Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er alle "forskjølet" minimalt med feber, MASSE snør, føler meg tett, 3 av barna hostet ikke, jeg og min datter hoster (slimhoste), litt tørrhoste mest slim, jeg føler meg litt tungpunstet, hatt veldig sår hals, ikke vært slappe, men jeg er litt slappere idag. Kjenner meg også litt varmere idag. Men vet ikke om det er litt psykisk også. 

Anonymkode: 238ca...7cb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417563-er-dette-korona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lett å finne ut! Bestill en test med en gang. Og inntil dere får svar på denne oppfører dere dere som om dere har korona. 

Du kan ikke få svar på det her på forumet. Men jeg kjenner en familie med samme symptomer for noen uker siden, alle hadde korona. Så det ingen grunn til å anta at det ikke er det fordi dere har så lette symptomer. 

Anonymkode: c76d1...339

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er veldig lett å finne ut! Bestill en test med en gang. Og inntil dere får svar på denne oppfører dere dere som om dere har korona. 

Du kan ikke få svar på det her på forumet. Men jeg kjenner en familie med samme symptomer for noen uker siden, alle hadde korona. Så det ingen grunn til å anta at det ikke er det fordi dere har så lette symptomer. 

Anonymkode: c76d1...339

Jeg vet eneste er at jeg sliter med sterk angst til tider, så velger heller å følge regler så jeg ikke smitter, men føler for meg er det neste bedre å ikke høre de ordene om du skjønner. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg vet eneste er at jeg sliter med sterk angst til tider, så velger heller å følge regler så jeg ikke smitter, men føler for meg er det neste bedre å ikke høre de ordene om du skjønner. 

For en egoistisk holding! Du har barn som kan smitte mange, og du skal selvsagt ta test!

Anonymkode: 7b8db...aca

Jeg vet ikke om det er korona, men dere må jo teste dere. Faren er jo at dere allerede har smittet flere før dere fikk symptomer. (Jeg regner med at dere er i full osolasjon nå). Den testen må dere ta, selv om du har angst.

Anonymkode: aa915...fb4

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Som mor så kan du faktisk ikke tillate deg å tenke sånn. Ford du ikke vil ha ubehaget med å høre testresultatet så skal ungene dine sitte isolert til sistemann er symptomfri og litt til? Angst er ikke til å tulle med, jeg vet det, men som forelder må du gjøre det eneste som er ansvarlig og det er å få testa dere hele gjengen. 

Anonymkode: 08cee...724

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

For en egoistisk holding! Du har barn som kan smitte mange, og du skal selvsagt ta test!

Anonymkode: 7b8db...aca

Hvordan kan det være egoistisk hvis hun uansett holder isolasjon på lik linje som du må når du er bekreftet smittet?

Uansett, trådstarter. Du skriver selv at du er engstelig. Akkurat nå tror du at du kan ha korona. Sannsynligheten for negativ test er stor, det er få som tester positivt blant de som tester. Mest sannsynlig vil en test gjøre at du like gjerne kan slappe av med at dette er en sommerforkjølelse. Jeg tror du kommer til å engste deg mer hvis du lar deg selv være i uvisshet. 

Anonymkode: a6b66...cb6

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hvordan kan det være egoistisk hvis hun uansett holder isolasjon på lik linje som du må når du er bekreftet smittet?

Uansett, trådstarter. Du skriver selv at du er engstelig. Akkurat nå tror du at du kan ha korona. Sannsynligheten for negativ test er stor, det er få som tester positivt blant de som tester. Mest sannsynlig vil en test gjøre at du like gjerne kan slappe av med at dette er en sommerforkjølelse. Jeg tror du kommer til å engste deg mer hvis du lar deg selv være i uvisshet. 

Anonymkode: a6b66...cb6

Fordi man kan ha smittet andre, som igjen kan ha smittet andre før man isolerte seg.

Anonymkode: 0652a...1fe

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Fordi man kan ha smittet andre, som igjen kan ha smittet andre før man isolerte seg.

Anonymkode: 0652a...1fe

Og fordi det går ut over barna som må holde seg i isolasjon selv om det kanskje ikke er nødvendig.

Anonymkode: aa915...fb4

Annonse

• Opprett ny...