Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det er jeg spent på også. Tok dose nr 2 i dag. Foreløpig trøtt og øn i armen. Forberedt på at det blir dritt de neste 3 dagene, bedre å heller bli positivt overrasket😂

Anonymkode: c4ae0...1f5

Jeg er og trøtt og vondt i armen, og er også forberedt på at jeg blir dårlig! Haha! 

Anonymkode: a283a...c5f

Annonse

En venninne ble veldig dårlig i to dager etter andre dose. Høy feber, svimmel, vondt i hele kroppen. Hun fikk beskjed etter vaksine at det kunne være lurt å ta Paracet før vaksinen ble satt. Det gikk over etter to dager som sagt og nå er hun helt fin. 

Anonymkode: f6ff9...9df

HI her!

Vel overstått vaksinering :) Tok vaksina tirsdag, ble litt småfrysen på kvelden. Våkna onsdag og tenkte at det ikke var så ille. Litt tung i hue og vondt i kroppen. Tok seg opp på kvelden med feber og vondt overalt. Tok paracet og ibux gjennom hele dagen, våkna igår og var helt topp! Så det var på langtnær så ille som først antatt!

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

HI her!

Vel overstått vaksinering :) Tok vaksina tirsdag, ble litt småfrysen på kvelden. Våkna onsdag og tenkte at det ikke var så ille. Litt tung i hue og vondt i kroppen. Tok seg opp på kvelden med feber og vondt overalt. Tok paracet og ibux gjennom hele dagen, våkna igår og var helt topp! Så det var på langtnær så ille som først antatt!

Så godt å høre. Jeg måtte inn å sjekke innlegget dit, om det var kommet noen oppdatering. Jeg tok også på tirsdag som nevnt over. Trøtt og vondt i armen på tirsdag, også hodepine men det har jeg nesten hver dag til vanlig ( kjent migrene/spenningshodepine). Trøtt onsdag også, litt sliten men det kan jeg være ellers også som trebarnsmor😅. Ellers har formen vært fin. Litt hetetokter i går hvor jeg trodde jeg hadde feber. Tempen viste 36,5 grader. Så dette gikk jo fint. Jeg har tatt Paracet da flere har anbefalt det.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så godt å høre. Jeg måtte inn å sjekke innlegget dit, om det var kommet noen oppdatering. Jeg tok også på tirsdag som nevnt over. Trøtt og vondt i armen på tirsdag, også hodepine men det har jeg nesten hver dag til vanlig ( kjent migrene/spenningshodepine). Trøtt onsdag også, litt sliten men det kan jeg være ellers også som trebarnsmor😅. Ellers har formen vært fin. Litt hetetokter i går hvor jeg trodde jeg hadde feber. Tempen viste 36,5 grader. Så dette gikk jo fint. Jeg har tatt Paracet da flere har anbefalt det.

Greit å være forberedt på det verste sånn at man blir overraska :) Godt å høre det gikk så bra!

• Opprett ny...