Gå til innhold

Sexdate, men har fått mensen. Avlyse eller «advare»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man?

Anonymkode: e43c6...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde avlyst. For min  del. Jeg er ikke in the mood når jeg har mensen.

Anonymkode: 388ba...e0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde avlyst. For min  del. Jeg er ikke in the mood når jeg har mensen.

Anonymkode: 388ba...e0d

Samme her.

Anonymkode: 71c6e...bf5

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hva gjør man?

Du sier det som det er selvsagt. 

Anonymkode: 97fe0...cec

Skrevet

Jeg hadde vært ærlig og avlyst. Men mange bryr seg ikke. Er det ok for deg å ha sex med mens, kan du jo la det være opp til han. 

Skrevet

Altså, om møtet er for å ha sex og dette er en kar som ikke er tenkt å være potensiell kjæreste i fremtiden heller, så hadde jeg avlyst for min egen del. Jeg føler meg grisete og stinkende og ikke minst oppblåst når jeg har mens og sex er dermed ganske uaktuelt 😅 Blir kåt likevel ja, om kjæresten min og jeg kysser og sånn, men vi venter med sex til jeg er ferdig. Uansett noe annet når man er kjærester enn en sexdate. 

Anonymkode: 3f987...b28

Skrevet

Jeg liker ikke selv sex når jeg har mensen, (pga bl.a. smerter, blod/gris og lukt). 
Jeg hadde utsatt daten og sagt ifra hvorfor. 
Hvis du liker sex under mens så kjør på, men gi beskjed og la ham velge. Mange menn også som gjerne venter til mensen er over. 

Anonymkode: 0e89e...64b

Skrevet

Æsj er det noen som har sex med mensen?

Anonymkode: 4a7b7...7a7

Skrevet

Jeg blir helt EKSTREMT in the mood når jeg har mensen. Jeg bruker Ziggy cup, og den kan man ha i mens man har sex. Jeg hadde altså advart, ikke avlyst, og så latt det være opp til daten om det skulle bli noe eller ikke.

Anonymkode: 98422...a84

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og der er du. Ja, det er folk som har sex selv om de har mensen. Det går an å vaske seg, vet du. 

Anonymkode: a726a...114

Skrevet

Han får ta deg i fisen da

Anonymkode: 79bb5...7a0

Skrevet

Jeg blir helt EKSTREMT in the mood når jeg har mensen. Jeg bruker Ziggy cup, og den kan man ha i mens man har sex. Jeg hadde altså advart, ikke avlyst, og så latt det være opp til daten om det skulle bli noe eller ikke.

Har du prøvd andre menskopper? Hvordan er denne sammenlignet med andre? Generelt til mensen altså, ikke sex.

Skrevet

Der var du igjen, ja... AB strikes again! 

Skrevet

Har du sex med folk med mikropenis da eller, det kan da ikke være behagelig å jakke inn i en menskopp.

Anonymkode: 80473...652

Skrevet

Det er på slutten av mensen, trenger ikke bruke tampong, er kun bare litt lyst/friskt blod som kommer på tampongen, hvis jeg bruker. Jeg har så lyst på denne daten, så tenker jeg sier fra. Så kan han avgjøre selv om han vil eller ikke. Men jeg er så redd for at han skal syns det er ekkelt bare at jeg tar det opp 🙈

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Har du prøvd andre menskopper? Hvordan er denne sammenlignet med andre? Generelt til mensen altså, ikke sex.

Har du sex med folk med mikropenis da eller, det kan da ikke være behagelig å jakke inn i en menskopp.

Ziggy cup er ikke som en Diva cup eller Moon cup. Den er flat, laget av tynn, myk silikon og ligger vannrett inne i skjeden (helt uten vakuum). Tradisjonell menskopp kan man jo ikke ha sex med.

https://www.intimina.com/ziggy-cup

https://m.feelunique.com/p/Intimina-Ziggy-Cup

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Glemte å svare på spørsmålet ditt. Jeg synes Ziggy cup er like god som alle andre menskopper jeg har prøvd (har brukt menskopp i snart 10 år). Jeg må bruke en dråpe glidemiddel for å få den på plass uten for mye knot - det kan være litt vanskelig på dager der livmortappen ligger høyt og langt bak i skjeden. Nå har jeg prøvd den fire eller fem menstruasjoner, og det blir lettere for hver gang. Også er det jo så fint at man kan ha sex med den i, absolutt et stort pluss for meg 😁

Nixit er basert på samme prinsipp, men jeg har hørt at den er enklere å sette inn.

https://letsnixit.com/

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ville det i så fall vært et problem tenker du? Er ikke menn med små peniser verdig et sexliv?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er på slutten av mensen, trenger ikke bruke tampong, er kun bare litt lyst/friskt blod som kommer på tampongen, hvis jeg bruker. Jeg har så lyst på denne daten, så tenker jeg sier fra. Så kan han avgjøre selv om han vil eller ikke. Men jeg er så redd for at han skal syns det er ekkelt bare at jeg tar det opp 🙈

Vi har lyst til å vite hvordan utfallet blir😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det går nok bra. Jeg var i samme situasjon i fjor sommer. Hadde avtalt en helg på hotell (vi bor laaaangt fra hverandre), sa bare at det var helt på slutten, så oralsex utgikk. Ikke noe problem for kompisen min iallefall. 

En skikkelig mann bryr seg ikke om litt "restmens". 

Anonymkode: 962b7...035

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ziggy cup er ikke som en Diva cup eller Moon cup. Den er flat, laget av tynn, myk silikon og ligger vannrett inne i skjeden (helt uten vakuum). Tradisjonell menskopp kan man jo ikke ha sex med.

https://www.intimina.com/ziggy-cup

https://m.feelunique.com/p/Intimina-Ziggy-Cup

Som et godt, gammeldags pessar, egentlig. Visste ikke om denne, takk for info!

Skrevet

Er det ikke korona hos dere?

Anonymkode: 9014f...524

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Er det ikke korona hos dere?

Anonymkode: 9014f...524

Fortsatt lov med en nær nærkontakt.. 

Anonymkode: 962b7...035

Skrevet
On 5/12/2021 at 2:18 PM, Anonym bruker said:

Hva gjør man?

Går fint an og ha analsex hvis du liker det

Anonymkode: 002ff...912

Skrevet
uhhuhher skrev (7 timer siden):

Som et godt, gammeldags pessar, egentlig. Visste ikke om denne, takk for info!

Ja, den fungerer vel litt som et pessar, bare at det ikke kan brukes som prevensjon 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...