Gå til innhold

Hemnes sminkebord Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har det?

Lurer på å kjøpe det brukt til pikerommet(datteren min)

Men, ser det er så veldig mange til salgs på finn, er det en grunn til det eller?

Anonymkode: 0058c...dc7

Fortsetter under...

Skrevet

Grunnen er vel at de færreste trenger et sminkebord

Anonymkode: 1c462...18f

Skrevet

Joa, det var så innmari mange til salgs at jeg tenkte mitt

Skrevet

Jeg tenker at det er såpass mange til salgs fordi perioden hvor dette er interessant på et jenterom er ganske kort.

Men veldig stas å ha sminkebord den perioden de ønsker det da. Min 13-åring har hatt sminkebordet sitt i et par år og bruker det mer og mer, senest i går satt hun der og lakket neglene sine.

Anonymkode: c6b82...570

Skrevet

Jeg ville heller gått for Syvde sminkebord fra Ikea, er mer allsidig og ikke typisk sminkebord som blir upraktisk etter kort tid. 

Anonymkode: 1c9cd...536

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at det er såpass mange til salgs fordi perioden hvor dette er interessant på et jenterom er ganske kort.

Men veldig stas å ha sminkebord den perioden de ønsker det da. Min 13-åring har hatt sminkebordet sitt i et par år og bruker det mer og mer, senest i går satt hun der og lakket neglene sine.

Ja det kan du si. Dette er vel egentlig ikke et barnemøbel selv om kanskje mange bruker det nettopp på jenterommet. Før i tiden var det jo et standardmøbel på mange voksnes rom. Var vel før vi fikk store og gode baderom😀

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Datteren min har forresten dette da, uten speil på

https://cdon.no/innredning-mobler/vidaxl-sminkebord-p36507351

Så har vi bare kjøpt et sånn hollywood-speil med lyspærer på fra Rusta og hengt på veggen bak, i tillegg til at hun har et rundt sminkespeil fra Normal til å bruke ekstra nærme.

Skrevet

Min datter på 17 har dette. Fungerer bra det. Dekorativt er det også. 

Anonymkode: 871a6...7d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Min datter på 17 har dette. Fungerer bra det. Dekorativt er det også. 

Og kan brukes som skrivebord også?

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Kan jo forsåvidt det, men flaten er ganske liten, så ikke plass til særlig mye der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan jo forsåvidt det, men flaten er ganske liten, så ikke plass til særlig mye der. 

Så jeg vil vel egentlig ikke anbefale det som skrivebord. Er for lite til det. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har ikke helt gitt meg med dette sminkebordet😅, ser det er en haug til salgs på finn. 

Datteren min vil gjerne ha til rommet sitt, men hvorfor selger alle møbelet? Ser til og med noen som gir bort. Jeg tenkte å kjøpe brukt.

Dere som har Hemnes, er dere fornøye.

Beklager,hakk i plata...

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har ikke helt gitt meg med dette sminkebordet😅, ser det er en haug til salgs på finn. 

Datteren min vil gjerne ha til rommet sitt, men hvorfor selger alle møbelet? Ser til og med noen som gir bort. Jeg tenkte å kjøpe brukt.

Beklager,hakk i plata...

Jeg hadde det som sminkebordet da jeg bodde for meg selv. Veldig glad i det ❤️. Nå har jeg arvet en såkalt damekommode med STOOORT speil fra 60-tallet. Har nå Hemnes som bord i entreen. Kjekt med speil, småskuffer og en skål til å legge fra deg nøkler på. Krakken som hører til er fin hvis noen små eller eldre gjester trenger å sette seg ned for å ta av/på fottøy

Annonse

Skrevet

Beklager,hakk i plata...

Men i alle dager? Det er da ikke snakk om en millioninvestering? Har du lyst på bordet så er det vel bare å kjøpe det? Hva er det du er redd for? At det forvandles om natten eller noe? Dette har du ikke klart å bestemme deg for på to mnd? Beslutningsvegring på høyt plan. 

Anonymkode: 8a362...4bf

Skrevet

Beklager,hakk i plata...

Kanskje fordi det er lite pent? 

Anonymkode: 459bc...9e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men i alle dager? Det er da ikke snakk om en millioninvestering? Har du lyst på bordet så er det vel bare å kjøpe det? Hva er det du er redd for? At det forvandles om natten eller noe? Dette har du ikke klart å bestemme deg for på to mnd? Beslutningsvegring på høyt plan. 

Anonymkode: 8a362...4bf

Ja du sier noe der🤣

Det har blitt mer aktuelt nå fordi hun skal få nytt rom og da er det plass til et bord. Jeg er bare litt i stuss fordi det ligger så veldig mange bord ute til salgs og fordi jeg undres på om det kanskje er bedre med et ordentlig skrivebord.

Men du har rett, kjøper vi bordet nå så er det jo bare å selge det videre om noen år om behovene endrer seg. Datteren min er straks 9.

Skrevet

Altså, om du ikke har bestemt deg på så lang tid er det jo ikke noe du har lyst på? 

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

Altså, om du ikke har bestemt deg på så lang tid er det jo ikke noe du har lyst på? 

Datteren min liker det jo, hun trenger et bord til å sitte og holde på med ting på rommet sitt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Datteren min liker det jo, hun trenger et bord til å sitte og holde på med ting på rommet sitt.

Men hvis hun liker det er det jo bare å gi gass. Dette er ingen stor beslutning som setter liv, helse eller nasjonalbudsjettet i fare. 

Skrevet

Tipper det er mye Hemnes til salgs på Finn fordi det er en serie som har vært i salg i årevis. Det er rimlig, så mange skaffer seg det når de etablerer seg eller forandre mye av nøblene samtidig. Men Hemnes er også utrolig lett å bli lei av, ses over alt og er så oppbrukt at mange nok ikke orker å ha de lenge.

Anonymkode: e886b...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...