
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #42 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Menn liker det. Jeg liker at menn liker det. 😊 Anonymkode: 878c7...83c Ja. Vi liker det. Og vi ELSKER akkurat denne holdningen. Frekt, selvsikkert og lekent. Anonymkode: cecc5...2d7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #43 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 16.5.2021 den 18.20): Dere er klar over at rompa blir helt delt og vablete? Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. Anonymkode: a9101...33f Kan du være så vennlig å slutte å gå ut, så jeg slipper å møte deg.... Du skjønner ate jeg har ikke så lyst å møte deg. Anonymkode: 1a888...f76
Sommerkroppen 2029 Skrevet 18. mai 2021 #44 Skrevet 18. mai 2021 Det eneste jeg hang meg opp i her, var de som ikke hadde truser under tightsen i det hele tatt 😮 Usj........
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #45 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja. Vi liker det. Og vi ELSKER akkurat denne holdningen. Frekt, selvsikkert og lekent. Anonymkode: cecc5...2d7 Visste du at edderkopper, samlet sett, spiser mer kjøtt enn mennesker? Jeg liker tights, sier mannen, og dama løper til øst for å kjøpe tights. Jeg liker trange hvite t-skjorter, sier mannen, og dama løper til vest for å kjøpe trange hvite t-skjorter. Og mens hun er der kan hun vel like godt fylle ut t-skjorta, så hun legger seg på operasjonsbordet for å imponere mannen. Mannen liker slanke damer, trente damer, pene damer, så hun går på treningssenteret hver dag, løper på tredemøllen hver dag, står og betrakter seg i speilet hver dag, men stadig er det noe nytt mannen liker, så hun slutter å spise, slutter å leve, klapper til seg selv ved synet av eget speilbilde. Jeg orker ikke sex, jeg vil ikke ha kjæreste, jeg vil skilles, sier hun. Og så sitter mannen der og ser ut som et spørsmålstegn, og ser ikke at det er hans egne kommentarer som førte til dette. Menn som hele tiden må kommentere hva de liker, og som ikke evner å se hva disse kommentarene fører til, fortjener det de får; mangel på damer, mangel på nære relasjoner, mangel på sex. Menn som klarer å holde snavla om egne preferanser, og som i stedet fokuserer på hva dama har det bra med, fortjener det de får; damer som elsker menn, damer som behandler menn bra, damer som liker sex, damer som elsker livet. Du tenker sikkert at din kommentar ikke betyr noe. Du skriver som anonym, innlegget ditt er ikke myntet på noen spesielle, hvordan kan det bli så galt, tenker du. Men for hver slik kommentar fra en mann om hva menn liker, så bidrar man litt overfor den samlede befolkning av kvinner. En flue her, en flue der. Til slutt har man - akkurat som edderkoppene spiser mer kjøtt enn menneskene, fordi det er så mange av de - vært med på en nokså massiv nedbryting av kvinners egne følelser, kvinners egen smak. Man har gitt et lite bidrag, som samlet sett har en massiv effekt. Men i motsetning til edderkoppene, har man ikke gjort noen verdens nytte for seg. Anonymkode: 76258...ff1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #46 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva trener du i? Ballkjole? Anonymkode: 3c6af...c9f Det står i hi: Hvis dere skal GÅ med tights. Ikke hvis dere skal TRENE. Anonymkode: c0650...6bf
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #47 Skrevet 18. mai 2021 Man bruker vel en bluse som er lang nok til å dekke thigtsrumpa? Hmm. Anonymkode: e0b04...083
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #48 Skrevet 18. mai 2021 Kan hende at man ikke synes string er behagelig, og ikke gidder å gå med det for andres skyld? Med sømløse hipstere blir det ikke en voldsom trusekant uansett. Anonymkode: aa4e0...d00
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #49 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Og mens hun er der kan hun vel like godt fylle ut t-skjorta, så hun legger seg på operasjonsbordet for å imponere mannen. Mannen liker slanke damer, trente damer, pene damer, så hun går på treningssenteret hver dag, løper på tredemøllen hver dag, står og betrakter seg i speilet hver dag, men stadig er det noe nytt mannen liker, så hun slutter å spise, slutter å leve, klapper til seg selv ved synet av eget speilbilde. Du ser for mye på tv, du ser feil tv-program, og du leser for mange blogger. Get real. Tror du den vanlige gjennomsnittsmannen er så mye bedre enn den gjennomsnittlige kvinnen? Likevel møtes de og blir glade i hverandre, skikkelig glade i hverandre kan de bli, og de kan gjøre hverandre skikkelig kåte også. Tenk hvilket mirakel. Det er en komplett misforståelse når kvinner tror at mannens lyst er et PRESS, eller medfører KRAV. Det er bare en helt vanlig lyst, en medfødt lyst, etter helt vanlige kvinner. En lyst som fører kvinner og menn sammen. Alt maset om å være perfekt er det dere kvinner som pålegger dere selv. Villedningen får dere fra sosiale medier, som dere er storforbrukere av. Anonymkode: cecc5...2d7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #50 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du ser for mye på tv, du ser feil tv-program, og du leser for mange blogger. Get real. Tror du den vanlige gjennomsnittsmannen er så mye bedre enn den gjennomsnittlige kvinnen? Likevel møtes de og blir glade i hverandre, skikkelig glade i hverandre kan de bli, og de kan gjøre hverandre skikkelig kåte også. Tenk hvilket mirakel. Det er en komplett misforståelse når kvinner tror at mannens lyst er et PRESS, eller medfører KRAV. Det er bare en helt vanlig lyst, en medfødt lyst, etter helt vanlige kvinner. En lyst som fører kvinner og menn sammen. Alt maset om å være perfekt er det dere kvinner som pålegger dere selv. Villedningen får dere fra sosiale medier, som dere er storforbrukere av. Anonymkode: cecc5...2d7 Jeg ser ikke tv, leser ikke blogger, utsetter meg ikke for slike ting. Tenk heller på hvor rett jeg har vedr. lykken med kvinner, så ser du at jeg har et poeng. Anonymkode: 76258...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå