Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ja faktisk. Hva er forskjellen? Bortsett fra at det er barn i det ene og tørste voksne i det andre? Det er 200 mennesker som står/går etter hverandre. Men du har kanskje ikke sett alle de utallige videoer og bilder av polkøer?

Jeg bare stiller spørsmålstegn til hva som er lov og hva som er forbudt.

Anonymkode: 41da3...6b4

Jeg er enig med deg. Så på nrk i går. Hundrevis av voksne samlet her og der, fest og moro. Fint det, men hvorfor er det lov, mens barnetog over hele Norge er avlyst? Hvorfor kan ikke barna gå i barnetog når de likevel er sammen med barna på daglig basis i bhg og skole? 

Anonymkode: 4aa4c...bec

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er enig med deg. Så på nrk i går. Hundrevis av voksne samlet her og der, fest og moro. Fint det, men hvorfor er det lov, mens barnetog over hele Norge er avlyst? Hvorfor kan ikke barna gå i barnetog når de likevel er sammen med barna på daglig basis i bhg og skole? 

Fordi myndighetene flere ganger har uttalt at de skal prioritere barn og unge... Eller vent litt...

Anonymkode: c918e...ca0

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor var det lov med hundrevis av voksne samlet?

Anonymkode: 09958...67f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Overalt. I byene. I parkene. 

Så vidt jeg vet var det de samme nasjonale reglene som gjaldt både i byene og parkene, med unntak av de stedene det var strengere regler.

Anonymkode: 09958...67f

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Men likevel får ikke barn møtes til en liten fotballkamp på tvers av kommunegrensene. Hele opplegget er så latterlig etterhvert at jeg kan nesten skjønne at folk begynner å gi f i reglene. 

Anonymkode: 89fc1...b19

Helt absurd idiotisk. At ikke noen gjør opprør snart. 

• Opprett ny...