Gå til innhold

Hva er det raskeste du har fått/hørt om svar på koronatest (ikke hurtigtest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 7350d...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 timer, men det vanlige her er ca 27 timer. Bor i en by der det er mange som tester seg, men der det er ujevnt trykk. 

Anonymkode: fade9...c06

Skrevet

Jeg fikk svar på fire timer

Anonymkode: 29861...8be

Skrevet

Jeg testet meg en gang i 14-tiden og fikk svar i 20-tiden samme dag. Da ble jeg litt imponert. 

Anonymkode: 82bb2...925

Skrevet

Har også fått svar mellom 6-8 timer, lengste har vært 14 timer (testet meg og barna i ulike sammenhenger)... 

Anonymkode: 14d96...c3b

Skrevet

Ca. 20 timer er det raskeste vi har opplevd. Vanligvis tar det fra 36- 48 timer.

Skrevet

Jobber i helsevesenet og våre prøver blir prioritert slik at svaret foreligger innen noen få timer. 

Anonymkode: bb834...d66

Skrevet

23 t

Anonymkode: ba913...4de

Skrevet

Her (liten kommune på Sørlandet) tester de mellom klokken 9-11 hver formiddag. Svaret kommer ca klokken 17-19 på nett. 

Anonymkode: 4627f...5b6

Skrevet

Bærum. Testet kl 930, svar kl 15. 

testet kl 12, svar kl 19. 

Skrevet

Jessheim: tok test mandag kl 18 og fikk svar tirsdags morgen kl 0700. Trodde dette var en engangshendelse, men ny test fredagskveld. Fikk svar kl 0700 lørdags morgen. 

Gardermoen har foresten ekspress pcr test med svar innen 30 min til 3 timer avhengig av  pågangen. Denne koster ca 2500kr. 

Anonymkode: bb6a2...5fd

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 7350d...8f8

18 timer

Anonymkode: 1b569...d34

Skrevet

Jeg testet meg 14.30 og fikk svar 22.30, og jeg ble veldig overrasket over at det tok så kort tid. Jeg har ventet 24-48 timer på svar på de andre testene jeg har tatt. 

Anonymkode: 9d099...821

Skrevet

Samme kveld, og morgenen etter har jeg fått svar flere ganger. Altså på under et døgn. Men har også ventet i nesten ei uke, da testingen så vidt var i gang. 

Anonymkode: 7fadb...d26

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jessheim: tok test mandag kl 18 og fikk svar tirsdags morgen kl 0700. Trodde dette var en engangshendelse, men ny test fredagskveld. Fikk svar kl 0700 lørdags morgen. 

Gardermoen har foresten ekspress pcr test med svar innen 30 min til 3 timer avhengig av  pågangen. Denne koster ca 2500kr. 

Går ikke an med pcr test på 30 min. Faktisk ikke mulig. 

Anonymkode: 27757...408

Skrevet

Her fikk jeg svar på 6 timer. Men jobber i helsevesenet og det ble prioritert. 

Anonymkode: 8ebe8...b52

Skrevet

Vår datter ble testet kl 11, fikk sms om at svaret var klart kl 16. 

Anonymkode: 9ae2d...224

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Unnskyld. Såg nå at det var endret til 1-5 timer. Tidligere sto det 30 min til 3 timer på siden deres. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nå fant jeg foresten denne linken til testsenteret på Gardermoen. Der står det faktisk at du kan få svar på pcr testen i løpet av 30 min. Garantert innen  5 timer. Så hvorfor du mener det faktisk ikke er mulig skjønner jeg ikke. Den koster bare vesentlig mer å raskt svar. 

https://drdropin.no/koronatest

Skrevet

6 timer har det tatt noen ganger hos oss. Ungene har testet seg endel ganger pga smitte på skolen. Siste gang som eldste trengte svar før hun evt skulle på jobb tok det 14 timer (god dialog med jobben, så dette gikk fint) 

Anonymkode: f5ee8...f61

Skrevet

6 timer har det tatt noen ganger hos oss. Ungene har testet seg endel ganger pga smitte på skolen. Siste gang som eldste trengte svar før hun evt skulle på jobb tok det 14 timer (god dialog med jobben, så dette gikk fint) 

Anonymkode: f5ee8...f61

Skrevet

2 timer. Var innlagt på sykehus 

Anonymkode: 42c14...3b1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå fant jeg foresten denne linken til testsenteret på Gardermoen. Der står det faktisk at du kan få svar på pcr testen i løpet av 30 min. Garantert innen  5 timer. Så hvorfor du mener det faktisk ikke er mulig skjønner jeg ikke. Den koster bare vesentlig mer å raskt svar. 

https://drdropin.no/koronatest

Fordi jeg jobber i lab og kjører pcr hele dagen. Det er ikke mulig uansett hvor mye man betaler. Med Mindre det er disse «kassett-testene» hvor de bruker en form for pcr teknologi men ikke er en tradisjonell pcr test hvor dna ekstraheres først. 

Forøvrig er testen på Gardemoen en hurtigtest. Har tatt den selv. Via Dr dropin 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Fordi jeg jobber i lab og kjører pcr hele dagen. Det er ikke mulig uansett hvor mye man betaler. Med Mindre det er disse «kassett-testene» hvor de bruker en form for pcr teknologi men ikke er en tradisjonell pcr test hvor dna ekstraheres først. 

Forøvrig er testen på Gardemoen en hurtigtest. Har tatt den selv. Via Dr dropin 

Gå inn på linken å se før du er så påståelig. De har fått eget laboratoriet på Gardermoen der de behandler testen   direkte. Dette er en ekspress PCR test til 2500kr. Hurtigtesten koster under det halve og gir svar innen 20 min. 

Hvilke teknologi de bruker vet ikke jeg, men det er like fullt et godkjent PCR testresultat med attest de får. 

• Opprett ny...