Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Mange sier dette på Facebook. Anonymkode: d4085...cbc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Fantasien er det ikke noe i veien med, i hvert fall🤪😂🤦🏼♀️ Er det ingen grenser for hva dere tror på? Anonymkode: 967a2...ceb
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Selvfølgelig er det magnetisk. Hvordan skulle ellers 5G-chipen virke? 🤪
amandine Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Jeg limte en liten knagg på magneten med lynlim sånn at jeg kan henge solbriller på den når jeg ikke har etuiet i nærheten og det ikke er sol. Jeg er så glad for vaksinering!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Jepp, min er magnetisk. Wow, helt utrolig. Anonymkode: c6bb5...49a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 Deres er magnetiske?! 😳 Jeg fikk den russiske, den er ikke magnetisk. Anonymkode: 9fa2d...df1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 Min er bare magisk 🧝🏽♀️Jeg kan høre tankene til folk. Trump er Gud og Michelle Obama er mann. Anonymkode: 967a2...ceb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Nå angrer jeg jo på at jeg valgte den russiske. 😭 Anonymkode: 9fa2d...df1
Tante Hufsa Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 Ja. Jeg kan ikke være på kjøkkenet mer. Jeg blir sugd inn i kjøleskapet, oppvaskmaskin og komfyr.
Østerdølen Skrevet 15. mai 2021 #11 Skrevet 15. mai 2021 Åh!Derfor jeg plutselig kunne klatre sidelengs opp bygninger av stål, da....🙃Forsøkte meg på en murbygning, og det fungrete dårlig,gitt....🤔
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mai 2021 #12 Skrevet 19. mai 2021 Nei. Måtte prøve, men magneten fester seg ikke. Kan være jeg er en av de få heldige som ikke har fått inn 5G chippen i vaksinen?😂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mai 2021 #13 Skrevet 19. mai 2021 ღTyrkiskPepperღ skrev (Akkurat nå): Nei. Måtte prøve, men magneten fester seg ikke. Kan være jeg er en av de få heldige som ikke har fått inn 5G chippen i vaksinen?😂 Jeg tror nesten du må ha fått den med 6G jeg😂
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mai 2021 #14 Skrevet 19. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Jeg tror nesten du må ha fått den med 6G jeg😂 Wow!! Tenk det, 6G faktisk! Nå føler jeg meg veldig heldig🤩
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mai 2021 #15 Skrevet 19. mai 2021 ღTyrkiskPepperღ skrev (2 minutter siden): Wow!! Tenk det, 6G faktisk! Nå føler jeg meg veldig heldig🤩 Tenk på hvor fort du kan streame nå!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #16 Skrevet 19. mai 2021 Det er noe litt festlig ved en eventuell chip i vaksinene. Snakk om nedtur når de finner ut at vi gikk for å vaksinere sykehjemsbeboere først liksom, ble ikke mye spennende overvåkning ut av det 😂 Anonymkode: 4df15...50b
Himmel og hav Skrevet 19. mai 2021 #17 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det er noe litt festlig ved en eventuell chip i vaksinene. Snakk om nedtur når de finner ut at vi gikk for å vaksinere sykehjemsbeboere først liksom, ble ikke mye spennende overvåkning ut av det 😂 Anonymkode: 4df15...50b Jeg vet ikke om de som skal overvåke meg får det noe særlig mer spennende. Hjemmekontor, hagen, gå en tur, rinse and repeat . Eller, jeg er i matbutikken en gang eller to i uka. Woohoo!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #18 Skrevet 19. mai 2021 Himmel og hav skrev (20 minutter siden): Jeg vet ikke om de som skal overvåke meg får det noe særlig mer spennende. Hjemmekontor, hagen, gå en tur, rinse and repeat . Eller, jeg er i matbutikken en gang eller to i uka. Woohoo! Veldig viktig å kartlegge før man skal ta over verden eller finne spioner. Fru Hansen var på toalettet to ganger i dag og Kari glemte melk på butikken og var nødt til å reise tilbake. 😂😂 Tenk deg skuffelsen for de som søkte på jobben som overvåker da😅 Gleda seg til en spennende dag på jobb og det var det her det endte opp med liksom. The Struggle. Anonymkode: 4df15...50b
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mai 2021 #19 Skrevet 19. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Tenk på hvor fort du kan streame nå!!! 😂😂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 ღTyrkiskPepperღ skrev (3 minutter siden): 😂😂 Helt sjukt!!!! 😅
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #21 Skrevet 19. mai 2021 ღTyrkiskPepperღ skrev (3 timer siden): Nei. Måtte prøve, men magneten fester seg ikke. Kan være jeg er en av de få heldige som ikke har fått inn 5G chippen i vaksinen?😂 Mulig det er litt som Lotto dette? Av alle ting jeg begynte å fundere på nå var hvordan gå fra ca 6 doser i ett glass til å få en inn i hver som får vaksine 🤔 kan man med uflaks få inn to liksom, mens andre ikke får 🤷🏼♀️ Hvis Arne på 85, som uheldigvis fikk to, plutselig mottar stipend og tilbud om plass til sykronsvømming, da har vi funnet ut hvem de er 👍🏻 Anonymkode: 4df15...50b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mai 2021 #22 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Mulig det er litt som Lotto dette? Av alle ting jeg begynte å fundere på nå var hvordan gå fra ca 6 doser i ett glass til å få en inn i hver som får vaksine 🤔 kan man med uflaks få inn to liksom, mens andre ikke får 🤷🏼♀️ Hvis Arne på 85, som uheldigvis fikk to, plutselig mottar stipend og tilbud om plass til sykronsvømming, da har vi funnet ut hvem de er 👍🏻 Anonymkode: 4df15...50b Helt gull!
Himmel og hav Skrevet 19. mai 2021 #23 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mulig det er litt som Lotto dette? Av alle ting jeg begynte å fundere på nå var hvordan gå fra ca 6 doser i ett glass til å få en inn i hver som får vaksine 🤔 kan man med uflaks få inn to liksom, mens andre ikke får 🤷🏼♀️ Hvis Arne på 85, som uheldigvis fikk to, plutselig mottar stipend og tilbud om plass til sykronsvømming, da har vi funnet ut hvem de er 👍🏻 Anonymkode: 4df15...50b Jeg ser for meg at det er små glitterfnugg som svever i vaksineglasset (Jeg håper at det er glitter. Glitter er pent ), og så må de fange ett glitterfnugg i hver sprøyte. Jeg skjønner godt at det da kan røyne litt på utover ettermiddagen sånn at Arne får to og Tyrkisk Pepper får ingen.
amandine Skrevet 19. mai 2021 #24 Skrevet 19. mai 2021 Himmel og hav skrev (20 minutter siden): Jeg ser for meg at det er små glitterfnugg som svever i vaksineglasset (Jeg håper at det er glitter. Glitter er pent ), og så må de fange ett glitterfnugg i hver sprøyte. Jeg skjønner godt at det da kan røyne litt på utover ettermiddagen sånn at Arne får to og Tyrkisk Pepper får ingen. Jeg kjenner flere vaksinatører, det de har til felles ( utenom kobling til meg) er at de har god råd og de er i godt humør om dagen. Tror du det er noe?
Himmel og hav Skrevet 19. mai 2021 #25 Skrevet 19. mai 2021 amandine skrev (2 timer siden): Jeg kjenner flere vaksinatører, det de har til felles ( utenom kobling til meg) er at de har god råd og de er i godt humør om dagen. Tror du det er noe? Det er jo helt supersuspekt. Klart det er noe! Ingenting er jo tilfeldig.
Anbefalte innlegg