Gå til innhold

Altså, dere som bruker vanlige truser eller hipstere under tights... Synes dere selv det ser bra ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er klar over at rompa blir helt delt og vablete?

Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. 

Anonymkode: a9101...33f

Skrevet

Pleier ikke å se på rompene til andre damer. Så bryr med frykelig lite. 

Anonymkode: e8855...ab9

Skrevet

Det ser helt grusomt ut, men det får virkelig være opp til hver enkelt likevel. Hvis noen vil gå rundt med dobbeltrumpe, så må de da få lov til det. Jeg er forøvrig av den oppfatning at tights er et plagg nesten ingen kler, så det er faktisk noe jeg aldri bruker selv heller.

Anonymkode: 5def0...6a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvis dere skal gå med tights, vær så snill å bruk string eller ingenting under, så jeg slipper å gremmes. 

String er det ekleste som finnes.

Anonymkode: 32c3b...88b

Skrevet

Takke meg til en trusekant fremfor å se rett hjem hver eneste gang du bøyer deg.

Anonymkode: 5fd11...59e

Skrevet

Jeg skal trene når jeg bruker tights, og jeg løper langt. Det kan jeg ikke gjøre med string. Jeg bryr meg uansett ikke noe om hvordan jeg ser ut, om folk ikke liker det de ser får de se en annen vei. 

Anonymkode: 8f23c...cc3

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg driter i hva du synes. Men jeg bruker ikke noe under tights. Men det er fordi jeg synes det er deilig å gå uten truse. 

Anonymkode: 135ae...30f

Skrevet

Mye heller damer i tights med trusekanter enn damer med string/ ingenting og en shorts eller et skjørt som graver seg inn i rumpesprekken for hvert skritt de tar. Da kan vi begynne å snakke ulekkert når man må dra skjørtet ut av rumpa for hvert 20. skritt. 

Anonymkode: 3b494...8b9

Skrevet

Det er fint du har noen trivialiteter å ergre deg over. Det gjør det nok lettere å komme gjennom koronatiden.

Anonymkode: ef76d...cb4

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Takke meg til en trusekant fremfor å se rett hjem hver eneste gang du bøyer deg.

Du vet det finnes tights som overhodet ikke er gjennomsiktige?

Skrevet

Men får man corona a v det siden du postet det på dette forumet?

Anonymkode: 5eb49...b43

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det driter jeg så veldig i. Rompa mi ler av deg - gjennom hipsteren.

Endret av sug lut
Skrevet

Snakk for din egen rompe :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du vet det finnes tights som overhodet ikke er gjennomsiktige?

Det finnes tights mange TROR ikke er gjennomsiktige. 

Skrevet

String er det ekleste som finnes.

Anonymkode: 32c3b...88b

Enig

Anonymkode: b84f9...f03

Skrevet

Det er godt det stadig dukker opp ting å gremmes over. 

Skrevet

Neida, kjøp tights fra Bara f eks, så er den ikke bare ugjennomsiktig, men stram nok til å holde fettet på plass 👍🏻 

Ellers foretrekker jeg vabler og hipster fremfor beskrivelsen til Lindmo, som sikkert flere kjenner igjen. Du vet han syklisten hvor du ser rett inn i Sinsenkrysset 😂

Anonymkode: d31b9...580

Skrevet

Bruker kun tights når jeg trener og da med truse. Hva du føler er ditt problem. Jeg bryr meg ikke 😉

Anonymkode: 70d5b...a8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Du er klar over at det er pga fokus og oppheng på bagateller og trivialiteter som dette, som gjør at kvinner enda tjener mindre enn menn?

Tror vi er flere som gremmes over sånne som deg enn det er folk som gremmes over sånne som oss.

Anonymkode: 76258...ff1

Skrevet

Wow, folk har for lite å drive med for tida. 

Anonymkode: 59588...d4c

Skrevet

Jeg bruker truse og tights når jeg løper. Jeg løper for å trene, ikke for å ta meg ut. Se en annen vei når jeg løper forbi. Dette er DITT problem, ikke less det over på meg. 

Anonymkode: 2ef1f...b6a

Skrevet

Hvorfor kan ikke vi kvinner starte med å bygge hverandre opp istedenfor å gi andre komplekser? 
jeg blåser fullstendig i hvordan rumpa til andre er. Jeg bruker egne string uten sømmer under tights men hva andre gjør gir jeg blaffen i. 
bruker forresten kun squat proof tights. 

Anonymkode: 0d694...e14

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

bruker forresten kun squat proof tights. 

Hva er det?

Jeg synes forøvrig en langrennsbukse er det beste å squate i. Den ser skikkelig saggete ut i rompa når jeg står, og er ikke sexy en plass, men den egner seg langt bedre enn tights eller yogabukser for å squate. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor kan ikke vi kvinner starte med å bygge hverandre opp istedenfor å gi andre komplekser? 

Anonymkode: 0d694...e14

Enig.

Og kutte ut kroppsfokuset. 

Skrevet

Gå i klær for voksne damer, så slipper du problemet.

Anonymkode: c1676...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...